If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
L-am ajutat eu pe un vecin cu curent de la masina mea intr-o iarna, nu crapau pietrele de ger dar era rece oricum. Avea niste cabluri d'astea de 200A, masina lui a pornit la sfert, un benzinar 1.4.
Ca back up pentru tine nu e nevoie de prea mult. Sau ai in gand si vreun back up plan pentru alti nevoiasi? Sper sa aprecieze investitia ta.
Are dreptate domnul Iancu.
Ca tot a venit iarna si tot e sectiune de acumulatori ieri mi-am facut rost de una bucata cabluri de transfer curent intre baterii de la RoGroup lungine 3.9 M 1000 A pret cca. 110 lei , fata de glumele de cabluri care se gasesc prin Carrefour , Cora , Metro etc cu astea chiar am sanse sa pornesc o masina cu bateria moarta fara sa ma chinui prea mult.
Cum sa dai 110 pe niste cabluri, in conditiile in care un acumulator nou este 190 lei?
Da' nu mai bine cumperi o baterie si o schimbi preventiv, decat sa-ti cumperi ceva care costa peste 50% din valoarea bateriei, ca "sa fie acolo" in cazul in care te lasa bateria?
*Cand am zis 190 lei, ma refeream la Varta Black Dynamic 56Ah, acumulatorul pe care il folosesc de 3 ani.
Sunt ideale cablurile alea, daca nu reusesti sa pornesti masina cu ele te pot ajuta sa o tractezi.
Cum linistea sufleteasca nu are pret, felicitari pentru achizitie.
Gata "aruncati cu pietre" , cablurile nu sunt exclusiv luate pentru masina mea , unde lucreaz avem multe masini cu baterii batrane unde o pereche de cabluri sanatoase poate face diferenta.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
A fost o gluma. Sunt foarte bune cablurile. In magazine nu prea gasesti peste 600 A.Daca benzinarul merge si cu unu de 200-400 A pentru un diesel ai nevoie de unu mai serios.
Cum am spus buna investitia.
Da , testul "suprem" cat de curand acum sa revenim la subiect , tot trec pe la raionul de accesori auto de prin mall-uri , si tare curios sunt cam de cat timp zac pe raft unele baterii!! stiu ca fiecare acumulator auto dispune de un cod dar habar n-am cum sa-l interpretez macar sa stiu anul fabricatiei ca daca ma hotarasc sa cumpar una sa nu fie stata pe raft/depozit de vreo 2 ani!!
Last edited by prometheus; 15 December 2015, 12:32.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Azi mi-am "masurat" alternatorul , la ralanti fara consumatori : 14.41 v , bateria dupa cateva ore de stat : 12.53 v , eu zic ca e totul ok deocamdata , mai am sa probez pornirea la rece intr-o dimineata sa vad cu cat scade voltajul in baterie avand in vedere temp. de afara de aprox 0-1 grad C ar trebui sa nu scada sub 9.1 v.
Last edited by prometheus; 18 December 2015, 11:11.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment