Premier fac parte dintr-o gama superioara, teoretic sunt mai bune. Si mai scumpe.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Varful de gama de la Rombat, este Premier-ul; prin urmare daca tii neaparat sa ei tot Rombat, te poti orienta spre acest model. Nu este regula ca bateriile de origine Dacia, pe care le gasesti in magazine, sa fie aceleasi cu cele din prima echipare, prin urmare nu e sigur ca vor duce tot atat timp.
In general, in timpul functionarii motorului, sarcina ceruta de consumatori, cade in responsabilitatea generatorului (alternatorului), bateria vand rol de tampon intre consumatori si si sursa de incarcare.Last edited by IancuMIC; 29 August 2017, 16:40.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
am inteles. problema e de buget, nu ca sunt fan inrait rombat. adica daca exista posibilitatea ca in aceeasi bani (300-340) sa fie o baterie care sa tina sa zic...7 ani in loc de 6 cat a tinut premierul, pentru 10-20 de lei in plus merita zic eu. acuma avand in vedere ca suntem o societate de consum, as vrea sa stiu daca premierul de acum e la fel de rezistent ca premierul de atunci. de asta eram curios. ca daca premierul de acum tine la fel de mult ca si cu un rombat de uzina..de ce sa dau 100 de lei in plus pentru ce? maxim un an in plus daca am noroc? la 2 baterii luate deja sunt 200 de lei economisiti..aproape de inca o a treia baterie "gratis" cum s-ar zice la teleshop ) am sa mai vorbesc cu tata si am sa merg de unde am luat-o si pe asta. daca e pret bun atunci ramane premier. daca gasesc ceva premium la bani asemanatori atunci trec la alta firma. m-am mai uitat pe internet la alte variante si la pret de rombat premier as mai gasi la reducere baterii originale renault. 60ah si 510 curent de pornire parca (nu am notat exact ce si cum), pretul era de 320-330 de lei, redus de la 570-580. am sa caut si pe forumul reno sa vad pareri despre bateriile alea si eventual firma care le produce.
pe mine ma intereseaza doar sa tina o perioada indelungata. nu am consumatori inafara de un CD player si boxele originale ale masini.. in cel mai "rau" caz poate schimb difuzoarele cu unele o idee mai puternice, fix cat sa duca cd playerul. bateria asta "obosita" am reusit sa o descarc dupa 2-3 ore de ascultat muzica la volum destul de tare..ceea ce e suficient,cata vreme am pe cineva cu cabluri de incarcare nu e nici o problema..dupa 15 sec de stat la incarcat a pornit instant masina. deci nu am pretentia ca o baterie sa tina 10 ani da eu umblu cu subwoofer si amp de 2000 de w si ascult cu motorul oprit muzica la volum maxim. cam asta e ideea. sa tina un numar de ani cat mai mare si un numar cat mai mare de kilometri.Last edited by grigu32; 29 August 2017, 16:55.Semințele acelaș gust are.
Comment
-
Nimeni, cu scaun la cap, nu-ti poate garanta ca te va tine un anumit numar de ani o baterie, indiferent ca e Varta, Exide, Tudor.
Cat despre ascultat muzica doar pe baterie, te sfatuiesc sa renunti la idee, chiar daca ai pe cineva sa te ajute la pornire.
O baterie care este descarcata frecvent, are nevoie de reincarcare pe redresor. Pe masina, n-ai sa reusesti sa faci aceiasi reincarcare niciodata, pentru ca e o incarcare de urgenta, tip speed, adica generatorul ii da curent, cat poate sa ia bateria si nu cu masura. Alta e reincarcarea lenta cu 4A, timp de 12 ore. Stii treaba cu mancarea buna la foc mic, de face.
Ma rog, banii tai, ai parintilor, nu e treba mea; eu nu fac decat sa aduc in atentie, lucruri cunoscute de foarte multa lume.Last edited by IancuMIC; 29 August 2017, 17:55.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
atunci era a doua descarcare completa in toata viata bateriei. nu mi-am dat seama doar ca ar trebui sa o mai pornesc 5 minute din cand in cand. acuma stii cum e, cand mergi la un gratar nu stai cu masina pornita 3 ore ca sa asculti radio/un cd/un stick ca "se impute micii". mai citesc pe forum ce variante ar mai fi pe langa rombat si ce pareri au avut colegii forumisti. multumesc frumos de ajutor si de timpul acordatSemințele acelaș gust are.
Comment
-
Rombat Premier 65Ah-640A, dupa 4 ani si o luna.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
E facut vineri dimineata, inainte de pornire.
Miercuri si joi, masina a rulat 600km; dus intors. Din punctul meu de vedere, prea multa viata nu cred sa mai aiba, in sensul ca descarcarea e prea mare, intr-un timp atat de scurt, iar rezistenta interna a bateriei a crescut simtitor, ceea ce inseamna ca va avea o problema reala in a se reincarca suta la suta; curentul de reincarcare este dependent de acest parametru. I=U/R.
Pe redresor n-am pus-o decat o singura data; asta iarna.
In orice caz, mizez pe ea doar iarna asta; la anul va fi inlocuita, daca nu cumva imi va face fo' surpriza.
...
Cred ca in zilele urmatoare voi face un test; incarcare completa pe redresor cu asistenta si monitorizare timp de descarcare si restul parametrilor.Last edited by IancuMIC; 15 October 2017, 16:11.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Baterie De Schimb Pentru Sandero Stepway 2014
Bateria originala a masinii (Rombat Calciu 40Ah) e pe duca.
Dupa 3 ani jumate de la achizitie, azi am stat cu luminile intermitente pornite 30 de minute si am ramas fara baterie.
Motorul este 0,9TCe.
Recomandati o baterie similara dpdv al capacitatii (40Ah), sau ceva mai mare (50-55Ah)?
M-as orienta tot spre un Rombat dar as mai vrea sa stiu daca palierul ceva mai scump (Tornada sau Premier) merita in fata entry level-ului Cyclon.
Comment
-
Am auzit si eu ca varta e "mama la baterii". E doar marketing ca la "duracel". Varta face baterii foarte bune pentru jucarii, lanterne... etc. Acumulatori auto nu fac multe "firme de baterii". Caranda m-a dezamagit de doua ori. Bosch m-a multumit, "aia din fabrica" a fost buna, "aia de origine" parca ar prezenta incredere. Cineva cu megane II, dupa 8 ani a schimbat bateria tot cu "aia de origine" luata din reprezentanta ca "sa fie sigur".
Comment
Comment