Nu ni s-a facut greata de MADE IN ROMANIA. Am DACIA dar suntem rai cu noi romani.Nu vor OCCIDENTUL sa facem lucruri mai bune decat ei.Daca o baterie ROMANEASCA tinea mai mult decat una de afara ,faceam ceva pe una din ala parte.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by petronel View PostTu B997 NDL CE BATERIE AI PE MASINA?
se aprinde constant martorul abs, dar de pornit, porneste bine spre foarte bine.
Comment
-
Din moment ce nu avem o clasificare privind cea mai buna baterie, prefer sa iau una romaneasca.
Dupa ~5 ani am inlocuit bateria defuncta cu un Premier de 65Ah; au trecut deja 2 ani si n-am niciun motiv sa cred ca va muri prea curand.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu vreau sa te sperii, dar eu nu sunt multumit de Rombat Premier 75Ah pt diesel (cea verde care era super promovata), pt ca m-a lasat la 2 luni dupa ce a iesit din garantie, adica m-a tinut 2 ierni si azi a cedat dintr-o data fara sa dea semne de "oboseala". Am oprit la un magazin si dupa 15 minute cand am vrut sa plec era moarta de nu mai mergea nici inchiderea centralizata. Am dat pe ea 360 lei si era fabricata in luna in care am cumparat-o, deci nu era o baterie statuta prin rafturi/depozite.
M-am incapatanat sa o cumpar la momentul respectiv pt ca am avut un Rombat Calciu din fabrica pe masina care m-a tinut 5 ierni si inainte de a sasea a cedat, desi citisem recomandarile unora despre faptul ca bateriile Rombat after-market nu se ridica la nivelul calitativ al celor trimise la Mioveni, dar am zis ca poate sunt ei carcotasi.
Prima data am luat tot Calciu (250 lei) si dupa cateva zile am vorbit intamplator cu cineva de la un service Rombat care mi-a spus ca e subdimensionata pt MCV-ul meu 1.5 DCi si ca e musai sa iau Premier ca sa beneficiez de garantie. Vanzatorul din magazin, la care m-am intors cu rugamintea sa-mi dea Premierul pentru 110 lei diferenta in plus, se uita crucis la mine ca nu auzise de aceste recomandari de la Rombat!!!
Azi la un alt magazin vanzatorul mi-a recomandat Bosch 77Ah la 450 lei (nemteasca), in timp ce Rombat Premier 75Ah (modelul nou, cel argintiu) era 400 lei, iar Varta tot in jur de 75Ah era tot 450 lei.
Sper sa ai mai mult noroc decat mine, dar eu m-am lecuit cu Rombat Premier. Nu voi mai cumpara Rombat niciodata si nici nu le voi mai recomanda vreodata!
Comment
-
Autoturismele au trecut de la bunuri cu folosinta indelungata la bunuri de...larg consum.
Se stie ca, de ceva ani, piesele puse in fabrica sunt cu muuult mai durabile decat cele ce se gasesc pe piata, indiferent de producator!
Am un amic ce a schimbat bateria originala de pe Logan dupa 9 ani!
A socrului meu este din 2008 si nu da semne de oboseala, cu toate ca a uitat farurile aprinse de cateva ori, ultima data acum o luna. De fiecare data a pornit cu ajutor de la alta baterie si nu a facut altceva decat sa mearga cu masina vreo 70 km pana acasa!
Comment
-
Este o loterie cu bateriile astea, pretul mare nu este echivalent cu o calitate superioara, nici brandul, ar trebui sa umbli cu un tester dupa tine cand cumperi bateria, nu este ceva sigur dar esti impacat la suflet. La multi ani!„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Asa este. Acumulatorii scumpi nu prea se vand asa ca sunt sanse sa cumperi baterii "statute".
Eu am pe langa mine o fabrica Caranda si am luat mereu de la ei. Iti arata ce si cum, data fabricarii, verifica instalatia de pe masina, garantia si o data pe an poti merge la ei pt. verificarea bateriei+incarcare. In acest timp iti da baterie la schimb.
Oricum mai mult de 4 ierni nu m-a tinut nici una!
Comment
-
Pentru detalii: www.caranda.ro
Din punctul meu de vedere alege: 1. Rombat Cyclon 2. Caranda Durabila 3. Varta Black
Capacitate minim 55Ah
Comment
Comment