If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca acum, cand sunt 2 grade dimineata, invarte greu si se aprinde martorul ABS-ul, la iarna cand vor fi -20 grade n-o sa ai nicio sansa.
Schimb-o acum, ca sa nu trebuiasca sa umbli dupa una noua pe ger si s-o cumperi la extra pret.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
wtf????? pai si la mine se aprinde becul de abs cand dau la automat dimineata la rece si bateria face doar 3 ani in mai... am mai luat si premier de 75 de ah... daca ma lasa la iarna trec pe bosch sau varta...
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
De cateva saptamani, merg numai urban cu masina, cateva porniri pe zi, distante scurte. Dimineata, la prima pornire, invarte mai anemic initial, iar martorul ABS ramane aprins vreo 2 secunde.
Rombat 50 Ah, iulie 2010, deci 6 ani si aproape juma'. Sper sa trec si de iarna asta cu ea.
Se recomanda un test; rezultatele te vor edifica, in ce stadiu al vietii se afla bateria.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Voi face si un test de baterie, am o reprezentanta Caranda undeva pe traseul meu, poate reusesc sa ajung caci am programul destul de incarcat. In fiecare iarna am simtit o lentoare a bateriei la prima pornire, dar parca nu statea asa mult martorul ABS ca acum.
wtf????? pai si la mine se aprinde becul de abs cand dau la automat dimineata la rece si bateria face doar 3 ani in mai... am mai luat si premier de 75 de ah... daca ma lasa la iarna trec pe bosch sau varta...
Important e sa pastrezi bateria incarcata, cat mai aproape de suta la suta; ai diesel, asta inseamna bujii+ pornire mai lunga, fata de un benzinar. Viata unei baterii depinde foarte mult de gradul de incarcare la care este pastrata, mai ales pe timp rece.
De cateva saptamani, merg numai urban cu masina, cateva porniri pe zi, distante scurte. Dimineata, la prima pornire, invarte mai anemic initial, iar martorul ABS ramane aprins vreo 2 secunde.
Rombat 50 Ah, iulie 2010, deci 6 ani si aproape juma'. Sper sa trec si de iarna asta cu ea.
Am reluat traseele zilnice care includ si extraurban si nu se mai aprinde niciun ABS, chiar daca e cam la fel de rece, invarte ok.
Am fost la o reprezentanta Caranda, si mi-au dat flit cu testarea bateriei, ca sa zic sarumana ca inca mai merge dupa 6,5 ani.
Postez si eu 2 poze , prima motor la ralanti fara consumatori , a doua motor la ralanti cu toti consumatorii porniti (inclusiv dezaburire luneta si oglinzi incalzite).
Valori ok ?
Link-uri generale privind starea de incarcare a unei baterii am tot vizionat , informatii pe care le stiam deja , nu stiu insa daca alternatorul incarca cum trebuie , aici este problema mea.
Daca suporta Zap-ul asta de 70 Ah! , daca incarca cum trebuie etc.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment