Probabil ca merge, dar economiile facute cand cumperi un acumulator de amperaj mai mic sunt nesemnificative, greutatea nu e cu mult mai mica, de aia lumea cumpara ceva mai mare. Ca sa fie.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by 827sam View Postpoate era de prima echipare, arata-mi tu rombat de 200 de lei care sa mai tina 6 ani
din ce vad acolo mai ieftina ar fi ciclonul de 55 ah la 150 lei, o fi mai buna ca boschul ala ?
nu mai vorbesc de fiabilitatea, puterea si calitatea premierului ...Last edited by mallibu; 2 July 2015, 09:32.
Comment
-
Ok, am luat alta baterie ieri, asa ca am lamurit si ce baterie am avut, mai a avut sticker pe lateral, am atasat o poza. Bateria a fost pusa in 2009 in service Autocobalcescu, cand cea originala din 2006 a murit subit, masina fiind lasata la revizie. Poate ca m-au tepuit, dar in criza de timp si masina atunci fiind in posesia tatalui meu mai mult, am fost doar anuntat ca a cedat, am spus ca ok sa o schimbe.
Am luat de la Saw o VARTA Black Dynamic 56Ah, ce am inteles ca e suficienta, si asa masina are deja 9 ani si posibil la anul sa fie inlocuita de un Duster, asa ca macar 1 an sa ma tina si sa fie in parametri.Attached FilesSi nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri
Comment
-
baterie dacia 65 Ah cu 570 A descarcare la rece, cand alea din fabrica aveau 60Ah cu 600 A descarcare. isi bat joc astia de la dacia.
si nu inteleg cum, cineva care a avut o dacia (logan), mai vrea una (duster).
la banii dati pe un duster se pot cumpara si masini.
daca sa gasi la banii aia o skoda octavia model nou, n-as mai sta pe ganduri.
Comment
-
Cu scuze pentru OFF, dar ca si posesor de Audi A4 B8 luat tot nou, pot spune ca am si "masina". Dar nu despre asta e vorba, sunt foarte mandru de Loganul meu, am grija de el ca si de Audi, si faptul ca as vrea un Duster e chestie de gust si ca ar fi practica, am una la firma si imi place plus ca o pot lua la o oferta foarte buna. Pana la acel moment insa, Loganul isi va face treaba cum pana acum a demonstrat ca poate.Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postbaterie dacia 65 Ah cu 570 A descarcare la rece, cand alea din fabrica aveau 60Ah cu 600 A descarcare. isi bat joc astia de la dacia.
Comment
-
Azi mi-a murit si mie acumulatorul ; original, de prima echipare, avand EXACT 3 ani vechime !!!
Fara niciun avertisment ! Am parcat si, cand am revenit dupa 15 minute (doar !) la masina ... am pus contactul, s-au aprins luminile in bord, apoi s-a resetat bordul si ... asta a fost tot.
Am incercat, fara succes, sa "iau curent" de la alta masina. Am si impins-o (recunosc, am gresit, dar )...bineinteles ca nu a mai vrut ; n-a mai mers nici macar inchiderea din cheie.
Am adus un specialist in acumulatoare, cu un tester. Concluzia : element "crapat". Tensiunea la borne : in jur 9 volti. Elementul defect impiedica si ajungerea la o tensiune (poate si curent) care sa permita pornirea.
Am achizitionat un acumulator Varta ; postez maine detalii daca intereseaza pe cineva. A pornit "la sfert".
Ce nedumerire am eu : indicatorul de baterie din bord indica DOAR ca nu se incarca bateria ? Nu are (si) functia de voltmetru ?
LE : Bine ca nu eram in concediu, pe undeva ... prin Grecia ! Ce @#$%@ ? Impingeam la masina pana in Romanica ?!Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Ledul din bord indica DOAR incarcare.
Pai ce, in Grecia nu sunt baterii?Attached FilesLast edited by IancuMIC; 8 July 2015, 20:52.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Merci de info !
..desigur ca au si acolo baterii ... Problema era de scos banii, de gasit magazinul, etc., etc ...
Ipotetic doar, nu ajung (nici) anul acesta pe acolo.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCu baterie noua si la 40 de grade afara, cum ar fi trebuit sa porneasca, la 3/4-uri?
Azi mi-a murit si mie acumulatorul ; original, de prima echipare, avand EXACT 3 ani vechime !!!Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Prin mentiunea ca a pornit "la sfert" am vrut sa mentionez de fapt ca nu era nicio alta problema, decat a acumulatorului "mort"... nu era nevoie sa fii rautacios, Mr.K.
Pe vechiul Logan (1.5) am avut bateria de prima echipare ; l-am vandut cu aceeasi baterie, dupa 7 ani (!) , fara sa fi avut avut vreodata vreo problema.
Aceasta de pe actualul Logan (1.2) m-a surprins prin viata scurta !
Acumulatorul nou este VARTA BLUE Dynamic D59, 60 Ah, 540A (EN). Pret = 320 lei.
Stiu ca exista variante mai bune, stiu ca poate gaseam si mai ieftine (chiar acelasi model), dar aveam masina "-n drum" si eram cu copilul dupa mine ; afara erau 38 de grade ... asa ca am scos cardul si am achizitionat-o. Asta e !
Multumesc tuturor pentru opiniile formulate.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
Comment