If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
70Ah si ...720A, inseamna ceva.
cam ala e pretul de ceva timp, a fost si 215... se gaseste si mai scumpa am pus pe logan de aproape 2 ani cred... e ok fara probleme... la baza e rombat dar are curent mai mare decat calciu normal insa nu stiu daca nu e numai pe eticheta.
nu inteleg de ce e mai ieftina decat oricare la amperajul ala...
Pe "compari.ro" gasesti preturi pentru orice. Bine, au fost cazuri in care am gasit mai ieftin sau ceva oferte fara sa apara pe "compari.ro", dar e un sait orientativ destul de bun. De exemplu:
O mica problema...
In ultimele 3-4 luni am avut de cateva ori urmatorea problema:
In momentul in care vroiam sa pornesc, resucem cheia in contact, asteptam sa se stinga martorii ce trebuie sa se stinga, puneam cheia in pozitia demaror si.....se intampla doar un "Haccc..." ca si cum ar fi incercat sa invarta un pic motorul si apoi...nimic!!!
Un "Haccc.." scurt si atat.
Intorc cheia inapoi, astept 2-3 secunde...si apoi porneste fara nici o problema!
Repet, am patit de 2-3 ori in 3-4 luni, niciodata dimineata la prima pornire nici macar pe ger.
Are cineva o parere argumentata legata de aceasta problema? Multumesc anticipat!
P.S. Oare e o legatura cu faptul ca masina are bateria originala...aproape 7 ani?
Revin sa spun cum AM REZOLVAT problema:
La service au zis ca e posibil sa fie de la periile demarorului...sau masa insuficienta...sau contactul...
Am cerut totusi test baterie inainte de toate.
Rezultatul testului a fost ca bateria "parca ar mai merge da' nu se stie daca trece iarna"...avea ceva parca din 420 de amperi la pornire mai erau trei sute si ceva....
Am luat o baterie ROMBAT PREMIER 55Ah si....gata!!!
In general se recomanda deconectarea bornelor de legatura pentru a evita neplacerile cauzate de anumite defectiuni ale redresorului si care poate aduce avarii electronicii de pe masina.
Dat fiind faptul ca redresorul e unul destul de sigur, poti reincarca si fara sa deconectezi cablurile de la baterie. Pentru redresoare tip homemade, NU recomand, acest tip de raincarcare.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Vreau sa incarc bateria conectata pe masina cu acest redresor : Ultimate Speed ULG 3.8 B1.
Ai citit manualul redresorului?
Se specifica ca trebuie demontata bateria din motive de securitate si incarcarea sa se faca in interior, intr-o incapere ventilata. (exceptie facand cazurile de baterii ce nu se pot "scoate").
Bineinteles ca poti si fara demontare, cum spune si @IancuMIC, dar iti asumi anumite riscuri.
I have no special talent. I am only passionately curious.
La 7 ani si putin, Caranda de pe Logan a dat semne de oboseala, adevarat ca si masina a stat nepornita.
Cum nu prea mai folosesc masina, am decis ca e de ajuns sa-i pun o baterie ieftina, un Rombat Cyclon 55Ah, 168 lei.
Facut revizia, luat ITP-ul, Loganul ramane o masina buna de tavaleala.
Caranda pe Logan: Dupa aproximativ 3 ani, pa! Lasat in drum cum se zice. Masina ruland zilnic.
Caranda pe alta masina: dupa vreo 2 ani si un pic mic... o fi avut masina ceva, desi au fost facute toate verificarile pentru garantie (pe vremea aia garantia era un an).
Ambele "carande" luate din "reprezentanta".
Alta "carandã" pe un Renault Clio, dupa cca. 3 ani pa!
N-am avut decat 2 Caranda, ambele au tinut suficient, vezi exemplul de mai sus.
Oricum, la o masina buna, nu ma incurc mai jos de Varta Silver/Bosch S5.
Din lipsa de altceva, am luat o Varta Blue 74Ah acum 3 ani, care functioneaza foarte bine, din ce stiu eu de la proprietarul actual al masinii.
La 7 ani si putin, Caranda de pe Logan a dat semne de oboseala, adevarat ca si masina a stat nepornita.
Cum nu prea mai folosesc masina, am decis ca e de ajuns sa-i pun o baterie ieftina, un Rombat Cyclon 55Ah, 168 lei.
Eu am de 24 luni Rombat Cyclon 55 Ah pe care am dat 170 lei. Functioneaza perfect chiar daca nu folosesc masina in fiecare saptamana. Consider ca nu se merita achizitia unui acumulator mai scump.
si eu am zis ca e prea devreme sa se pronunte.
la mine, rombat premier 65Ah a pornit greu dupa 6 luni. si a mai invartit o daca cam lung, dar de obicei porneste bine.
daca sta 4 zile se cunoaste la pornire. e inadmisibil la baterie de sub un an.
nu mai pun rombat nici mort.
Buna . Dupa 11,2 ani am hotarat sa schimb acumulatorul original , nu a vrut sa cedeze asa ca am hotarat sa ma despart ,am pus tot un Rombat Tornada de 60 ,daca tine jumatate cat a tinut originala e super .....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment