Cati Ah avea cea veche daca mai stii?
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
afara erau 38 de grade ... asa ca am scos cardul si am achizitionat-o.
Nu-s bre rautacios, am zis doar ca era normal sa porneasca la sfert, indiferent ca-i Varta sau alt acumulator, in caz ca nu-l cumparasei gata descarcat.
Comment
-
Nu mai stiu cat avea cea veche ; repet, era echiparea de fabrica. Eu am predat-o ca deseu celui care mi-a dat noua baterie. Poate ne poate spune cineva care inca o mai are ...
Ce m-a scos din sarite era (si) ca ochiul magic era aprins. Verde stralucitor !
LE : Probabil la o cautare amanuntita economiseam 30 -50 lei (http://www.autowebshop.ro/p/8353/acu...a-normala-d59/ ) dar in conditiile date acest lucru era imposibil ...Last edited by Fratello; 9 July 2015, 12:10.Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
Ochiul magic e densimetru, nu voltmetru si actioneaza pe o singura celula, de unde sa stie el ca la vecinu e in scurt (adica densitate buna dar circuit aiurea)?
Ai vreo instalatie de muzica mai deosebita pe masina?
BAteria macar era glumita din asta de 45 de Ah? sau similara ca dimensiuni cu asta noua.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostFoarte bine dimensionata bateria, a tinut exact cat sa iasa din garantie.
De unde vrei să iasă profitabilitate de 9%, decât din tăieri de costuri la greu, pe toate palierele. Iar furnizorii de componente sunt unul dintre principalele paliere...
"Miza strategiei o reprezintă menţinerea profitabilităţii brandului Dacia, care a fost denumită „vaca de muls“ a Renault, având o profitabilitate de circa 9%, similară cu a brandurilor premium."
Comment
-
Bateria veche cred ca avea 45 Ah ...
Si nu, nu am niciun consumator "serios" pe masina (statie, sobwoofer, etc). Am mers cu luminile aprinse si AC pornit cca 10 km (extraurban), dupa care am intrat in oras, am mers cam 1 km (doar cu AC) si am parcat. Dupa 15 min. am constat "decesul".
Am postat doar cu titlu informativ, poate vor folosi cuiva, candva, cele dezbatute aici.
Multumesc !Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
[QUOTE=Fratello;1677870]Nu mai stiu cat avea cea veche ; repet, era echiparea de fabrica. ...Poate ne poate spune cineva care inca o mai are ...
QUOTE]
Originally posted by Fratello View PostBateria veche cred ca avea 45 Ah ...ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
a mea bacterie da semne inca din toamna anului trecut... daca stau in masina si astept pe cineva cu radio pornit, si astept vreo 25-30min, cand pornesc motorul se cam balbaie...adica atunci cand il prinde pe compresie, are o mica ezitare dar porneste motoriciu repede si compenseaza...Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
ieri mi-a murit si mie bateria la fix 2 ani de la achizitie - mult laudatul rombat. nu-mi venea sa cred! zic tre sa fie de la altceva, au venit soricei si mi-au mancat firele cand colo - bateria, ca asa sunt astea ca nu mai tin 5 ani. economia de piata! o sa trec pe bosch/varta sau orice altceva.
Comment
-
A doua baterie (Bosch 70 Ah) a sfarsit astazi dupa 4 ani. Prima a fost un Rombat de 60 Ah care a tinut 6 anisori! Montat astazi la reprezentanta Dacia din Calarasi, Condorul, un Bosch de 56 Ah, la pretul de 189 lei( cu bateria veche data la schimb).LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!
Comment
Comment