If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cred ca nu stii ce zici cu 11,6 V, din ce stiu sub 12 V e cam descarcata bateria.
Am pornit si eu azi masina dupa aprox. 4 zile de stationare si ger cumplit, am gasit bateria cu 12,4 V, a pornit din prima dar a invartit un pic mai greu(are 5 ani jumate bateria).
La Rombat 12,8v e 100%.
În timpul pornirii tensiunea poate scădea sub 12V depinde de temperatură și necesarul de putere(demaror cu magneți permanenți 600w, demaror normal de 900w sau 1200w)
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
La temperaturi de -12*C, nu poti avea niciodata mai mult de 12,5-12,6v, in cazul unei baterii incarcate suta la suta. In momentul cuplarii unei sarcini mari, asa cum e cazul actionarii demarorului, nu este nicio anomalie ca tensiunea la borne sa scada la 11,5-11,8v, tinand cont ca o baterie nu ramane niciodata incarcata suta la suta, autodescarcarea fiind un fenomen normal.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Câtă discuție.... Nu ii înțeleg rostul.... Baterii fără mentenanță, ce rost are să povestim atât... La trei ani îți faci calculul și pui deoparte trei sute de lei....
Trimis de pe al meu Alcatel Flash Plus folosind Tapatalk
Ca sa-ti cumperi alta baterie, trebuie sa stii clar ca aceasta e de vina.
Daca dupa ce schimbi bateria, constati ca nu ti-a functionat incarcarea si ai "ucis-o" fara sa stii, tocmai dataorita aerului de superficialitate cu care incerci sa tratezi problema?
...
O intrebare am si eu, fie-mi iertata indrazneala; pana la urma de ce v-ati facut cont pe acest forum?
dupa o saptamana fara s-o pornesc , azi nu a mai vrut. rombat premier de 70 ah de 4 ani (fara o luna) . pe 1.8 tddi. nici cu cabluri macar. am pus alta baterie si a pornit "sfert". ciudat e ca puneam contactul si pilpaiau becurile in bord . oare e in scurt bateria ? maine o pun pe redresor la incarcat sa vad daca mai e buna.
E descarcata sau pe moarte, probabil vara o mai ducea dar cu temperaturile astea nicio sansa, va porni dupa ce o vei pune pe redresor da nu va mai tine curent in ea maimult de doua zile.
Oti a uitat sa specifice ca acel 11.6 V a avut in momentul actionarii demarorului , o valoare de altfel foarte ok.
Nu este asa, am sa pun filmul pe youtube maine, 11.6V cu contactul pe accesorii, atunci mufa bricheta este alimentata si DRL -urile aprinse, caderea tensiunii la actionarea demarorului a fost pe la 9V, se vede bine pe grafic. Am doua val de tensiune, cca 12V masurata de interfata, si una precisa, 11.6V masurat de voltmetru, eroare 0.1V.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Hai ca maine fac si eu o masuratoare...dupa doua trei zile de -12 grade, noaptea , dimineata la pornire nua mai fost "vesela", dar a invartit ferm... am masurat doar incarcarea la ralanti: 14,4 V. Fara consumatori.
Am pornit si eu masina, "la sfert", temp -11°C, tens baterie 11.6V. Bateria suporta a doua iarna, am filmat operatiunea cu interfata ELM327 montata citind parametrii, durata funct motor in parcare cam 30min. Dupa ce prelucrez, scurtez filmul, am sa-l pun la threadul cu interfata, am si o pornire ratata.
Salut!
Eu am un logan mcv 1,6-16V. Ieri dimineata am incercat sa pornesc masina (Galati -13 grade conform accuweather). Nu a pornit nici dupa a 4-a cheie. Am chemat un prieten, a pornit pe cabluri imediat. Ulterior am fost plecat cu ea prin mai multe locuri si a pornit fara probleme (chiar si la interval de 3-4 ore).
Azi dimineata cand am dat sa pornesc, iar nu a pornit.
Ce parere aveti? Trebuie schimbata bateria?
obs. ai scris 4-5 randuri fara sa dai detalii importante pentru acest subiect. ex. varsta bateriei sau a masinii (daca ai bateria originala), capacitatea bateriei, etc.
Nu stiu cum e la altii dar la mine masina a pornit intotdeauna la prima cheie, chiar si cand bateria era descarcata. S-a resetat ceasul dar totusi a pornit aproape la sfert, chiar daca a invartit foarte greu. Atunci cand nu a mai pornit la prima cheie, la a doua cheie nu s-a mai intamplat nimic - era moarta. Cei drept asta era vara!
Abc, iti multumesc pentru raspuns si pentru observatie.
Masina este produsa la finalul anului 2007 (in circulatie din 2008). Nu cred ca este bateria originala (eu nu am schimbat bateria de cand am cumparat-o, acum 2 ani). Celelalte detalii nu imi sunt cunoscute si nici nu le pot verifica deoarece nu mai sunt acasa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment