Oti,Ia o teava de cupru pentru instalatii calorifere , cred ca stii de ce zic , taie din ea cat ai nevoie pe lungime ca sa se muleze pe borna (teava trebuie sa fie despicata) si pune borna cu cablu, eu zic ca se poate face foarte bine asa, din cate citesc eu pe aici la mmestereala esti priceput. S-ar putea sa nu mearga din prima dar cu putina pilire va merge.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Multumesc pt idee, nu m-am gandit la teava de Cu pt calorifere. Excelent sfat, de nota 10! Multumesc!
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
Acum mi-am dat seama de unde provine confuzia. Am folosit termeni aiurea, borne baterie care sunt din plumb si papucii de prindere (corect?) care la mine nu se mai strang bine pe borne. Vad ca pe internet tot borne li se spun, de aici apare confuzia.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Da tu cu ciocanul in borne, sa vezi cum cade pasta de pe placi sau se intrerupe vreo punte in baterie. Dat fiind ca alternativa e oricum zeama de alta, merita incercat.
daca mai ai activitati din astea, gasesti niste reglete care raman fixate pe bornele bateeriei si cablajul masinii se prinde cu suruburi pe alea. Mai rezistent decat sa faci ce ai facut tu si sa o si tiganesti dupa aia.
Apropo, vezi sa nu iei foc cu improvizatii din astea.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Eu zic sa schimbi bornele e prindere; se gasesc borne la care ajustarea stangerii, se poate face mult mai bine.
Nu mai umbla cu tot felul de adusuri; daca esti electrician, atunci stii ca un contact direct e mult mai stabil, din toate punctele de vedere, decat unul prin intermediari.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Cea mai eleganta solutie este teava instalatii din Cu (merge si Pb), prelucrata cum a spus colegul madi, cand bornele de prindere se vor strica, atunci vor fi schimbate cu variantele de mai sus, asta peste vreo 8-15 ani.
In ceea ce priveste contactul electric, suprafata de contact este mare, nu vor fi probleme de tip incalzire, foc, etc poate o verificare periodica sa nu prinda oxizi si sa nu incarce/porneasca .
Trimis de pe al meu K013 folosind TapatalkLast edited by Oti; 23 November 2015, 12:47.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Acumulator Nou
Salutare!
Pe Loganul sotie mi s-a dus acumulatorul, si sunt indecis ce sa cumpar.
Ma gandesc sau iau un QWP, asa inainte de sarbatori...
Are cineva ceva experienta cu aceste baterii?
Comment
-
Fara sa fim ironici, dar facand putin spirit de gluma, ne punem totusi intrebarea daca respectiva baterie a fost si legata la masina? No offence! Si eu pot afirma ca am bateria originala din 2005, un Rombat Calciu de vreo 62 Ah, daca nu ma insel. Si chiar asa si este. O tin undeva printr-o boxa, ca nu am predat-o cand am schimbat-o dupa 5 ani si 3 luni. Si cam atat m-a tinut si urmatoarea un Rombat Calciu de 66 Ah, adica alti 5 ani si cateva luni de utilizare.
Deosebirea e ca prima baterie a "murit" aproape subit, primele simptome fiind ca de electromotor defect, la pornire. A doua baterie a inceput sa dea semne de "oboseala" cu vreo luna inainte, iar dupa ce am pus-o pe rederesor si am constatat ca nu mai tine curent, am luat decizia inlocuirii acesteia. Am optat pentru una autohtona tot Rombat, de data asta din seria nou aparuta, Premier, pentru ca bateriile autohtone mi s-au parut destul de decente si ca pret si ca proprietati. Nu cred ca voi mai tine masina pana la inlocuirea acesteia. Acum, din cate stim cu totii, durata medie de viata a unui acumulator auto este de cam 4-5 ani. Dar pot fi si exceptii...Last edited by niros; 29 November 2015, 20:59.
Comment
Comment