Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da , am ZAP acum pe utilaj , sa vedem cat tine , dupa ce Rombat-ul de fabrica dupa cca. 2 sapt. de stationare era moarta!!
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Originally posted by robbie_ro View Post
      Daca 446 = ziua 44 din 2016 (sambata, 13 februarie 2016), atunci cum vor scrie ziua 324 din 2016?
      buna intrebare, ca nici in hexadecimal nu poti sa scrii 365 fara 3 digiti
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Sau ar mai fi o alta varianta auzita de la un alt amic ca de fapt 3446 reprezinta 344 zi din an dar se mai scade o unitate din ultima cifra si atunci ar veni a 344 zi din 2015. Sa le ia naiba parca e secret de stat sa afli data de fabricatie de pe un amarat de acumulator.
        Last edited by prometheus; 19 September 2016, 18:32.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Pai daca afli, nu mai cumperi decat daca e fresh, de maxim 3 luni.
          La anvelope s-au saturat de clienti care, culmea nesimtirii, vor anvelope fabricate recent.

          Comment


          • Ba am citit undeva ca anvelopele, daca stau vreo 5 ani în depozit, sunt mai bune =)

            Comment


            • Banuiesc ca au si ei o limita , ceva de genul daca un acumulator nu s-a vandut intr-un an el va fi retras si trimis inapoi la firma care l-a produs. Cel putin asa ar fi normal, nu sa-l tina pe raft ani de zile.

              Comment


              • Originally posted by Ampt View Post
                5 Ani, 5 luni şi 15 zile, atât m-a ţinut acumulatorul original al maşinii....!
                Banuiesc ca ai calculat de cand ai luat masina, dar nu stii cand a fost produsa bateria.

                Comment


                • Într-adevăr calculul l-am raportat din ziua în care am cumpărat maşina, însă din cât ţin minte, bateria era din martie 2011 (avea inscripţionată în clar pe carcasă, data de fabricaţie).

                  Comment


                  • Originally posted by alinn28 View Post
                    Banuiesc ca au si ei o limita , ceva de genul daca un acumulator nu s-a vandut intr-un an el va fi retras si trimis inapoi la firma care l-a produs. Cel putin asa ar fi normal, nu sa-l tina pe raft ani de zile.
                    Eu inainte sa cumpar bateria am verificat-o cu un multimetru , afisa 12.55 v (si presupun ca si toti acei 570 Amperi inca sunt in ea), am zis ca este foarte ok la aceasta valoare si ca nu reprezinta un risc prea mare sa nu ma tina cu toate ca are mai mult de 6 luni "de raft".
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Buna seara, am un logan1.4 MPI din 2008 echipat cu baterie Rombat de 50Ah/420 A deci cu putin noroc ma tine aproape 9 ani, vad ca nu da semne de oboseala poate trec si de iarna asta. Si dupa aia mai vedem ce punem pe masina.

                      Comment


                      • Ar fi culmea sa alegi altceva daca a tinut 9 ani...
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • Ce se facea acum 9 ani si ce fel de baterii ies acum de pe poarta fabricii!!! calitatea a avut de suferit foarte mult.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Un nene de la service mi-a zis despre bateria din fabrica de pe L1 2006 ca daca trece de 4 ani, tine minim 7. A mea n-a ajuns la 4 ani.

                            Comment


                            • Originally posted by Ampt View Post
                              ..., însă din cât ţin minte, bateria era din martie 2011 (avea inscripţionată în clar pe carcasă, data de fabricaţie).
                              Pentru acurateţea datelor prezentate am verificat si acest detaliu, data de fabricaţie ştanţată pe bateria OEM fiind de 01.03.2011 (maşina am ridicat-o din reprezentanţă în data de 31.03.2011).

                              P.S Bateria nouă avea înainte de instalare o tensiune de 12,77 Volţi.

                              Comment


                              • De cand am schimbat bateria , ralanti-ul este mult mai stabil ! + pornirile ratate la cald s-au diminuat foarte mult.

                                Astept iarna pe la -10 gr. C sa vad cum se comporta.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google