If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca vrei sa masori voltajul la baterie intotdeauna sa folosesti un multimetru conectat direct pe bornele bateriei nu asa, acea interfata conectata la bricheta sau ce ai mai conectat nu va indica never ever voltajul corect.
Cred ca am fost primul de pe aici care descoperise meniul secret de la playerul de pe logan 1 (cel cu satelit de comanda cu bluetooth incorporat) si acolo exista o functie de "Battery voltage" si in mers imi indica 13.5 v ceea ce era total eronat voltajul real fiind de 14.4v)
Ai dreptate, voltmetrul din bricheta este verificat, caderea de tens intre baterie si mufa bricheta este de 0.1-0.2V. Interfata are eroarea ei (+0.2÷0.4V), am comp mult inainte cu multimetru pus la bornele acumulat.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Buna ziua, azi dimineata dupa ce nu mai pornisem masinuta de 3 zile (Logan 1.5 dci) si-a dat bateria duhul. Luminite, "pom de Craciun" si toate cele. Clic clic clic pac pac pac si nimic.
Recomandati-mi, va rog si mie o baterie ok sub 300 lei ca-s copil, e prima masina si nu ma pricep absolut deloc.
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
un d-asta pe mine m-a tinut pe un benzinar vreo 5 ani
intra la fix in locasul loganului
Nu ma pricep prea bine, eu folosesc Caranda, dar cumpar de la o fabrica situata langa mine unde electricianul iti recomanda tipul de baterie optim masinii pe care o ai+verificare +garantie+vizualizare data fabricatie. O data pe an poti merge la verificare gratuit si tot ce decurge din concluzii se repara!
Sfatul meu, indiferent la ce marca optezi, este sa stii data fabricatiei acumulatorului pe care il cumperi.
Astazi am facut si eu un test de baterie; masina nepornita de o saptamana.
Dupa cum vedeti autodescarcarea e un proces normal, ca si scaderea duratei de viata (SOH) odata cu trecerea timpului. Baterie de 2 ani si 4 luni.
daca bateria e descarcata de nu mai invarte, ci doar se aude un clic, cand dai cheie, mai are rost sa incerc s-o pornesc cu cabluri ?
voiam s-o pu pe redresor, dar n-am aflat cum se scoate. e vorba de un C4 la care totul e "capsulat".
am descarcat cartea tehnica si acolo te invata cum s-o pornesti cu cabluri.
cred ca nici ei nu mai stiu cum se scoate.
am gasit ceva pe youtube, dar ala scotea admisia de aer...etc
Pai in ce bula de cristal vrei sa citim cat de descarcata e acum? Poti avea supriza ca la caldura sa porneasca si la 10 grade mai jos nu, fara sa o descarce:incarece nimeni intre timp.
Nu vad ce te miri ca trebuie demontata tubulatura de aer ca sa scoti bateria, daca asa e gandita masina nu prea ai cum altfel.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment