Eu stiam ca alternatoru la Logan e de ~100-120A.
Mi-e greu sa cred ca l-ar gatui in halu asta (da' poate ma insel) , la un consum de ~50-55A sa fie aproape de capacitatea max...
In viitor cand costurile de productie vor fi mai accesibile (si vor rezolva problema Li-Ion la temp. scazute) , vom vedea si pe masini acumulatori Li-Ion.
Momentan nu sunt accesibile decat in competitiile moto (la un kart e 700-1000 lei o chichineata de baterie).
Mi se pare a fi una dintre cele mai poluante componente la o masina (ca si productie ) otrava curata )
Mi-e greu sa cred ca l-ar gatui in halu asta (da' poate ma insel) , la un consum de ~50-55A sa fie aproape de capacitatea max...
In viitor cand costurile de productie vor fi mai accesibile (si vor rezolva problema Li-Ion la temp. scazute) , vom vedea si pe masini acumulatori Li-Ion.
Momentan nu sunt accesibile decat in competitiile moto (la un kart e 700-1000 lei o chichineata de baterie).
Mi se pare a fi una dintre cele mai poluante componente la o masina (ca si productie ) otrava curata )
Comment