Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca acum, cand sunt 2 grade dimineata, invarte greu si se aprinde martorul ABS-ul, la iarna cand vor fi -20 grade n-o sa ai nicio sansa.
    Schimb-o acum, ca sa nu trebuiasca sa umbli dupa una noua pe ger si s-o cumperi la extra pret.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • wtf????? pai si la mine se aprinde becul de abs cand dau la automat dimineata la rece si bateria face doar 3 ani in mai... am mai luat si premier de 75 de ah... daca ma lasa la iarna trec pe bosch sau varta...
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • poate sa mai tina un an de la stingerea tarzie a martorului abs.

        Comment


        • Originally posted by andreyi View Post
          De cateva saptamani, merg numai urban cu masina, cateva porniri pe zi, distante scurte. Dimineata, la prima pornire, invarte mai anemic initial, iar martorul ABS ramane aprins vreo 2 secunde.
          Rombat 50 Ah, iulie 2010, deci 6 ani si aproape juma'. Sper sa trec si de iarna asta cu ea.
          Se recomanda un test; rezultatele te vor edifica, in ce stadiu al vietii se afla bateria.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Voi face si un test de baterie, am o reprezentanta Caranda undeva pe traseul meu, poate reusesc sa ajung caci am programul destul de incarcat. In fiecare iarna am simtit o lentoare a bateriei la prima pornire, dar parca nu statea asa mult martorul ABS ca acum.

            Comment


            • Originally posted by popavlm View Post
              wtf????? pai si la mine se aprinde becul de abs cand dau la automat dimineata la rece si bateria face doar 3 ani in mai... am mai luat si premier de 75 de ah... daca ma lasa la iarna trec pe bosch sau varta...
              Important e sa pastrezi bateria incarcata, cat mai aproape de suta la suta; ai diesel, asta inseamna bujii+ pornire mai lunga, fata de un benzinar. Viata unei baterii depinde foarte mult de gradul de incarcare la care este pastrata, mai ales pe timp rece.
              Last edited by IancuMIC; 17 November 2016, 21:03.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • am un redresor dintr-ala inteligent si l mai pun din cand in cand pe ea... vedem la iarna cand da gerul in ea, cum se comporta
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • Rombat original 8,5 ani logan 2008 cu gpl din fabrica

                  Comment


                  • Originally posted by andreyi View Post
                    De cateva saptamani, merg numai urban cu masina, cateva porniri pe zi, distante scurte. Dimineata, la prima pornire, invarte mai anemic initial, iar martorul ABS ramane aprins vreo 2 secunde.
                    Rombat 50 Ah, iulie 2010, deci 6 ani si aproape juma'. Sper sa trec si de iarna asta cu ea.
                    Am reluat traseele zilnice care includ si extraurban si nu se mai aprinde niciun ABS, chiar daca e cam la fel de rece, invarte ok.
                    Am fost la o reprezentanta Caranda, si mi-au dat flit cu testarea bateriei, ca sa zic sarumana ca inca mai merge dupa 6,5 ani.

                    Comment


                    • Postez si eu 2 poze , prima motor la ralanti fara consumatori , a doua motor la ralanti cu toti consumatorii porniti (inclusiv dezaburire luneta si oglinzi incalzite).
                      Valori ok ?
                      Attached Files
                      Last edited by prometheus; 28 November 2016, 16:12.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Link-uri generale privind starea de incarcare a unei baterii am tot vizionat , informatii pe care le stiam deja , nu stiu insa daca alternatorul incarca cum trebuie , aici este problema mea.
                        Daca suporta Zap-ul asta de 70 Ah! , daca incarca cum trebuie etc.

                        Coduri alternator : SG9B107 2543553C
                        Attached Files
                        Last edited by prometheus; 28 November 2016, 19:05.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Stai fara griji, ai alternator ce debiteaza 95A.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Danke pentru informatie! dar cum iti dai seama care este amperajul ?
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • In functie de cod.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google