If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Asa prevedere am avut si eu in contractul de garantie, bataie de joc! Nu ai cum sa respecti timp de doi ani contractul, ramane la "amiabila" daca se strica bateria. Patru drumuri, plus pierderea de timp, asa faci bani de alta baterie, o lasi balta.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Adio bateriilor din gama Calciu de la Rombat. Au ramas doar seriile Cyclon, Tornada si Premier (toate in varianta imbunatatita) + cele S&S (doua tipuri, pentru auto. cu sau fara recuperarea energiei la franare).
Pun aici problema , poate gasesc un raspuns.
Exista in instructiunea tipica pentru acumulatoare , un tabel , colorat , privind apreciere uzura acumulator in functie de tensiunea lui . Tabelul a fost pus si in acesta sectiune , dar momentan nu il gasesc . In tabel , scrie ca pentru 12 v tensiune , acumulatorul se claseaza in risc major de .. probabil sa ne lase in drum .
Problema mea : acumulatorul este nou ; nu spun marca , loc fabricatie ca sa nu existe subiectivism . A fost masurat pe masina ; pe aceasta vreme , dupa 36h de la oprire , are 12.1v ; la pornire se incarca foarte rapid , cam in 10 minute. Cei care au furnizat acumulatorul , sustin ca asa este normal si ca se acorda garantie doar daca moare , adica nu mai porneste masina .
Din punctul meu de vedere , ma deranjeaza sa stau in stres , ca cine stie pe unde ma lasa in drum ; si in mod sigur ca a functiona cu tensiuni mici implica curenti mari , probabil mai ales la pornire. Nu am putut sa masor caderea tensiune la pornire .
Acuma ma gindesc ca poate au si furnizorii dreptate ; poate este un tip de acumulator , care la o descarcare de citiva miliamperi , ajunge rapid la 12 v ;poate ca este un alt tip de acumulator , din punct de vedere constructiv , la care nu se poate aplica tabelul despre care am vorbit anterior.
Ce parere aveti ?
o parchezi in fata serviceului alora cu farurile aprinse si cand nu porneste ii chemi sa-ti de altul.
Nu am auzit sa ofere cineva garantie pentru produse care isi fac treaba dar ar putea fi pe moarte.
Ai grija si cu ce masori tensiunea, multimetrele chinezesti mai dau si dude daca a bateria aia de 9V slaba.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
eu cred ca e stricat acumulatorul.
si eu am un bosch negru care are aceleasi simptome. l-am incarcat pe redresor si-l mai las cateva zile , daca tot asa face o sa incerc sa-l schimb pe garantie. are un an si o luna. invarte anemic , dar benzinara porneste.
Testerul e sfant; afli ce e mai important, adica starea de sanatate, SOH.
Ma ofer sa te ajut, daca doresti bineinteles.
Contacteaza-ma pe privat si stabilim ce si cum.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat / parere privind achizitia unei noi baterii ( am avut avut Rombat Pilot 77 Diesel si a decedat dupa aproape 3 ani ... astazi dimineata ) . Multumesc anticipat :-)
la al meu 1.4 mpi ambiance 2006 baterie rombat 40 ah m-a tinut 7 ani cu conditia ca o data toamna si o data primavara scoasa si pusa pe redresor,succes.
asta e frectie la piciorul de lemn pusa pe redresor odata toamna si odata primavara...bateria se incarca normal mergand cu ea....poate ai vrut sa zici ca ii faci o descare si o incarcare completa!
La curse scurte si mai ales iarna cand se folosesc consumatori ca aeroterma,dezaburire luneta,faza mica, alternatorul nu poate incarca bateria 100%.A pune bateria la redresor la o anumita perioada,este chiar recomandat. La baterii auto,nici vorba de ciclu incarcare-descarcare completa,mai mult de circa 30% descarcare nu este recomandat.
la al meu 1.4 mpi ambiance 2006 baterie rombat 40 ah m-a tinut 7 ani cu conditia ca o data toamna si o data primavara scoasa si pusa pe redresor,succes.
Inca o dovada ca marimea nu conteaza, in speta la un aspirator.
Chiar nu merita o baterie mare gen 65-70Ah si pe deasupra si straineza care e mult mai scumpa decat o autohtona.
Cand m-am dus cu a mea sa o schimb dupa 6 ani (nu era moarta, dar invartea mai greu), am cautat (in reprez) cea mai mica si cea mai ieftina baterie, din pacate cea mai mica a fost de 50Ah (sau 55...) RombatCyclon, 165 lei cu tot cu montaj si verificare incarcare.
Eu am schimbat săptămâna trecută bateria din iulie 2006. Nu a murit de tot dar la -5 grade învârtea mai greu și scădea voltajul sub 12v. Nu a fost pusă niciodată pe redresor.
Cand m-am dus cu a mea sa o schimb dupa 6 ani (nu era moarta, dar invartea mai greu), am cautat (in reprez) cea mai mica si cea mai ieftina baterie, din pacate cea mai mica a fost de 50Ah (sau 55...) RombatCyclon, 165 lei cu tot cu montaj si verificare incarcare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment