Caranda nu e de incredere. Una m-a tinut 3 ani, alta aproape 2.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
la fel si rombatul. ala din fabrica a tinut 7 ani, iar premierul de 65Ah cumparat acum un an a facut deja figuri intr-o dimineata, cand a invartit mai mult decat cea din fabrica, cand era pe duca.
de altfel, in afara de faptul ca se ramanea aprins ceva mai mult martorul abs, masina pornea normal si dupa 7 ani.
dar acum incep sa regret ca am luat tot rombat. trebuia sa raman la prima alegere, varta silver de 65Ah
Comment
-
Eu nu regret.
Bateria "originala" a cazut dupa 5 ani; am inlocuit-o cu un Premier de 65Ah, care in sept. face 4 ani si slava Domnului a fost descarcata in doua ierni pana la 12.3v. Am postat aici poze cu "experimentu' ".
Din acest moment, chirar nu mai pot emite pretentii pentru 230 lei platiti. si ~4 ani de functionare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La mine, pe o Dacia Logan (Ambition) din 2007, bateria originala a tinut 5 ani 4 luni (60.000km) iar a doua, Rombat Premier 65Ah 4 ani si 4 luni (118.000km), cu o reincarcare pe redresor dupa 3 ani (pozitii uitate aprinse iarna).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Uite un amanunt pe care Silviu l-a spus si trebuie amintit; conteaza si nr de km. facuti.
Acest lucru insa nu este relevant, cand apreciem durata de viata a unei baterii, decat in masura in care avem si specificul rulajului; una e sa faci 60 de mii, in conditii de mers urban (porniri repetate si reincarcare incompleta) si alta e sa-i faci in exerior (drumuri lungi, porniri rare si regim de incarcare complet).Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDin acest moment, chirar nu mai pot emite pretentii pentru 230 lei platiti. si ~4 ani de functionare.
acum vad ca s-au mai ieftinit putin. dar era rombat 300 si varta silver 310. daca m-am calicit la 10 lei...
am mers zilnic cu masina in bucuresti, dar nu cred ca am sarit de 4-5 porniri
Comment
-
De la Reprezentanta Rombat- centru de garantii; din zona "Popescu", asa cum este cunoscuta in Galati. Cu baterie la schimb; 2 ani garantie.
La o simpla cautare vad ca se gasesc si acum cam pe la 272 de lei.
LE. Nu mai gasesc exact postul in care spuneam exact pretul; da uite aici; se poate deduce ca afost sub 250 de lei, nu?
Last edited by IancuMIC; 9 June 2017, 11:08.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postvorbirea e cat au stat pe raft, dar ar putea fi si numai in functie de vanzator.
...
Suspect de ieftina.
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
70Ah si ...720A, inseamna ceva.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostAcest lucru insa nu este relevant, cand apreciem durata de viata a unei baterii, decat in masura in care avem si specificul rulajului
A doua baterie, 118.000km: 50% - 50% in oras
~~~~
Penultima baterie Rombat (acum 4 ani) a costa 285 lei (la fel cu 10% reducere ca am predat vechea baterie)
Ultima baterie Rombat am cumparat-o cu 279 lei (310lei - 10% ca am predat vechea baterie)
Toate cumparate de la un un reprezentant Rombat in TM.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
tata are in ca bateria cu care a venit masina din fabrica, 50 Ah.
Un logan mcv, 1.6, 8v, Ambiance din feb 2009, dar ea a fost fabricata in tomana lu' 2008. Deci peste 8 ani jumate. Are la bord cca 36.000 km.ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
Comment