Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum am si eu o intrebare: este suficient un acumulator de 40 A la Sandero meu 1.6mpi/62 kw?
    Pentru ca asta este din fabrica si ma intreb daca din aceasta cauza se intrerupe radio in momentul pornirii motorului?!
    Deocamdata nu am probleme cu bateria, totusi as vrea sa stiu la o eventuala schimbare daca nu ar trebui sa cumpar un acumulator de 60 A.

    Comment


    • la orice masina se opreste radioul cand dai cheie. asa e proiectat din fabrica pentru a proteja bateria. in general, n-ai voie sa pornesti motorul cu vreu alt consumator electric pornit. asta, dac vrei ca bateria sa te tina.
      ii mai vad pe unii care intai aprind farurile, si apoi dau cheie.

      Comment


      • Am inteles, numai ca este enervant deoarece radio porneste odata cu rasucirea cheii in contact...apoi se opreste ...iar porneste...la Nova gti nu era asa!
        Presupun ca este chestie de obisnuinta, ca doar nu o sa opresc de fiecare data mai intai radio apoi motorul ...
        In legatura cu acumulatorul de 40 A versus 60 A?

        Comment


        • tocmai de aia e asa, pentru ca nu se gandesc multi sa opreasca intai radioul
          si apoi, sa porneasca.

          eu zic ca e de ajuns bateria aia de 40. de 60 e si mai buna,
          dar nu merita s-o schimbi cat timp merge.

          Comment


          • Nuu, bineinteles ca nu schimb bateria atata timp cat isi face treaba mai ales ca este din fabrica si este stiut faptul ca acestea sunt "the best"!
            Multam.

            Comment


            • https://www.olej.8u.cz/autobaterie-b...-su-kon.----am gasit MULTUMESC

              Comment


              • Eu la 1,6 am pus rombat de 72 ah...

                Comment




                • Ako zistíme, kedy bola batéria skutočne vyrobená? Často sa stáva, že v inzerátoch hľadáme batérie a priznajme sa, že mnohým postačuje aj použitá batéria, keď nechcú vrážať peniaze do novej, prípadne vozidlo je tak staré, že by sa jeho používanie kúpou novej autobatérie predražilo a zaiste sa stávajú prípady, že niekomu jednoducho zvýši batéria, ktorú je celkom užitočné využiť ako vyhodiť na recykláciu. Ale dávajte si pozor, pokiaľ nejaký predajca deklaruje, že predáva polročnú batériu za celkom slušný obnos a pritom sa môže jednať trebárs aj o 3-4 ročnú autobatériu o ktorú sa pôvodný majiteľ príliš nestaral...Ako zistíme trebárs u auto batérií Bosch alebo Varta kedy boli vyrobené? Orientačne nám môže poslúžiť aj prečítanie obsahu kolieska na spodnom kryte batérie, ale pozor, lebo tento údaj uvádza kedy bol vyrobený plastový kryt batérie a nie teda batéria celá...Životnosť batérie začína plynúť, keď sa naplní elektrolytom a batéria "ožije". Ale keďže žijeme v kapitalizme a dnes nikto nevyrobí na sklad ani obal batérie, je zrejmé, keď výrobcovia materiálu aj pre auto priemysel dodávajú všetko v systéme Just in Time , teda presne načas, tak ani dátum výroby obalu sa nebude veľmi odlišovať od dátumu výroby autobatérie ako celku. Teda je zrejmé, že keď niekto bude tvrdiť, že batéria bola vyrobená v roku 2011 a Vy objavíte naspodu obalu údaj na "koliesku" 2008 tak dotyčný Vás zavádza....Ale batérie Bosch alebo Varta majú ešte vyznačený jeden celkom presný údaj, ktorý sa dá obajviť buď vpravo hore na vrchnom kryte batérie alebo tento údaj môže byť vygravírovaný medzi pólmi batérie.Máme k dispozícii 2 batérie od /vraj/ rôznych firiem, jedna je od firmy Varta s kapacitou 44Ah a štartovací prúd 440A a druhú od firmy Bosch s kapacitou 44Ah a štartovacím prúdom 440A. Malo by sa jednať o rôzne batérie od rôznych výrobcov a teda mnoho predajcov ich na Slovensku predáva s rôznymi cenami. Ale, obidve batérie sa vyrábajú v závode v Českej republike v Českej Lípe. Takže keď poze
                  Last edited by petronel; 2 January 2016, 12:45. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • @spik

                    Este putin 40Ah pentru o baterie montata ca piesa de schimb.
                    Bateriile de prima echipare sunt altceva (nu numai la Dacia).
                    Defapt nici nu cred ca o sa gasesti de fix 40, poate 40 si ceva dar oricum sunt mici.
                    Inca ceva: baterie la fel de buna ca cea montata in uzina o sa gasesti foarte, foarte greu.
                    In plus daca montezi la un service bun nu o sa accepte sa-ti puna baterie de 40 chiar daca are capacitate identica cu cea originala, daca insisti probabil ca o sa-ti spuna ca monteaza dar nu iti acorda garantia.

                    Cand pornesti motorul opreste toti consumatorii daca vrei sa prelungesti viata acumulatorului.
                    La Logan II aparatul de radio nu se mai opreste automat cand actionezi demarorul dar este bine sa il opresti tu.
                    Doar la Logan I se opreste aparatul de radio cand se actioneaza demarorul.
                    Deasemenea tot la Logan II farurile de zi 2 x 21 W se aprind cand se pune contactul si nu se sting cand se actioneaza demarorul.
                    Last edited by abc; 2 January 2016, 14:14.

                    Comment


                    • Pentru loganul benzinar, indiferent de capacitate, eu unul as lua asa ceva, defapt este suficient pentru orice turism cu motor pana in 2 litri fara consumatori pusi aiurea


                      nici mai puternica pentru ca nu isi are rostul, nici mai slaba sa-mi fie teama sa ascult muzica juma de ora cu motorul oprit

                      eu inca mai trag de o baterie originala opel 2008 februarie, care se incapataneaza sa invarta, cu ultimele puteri ce-i drept, si la -8 grade ...
                      cu cea de sus o voi schimba doar cand n-o mai vrea sa invarta, pana atunci invarte in fiecare dimineata
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • sincer, a mea nu-mi prea da emotii, fiind din 2009. nu porneste "la sfert" si se aprinde martorul abs, dar in rest porneste bine, si am diesel. dar niciodata nu pornesc cu alti consumatori porniti.
                        el a zis ca bateria e de prima echipare. eu zic s-o lase pana moare.

                        Comment


                        • In acesta dim.(Braila aprox. -14 grade C) mi-a plecat la prima cheie dar abia mai invartea saraca baterie , noroc c-am sistemul de aprindere teapan ca altfel nici o sansa de reusita cu pornirea.
                          La cum se comporta bateria cu pornirile astea "geroase" la urmatoarea iarna cred ca nu ma mai pot baza pe ea.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Acum ~30 de minute am pornit-o si eu, dupa ce am ochit un loc in parcare, mai de doamne ajuta(aseara am lasat-o unde am gasit si eu loc); cam -15*C la Galati, conf. stirilor de pe Realitatea. Baterie Rombat Premier, 65Ah de 2 ani si 4 luni; pornire fara emotii.
                            O recomandare; dupa ce porniti pe vreme foarte rece si nu plecati cu masina, lasati min. 5minute sa se reincarce, pentru a pune la loc ce ati luat.
                            O baterie descarcata este victima sigura, pe timpul iernii.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • In perioada asta geroasa mereu plec cu ea nu doar o pornesc , fac in medie cam 25-30 km/zi deci teoretic ar trebui sa fie incarcata min. 80% , dar la mine a inceput sa-si arate varsta acumulatorul cu toate ca in ultimii doi ani am scos dopurile si completat cu apa distilata unde era cazul + pusa pe redresor.
                              Last edited by prometheus; 3 January 2016, 12:29.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Am pornit si eu masina, "la sfert", temp -11°C, tens baterie 11.6V. Bateria suporta a doua iarna, am filmat operatiunea cu interfata ELM327 montata citind parametrii, durata funct motor in parcare cam 30min. Dupa ce prelucrez, scurtez filmul, am sa-l pun la threadul cu interfata, am si o pornire ratata.
                                Last edited by Oti; 3 January 2016, 13:56.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google