Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil ca merge, dar economiile facute cand cumperi un acumulator de amperaj mai mic sunt nesemnificative, greutatea nu e cu mult mai mica, de aia lumea cumpara ceva mai mare. Ca sa fie.

    Comment


    • Originally posted by 827sam View Post
      poate era de prima echipare, arata-mi tu rombat de 200 de lei care sa mai tina 6 ani

      din ce vad acolo mai ieftina ar fi ciclonul de 55 ah la 150 lei, o fi mai buna ca boschul ala ?
      nu mai vorbesc de fiabilitatea, puterea si calitatea premierului ...
      pe bunicu l-a tinut cyclonul 66 Ah, pe o dacia 1300, din februarie 2008 pana in mai anul acesta, asa ca sunt cazuri, si nu a mers mai mult de 3-4 mii km cu masina pe an.
      Last edited by mallibu; 2 July 2015, 09:32.

      Comment


      • Ok, am luat alta baterie ieri, asa ca am lamurit si ce baterie am avut, mai a avut sticker pe lateral, am atasat o poza. Bateria a fost pusa in 2009 in service Autocobalcescu, cand cea originala din 2006 a murit subit, masina fiind lasata la revizie. Poate ca m-au tepuit, dar in criza de timp si masina atunci fiind in posesia tatalui meu mai mult, am fost doar anuntat ca a cedat, am spus ca ok sa o schimbe.

        Am luat de la Saw o VARTA Black Dynamic 56Ah, ce am inteles ca e suficienta, si asa masina are deja 9 ani si posibil la anul sa fie inlocuita de un Duster, asa ca macar 1 an sa ma tina si sa fie in parametri.
        Attached Files
        Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

        Comment


        • baterie dacia 65 Ah cu 570 A descarcare la rece, cand alea din fabrica aveau 60Ah cu 600 A descarcare. isi bat joc astia de la dacia.
          si nu inteleg cum, cineva care a avut o dacia (logan), mai vrea una (duster).
          la banii dati pe un duster se pot cumpara si masini.
          daca sa gasi la banii aia o skoda octavia model nou, n-as mai sta pe ganduri.

          Comment


          • Cu scuze pentru OFF, dar ca si posesor de Audi A4 B8 luat tot nou, pot spune ca am si "masina". Dar nu despre asta e vorba, sunt foarte mandru de Loganul meu, am grija de el ca si de Audi, si faptul ca as vrea un Duster e chestie de gust si ca ar fi practica, am una la firma si imi place plus ca o pot lua la o oferta foarte buna. Pana la acel moment insa, Loganul isi va face treaba cum pana acum a demonstrat ca poate.
            Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              baterie dacia 65 Ah cu 570 A descarcare la rece, cand alea din fabrica aveau 60Ah cu 600 A descarcare. isi bat joc astia de la dacia.
              Daca o baterie e "judecata" dupa ce contine in interior,le dau dreptate celor de la Dacia,daca se judeca dupa eticheta,fara a stii ce-i in spatele cifrelor,si in special la grosimea unei placi,intr-o baterie cu curent mare de descarcare.De fapt,de aici pleaca orice compromis in domeniu...

              Comment


              • Azi mi-a murit si mie acumulatorul ; original, de prima echipare, avand EXACT 3 ani vechime !!!
                Fara niciun avertisment ! Am parcat si, cand am revenit dupa 15 minute (doar !) la masina ... am pus contactul, s-au aprins luminile in bord, apoi s-a resetat bordul si ... asta a fost tot.
                Am incercat, fara succes, sa "iau curent" de la alta masina. Am si impins-o (recunosc, am gresit, dar )...bineinteles ca nu a mai vrut ; n-a mai mers nici macar inchiderea din cheie.

                Am adus un specialist in acumulatoare, cu un tester. Concluzia : element "crapat". Tensiunea la borne : in jur 9 volti. Elementul defect impiedica si ajungerea la o tensiune (poate si curent) care sa permita pornirea.
                Am achizitionat un acumulator Varta ; postez maine detalii daca intereseaza pe cineva. A pornit "la sfert".

                Ce nedumerire am eu : indicatorul de baterie din bord indica DOAR ca nu se incarca bateria ? Nu are (si) functia de voltmetru ?

                LE : Bine ca nu eram in concediu, pe undeva ... prin Grecia ! Ce @#$%@ ? Impingeam la masina pana in Romanica ?!
                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                Comment


                • Ledul din bord indica DOAR incarcare.
                  Pai ce, in Grecia nu sunt baterii?
                  Attached Files
                  Last edited by IancuMIC; 8 July 2015, 20:52.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Merci de info !
                    ..desigur ca au si acolo baterii ... Problema era de scos banii, de gasit magazinul, etc., etc ...
                    Ipotetic doar, nu ajung (nici) anul acesta pe acolo.
                    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                    Comment


                    • Originally posted by Fratello View Post
                      Am achizitionat un acumulator Varta ; postez maine detalii daca intereseaza pe cineva. A pornit "la sfert".
                      chiar te rog. varta black ?

                      Comment


                      • A pornit "la sfert".
                        Cu baterie noua si la 40 de grade afara, cum ar fi trebuit sa porneasca, la 3/4-uri?

                        Comment


                        • De unde ai cumparat Varta si la ce pret?

                          Comment


                          • am vazut si pe emag oferte...eu am luat ieri uleiul pentru schimbul viitor si am vazut si ceva oferte la baterii...
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Cu baterie noua si la 40 de grade afara, cum ar fi trebuit sa porneasca, la 3/4-uri?
                              Si cu baterie veche pornea la fel.

                              Azi mi-a murit si mie acumulatorul ; original, de prima echipare, avand EXACT 3 ani vechime !!!
                              Foarte bine dimensionata abteria, a tinut exact cat sa iasa din garantie.
                              Last edited by einstein1984; 9 July 2015, 11:05. Reason: Automerged Doublepost
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Prin mentiunea ca a pornit "la sfert" am vrut sa mentionez de fapt ca nu era nicio alta problema, decat a acumulatorului "mort"... nu era nevoie sa fii rautacios, Mr.K.
                                Pe vechiul Logan (1.5) am avut bateria de prima echipare ; l-am vandut cu aceeasi baterie, dupa 7 ani (!) , fara sa fi avut avut vreodata vreo problema.
                                Aceasta de pe actualul Logan (1.2) m-a surprins prin viata scurta !

                                Acumulatorul nou este VARTA BLUE Dynamic D59, 60 Ah, 540A (EN). Pret = 320 lei.
                                Stiu ca exista variante mai bune, stiu ca poate gaseam si mai ieftine (chiar acelasi model), dar aveam masina "-n drum" si eram cu copilul dupa mine ; afara erau 38 de grade ... asa ca am scos cardul si am achizitionat-o. Asta e !

                                Multumesc tuturor pentru opiniile formulate.
                                Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google