8 ani si 11 luni si 96000 km si inca mai merge
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View PostPai pe Volvo nu cred ca avea Rombat, inca n-am auzit de vreun Rombat sa tina 12 ani.
In iarna 2014-2015 , fara nici o problema .
La masuratori uzura , se clasifica ca fiind in zona de "atentie" . Dupa parerea mea are sansa foarte mare sa atinga 12 ani !
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostPai pe Volvo nu cred ca avea Rombat, inca n-am auzit de vreun Rombat sa tina 12 ani.
mai ales, precizati daca sunt bateriile cu care au venit din fabrica, ca e cu totul altceva.
Comment
-
M-am uitat dimineata si aveam borna minus oxidata(chiar mai urat decat in poza caci am mai curatat-o un pic). De la ce oare o fi aparut?Attached Files
Comment
-
un contact imperfect... vrei sa scapi de problema cureti bine de tot borna si clema pe interior(chiar cu apa se curata acel oxid) si dai cu vaselina sau miere de albine.
putin probabil dar o sansa mica sa fie si ceva scapari de acid sulfuric... aaa si verifica si nivelul daca poti sa scoti acele dopuri... completezi cu apa distilata sau demineralizata... ce mai gasesti prin comert pentru acumulatori.
@Oti: sau Delkor
Comment
-
dau si eu o explicatie neprofesionista......umezeala din aer+vaporii de acid duc la aparitia unui fenomen de electroliza......intreb: la masina fabricantul a prevazut furtunul pt evacuarea gazelor din acumulator? furtunul iese din bat si duce undeva sub masina.....plus intretinerea periodica a bornelor: curatarea si ung cu vaselina neutra ( merge ...siliconica)
is plin de bere„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Oti View Postdau si eu o explicatie neprofesionista......umezeala din aer+vaporii de acid duc la aparitia unui fenomen de electroliza...
Comment
Comment