If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cam toate sunt o apa si un pamant; nu exista la momentul acesta o clasificare privind durata medie de utilizare si pretul unei bateriile auto. In lipsa acestui clasament, alegem o baterie functie de suma pe care vrem s-a alocam si brandul care ne inspira incredere.
Recomandarea mea ar fi sa nu cheltuiti prea mult pe o baterie, la gandul ca ce e mai scump e mai bun; dupa 3-4 ani de utilizare va trebui sa o inlocuiti si pe aia de 200 de lei si pe aia de 300.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Are dreptate domnul Iancu.
Ca tot a venit iarna si tot e sectiune de acumulatori ieri mi-am facut rost de una bucata cabluri de transfer curent intre baterii de la RoGroup lungine 3.9 M 1000 A pret cca. 110 lei , fata de glumele de cabluri care se gasesc prin Carrefour , Cora , Metro etc cu astea chiar am sanse sa pornesc o masina cu bateria moarta fara sa ma chinui prea mult.
Preț redus la Anvelope ieftine | Cauciucuri online în magazinul online. Comandă cu reducere pe site sau telefonic orice anvelopă sau set de Anvelope ieftine | Cauciucuri online la cel mai bun preț. Livrare rapidă în toată țara. Garanție 3 ani. Oferte Cauciucuri ieftine și de calitate pentru mașina ta.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Daca te simti tu bine sa ai de alea in portbagaj, nu-i bai.
Dar un autoturism porneste (daca e sa porneasca si nu e bateria decedata) si cu cabluri de 200A, cu 400A esti chiar dotat.
Alea de 1000A sunt bune pentru pornit motoare mari, iar la alea nu o sa le dai curent tu cu motor de 1.2 si o baterie mica.
Evident cablul e supradimensionat; un MYF de 25mm2 era suficient. Eu socotesc cablurile in mm2, nu in A. Daca stiu sectiunea si materialul conductorului, stiu si curentul maxim suportat; nu am incredere in ce spune producatorul sau vanzatorul.
Una peste alta, fiindca tot vorbim de pornirea in cazul bateriei descarcate, modul de conectare e foarte important, mai precis presiunea si suprafata de contact. Degeaba ai cabluri de 70mm2, daca la conectori transformi curentul in ...energie termica.
Cu cat este sarma mai multa cu atat mai bine ,clestii sunt ok cu arcuri puternice , conectarea la cablu este facuta prin presare daca nu ma insel.
In specificatii se precizeaza ca poate trasfera 1000 A maxim ! deci un transfer de 5-600 Amperi ar trebui sa nu fie nici o problema.
Daca luam unele de 4 sau 600 A, real daca puteam transfera 200 A suficient poate sa pornesti un scuter nu o masina.
Imi place cablul ca este relativ lung 3.9 metri , nici foarte lung nici prea scurt.
Cunosc care si-au luat cabluri din Carrefour de 400 sau 600 A si n-au facut nici o afacere.
O alta varianta ar fi fost sa-mi fac singur , cu materiale de la Dedeman , cu cablu pentru aparat de sudura , clesti etc dar per total ca bani ajungeam cam tot pe acolo.
Last edited by prometheus; 14 December 2015, 16:04.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
130 de amperi pornesc o motocileta de 600 cmc de o dau peste cap, 200 de amperi pornesc un 1,2 vara fara probleme.
Nu inteleg de ce rveti ca o amsina pe cabluri sa proneasca la sfert, e ok daca invarte 2 secunde si creste turatia treptat dar porneste pana la urma.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Corect vara o porneste fara probleme daca bateria descarcata mai are viata in ea , dar iarna pe la -10 grade nici vorba.
Nu-mi place "ideea" prelungirii procesului de pornire al masinii cu bateria "moarta" , in principiu vreau ca toata treaba cu transfer de curent sa dureze foarte putin , ca sa-mi reduc sansele sa-mi busesc regulatorul de tensiune de pe alternator.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Eu am ceva probleme la pornire dar nu stiu exact de la ce sa fie:
1. Bujii
2. Senzor de pornire
3. Baterie
Inca nu imi dau seama, pt ca bujiile le-am schimbat si au doar 3500 km, senzorul tre sa-l curat si la baterie inca nu m-am uitat, ma uit mai tarziu
Schimba cărbunii la electromotor...
Trimis de pe al meu Alcatel Flash Plus folosind Tapatalk
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment