Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt curios varianta asta premium silver dynamic daca o avea viata mai mare de 3 ani; la 15.000km pe an, 3 ani mi se pare o durata de viata foarte mica
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • rombat premier de 65 Ah are intre 4-5 ani. sper sa ma mai tina si anul asta, daca nu iarna asta. prima, cea din fabrica, s-a defectat putin dupa 3 ani
      sigpic

      Comment


      • in noiembrie anul trecut am schimbat bateria de pe masina un premier de 60 ah(verde) si 4 ierni la activ, pe cate i-am dat-o bunicului ca ii picase cea de pe masina lui tot cu un premier de 60 ah (gri) generatia noua cu 3 ani garantie, bucuros ca ma facusem cu batere noua.
        pe gerurile astea am avut neplacuta surpriza sa constat ca invarte mai greu decat cea veche. iau multimetrul masor avea 12.60 volti dupa 2 ore de la oprire(inainte facusem un drum de 30 km pe timp de zi, nu e mult dar conteaza) iau si masor cu acelasi multimetru pe cea veche 12.78 volti stata de o saptamana si unde mai pui ca al batran o porneste odata la 1-2 saptamani de se duce in targ. ma gandesc, chiar daca indica multimetrul eronat, +- ceva zecimi de volt, diferenta tot este corecata intre tensiunile bateriilor.

        cred ca in tori parametri pe care trebuie sa ii aiba o baterie noua nu este pentru ca in momentul cand dau la automat( dimineata mereu si cat-o data si peste zi) licare martorii ABS si de la AIR-BAG, cred ca scade tensiunea sub 9 volti ca altfel nu imi explic. cea veche a prins iarna din 2012-2013 si cert a fost mai ger ca acuma si nu mi-a facut nici-o data cum imi face asta de acum.
        de 2 dimineti am facut rocada cu cea veche si invarte dimineata aproape cum invarte asta noua cand este motorul caldut ca sa nu zic cald plus ca nici vorba sa mai licare martorii ABS si AIR-bag.
        o sa ma duc sa imi verifice incarcarea pentru garantie si macar sa pice in astia 3 ani de garantie ca nu ma supar )
        Last edited by mallibu; 22 January 2016, 16:53.

        Comment


        • Deci dupa fix 5 zile de ger cu temperaturi resimtite de -15, -16*C, bateria arata astfel.

          Asta inseamna ca, o baterie neutilizata pe timp de iarna, isi pierde considerabil durata estimata de viata(SOH)
          Aceasta baterie necesita reincarcare de urgenta, altfel, in cazul unor temperaturi scazute, e in pericol de inghet, ceea ce i-ar fi fatal. O reincarcare corecta ar fi pe redresor, in mod asistat; incarcarea pe masina e destul de ...bruta, ca sa zic asa.
          Attached Files
          Last edited by IancuMIC; 22 January 2016, 18:06.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • 523CCA din cât?
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • puenem pariu ca la 20 de grade aceiasi baterie arata un SOH mai bun?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Din 640A; Rombat Premier 65Ah.



                -4*C erau cand am facut testul.
                N-are cum sa-i creasca SOH-ul fara reincarcare; la soare nu se incarca.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Bun exemplu. Am sa pun preventiv bateria pe incarcator. Prea multe drumuri scurte sapt asta.

                  trimis de pe mobil
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • aveti idee sunt bune redresoarele alea de al lidl....? as dori sa cumpar unul!

                    Comment


                    • Eu am folosit unul si am fost multumit de el.
                      In alta ordine de idei, ma gandesc ca acumulatorul de 40 Ah pe care il am este tocmai bun pentru drumuri scurte asa cum am eu. Adica este incarcat mai repede decat unul de la 60 Ah in sus, bineinteles cu dotarile standard ale masinii.

                      Comment


                      • Problema e ca daca are 40 ah cu ~400 cca, te poti trezi in vreo dimineata cu cca250-300, i-ai mai dat si o cheie la -20 grade si l-ai ingenuncheat, asta daca mai porneste.
                        Eu la 55 ah, original opel de 8 ani mai avea pe tester 300 cca la 10 grade cu masina abia oprita, zicea inlocuire acumulator. Cu cateva zile inainte a pornit foarte greu la -15 grade.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by spik View Post
                          Eu am folosit unul si am fost multumit de el.
                          In alta ordine de idei, ma gandesc ca acumulatorul de 40 Ah pe care il am este tocmai bun pentru drumuri scurte asa cum am eu. Adica este incarcat mai repede decat unul de la 60 Ah in sus, bineinteles cu dotarile standard ale masinii.
                          E cu dus intors.
                          Un acumulator cu un curent de descarcare mai mare, ex.640 A va ramane cu un curent disponibil superior unuia care are 360A.
                          Primul acumulator are nevoie de un timp mai mic pentru a pune la loc ce a pierdut la pornire, spre deosebire de al 2 lea.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Practic este a 5-a iarna, acumulatorul fiind cel din fabrica, masina porneste f. bine si la -18°.
                            Probabil voi opta pt. unul de 60Ah atunci cand se va duce acesta!
                            Ma gandesc ca vara la pescuit, la padure...o muzica....nu stiu cum se comporta acesta de 40 Ah deoarece am masina din septembrie, anul trecut!

                            Comment


                            • Am pana acum 2 exemple de baterii rombat

                              Rombat Calciu 72Ah Cumparata in 2007 pt un ford mondeo 1.8 benzina la care nu am primit garantie pt ca alternatorul niciodata nu incarca peste 13,8. Aceasta baterie nu ma tinut decat pana in 2015 primavara

                              Bateria originala logan MCV 1.6 16v 2008 a fost schimbata in 2015 septembrie

                              Cred ca mai e si de noroc.
                              Acum am pe mondeo un EXIDE si pe logan un rombat calciu de 72 ah
                              daca tine exide cat rombat e perfect

                              Comment


                              • Am pana acum 2 exemple de baterii rombat

                                Rombat Calciu 72Ah Cumparata in 2007 pt un ford mondeo 1.8 benzina la care nu am primit garantie pt ca alternatorul niciodata nu incarca peste 13,8.
                                E posibilm sa ai incarcarea pilotata de calculator, asa cum am eu la Megane; tensiunea de incarcare creste odata cu cererea de putere a consumatorilor si gradul de descarcare a bateriei.
                                Acum ai garantie, la Exide?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google