mna pai mai nou 14.8v minim. cred ca mai am prin masina hartia daca nu cumva am aruncat-o in care a iesit pe tester ca imi da 14.4 alternatorul si n-am primit nici o garantie. apoi eu nu schimb alternatorul pentru 0.4v. sa fie sanatosi, pentru 280 de lei cat a fost bateria cu tot cu cea veche la schimb, sa ma tina si 3 ani ca tot e bine desi cred ca o sa ma tina tot 5-6 ani si 100k km
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Mie la test mi-a zis ca trebuie sa fie intre 14.0v si 14.6 v . Am avut 14.4v. A zis ca e ok si a scris garantia. Stiam de faza cu verificare la 6 luni, dar am zis ca poate e mai calitativa de dau ei garantie 3 ani, plus ca mai dau si la un roman de mancare. Cand o pica , asta e, alta, nu e o avere(220 de lei pe 55A )
Comment
-
mna pai mai nou 14.8v minim
Probleme apar la masinile care au incarcare pilotata (asistata), atunci cand se verifica instalatia, iar bateria este incarcata; mai mult de 13,2-13,4 nu va livra generatorul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Ai incarcarea gestionata de calculator, la 1,2 16v?
Some alternators have charging rate variation management. When current is drawn suddenly (main beam headlights, de-icing, etc. switched on), the current supplied by the alternator does not change immediately, but increases gradually. Thus, the charging rate of these alternators changes from 0 to 100% in a few seconds (depending on the alternator make and speed of rotation). During this transition period, the alternator's output voltage is not stable.Last edited by IancuMIC; 15 November 2017, 18:04.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
eu iti spun doar ce mi-a spus tata. pe biletel scria ca am 14.4v cu aeroterma faruri radio boxe tototot pornit si nu mi-au acordat garantia. restul e cancan. nu are rost eu te cred pe cuvant dar eu nu am primit garantia pentru ca imi da doar 14.4v alternatorul..Semințele acelaș gust are.
Comment
-
nasol.. poate ai avut ghinion, cine stie
acum sunt curios sa vad cat tine bateria originala de pe stepway DCI. daca nu ma insel e de 75ah aia oare? ca nu m-am uitat.. in orice caz, sper ca o sa tina macar 4-5 ani mai ales ca tata foloseste sistemul stop start cand nu are de stat in trafic bara la bara. la un rulaj de 20 de mii de km pe an, sunt chiar curios cat o sa tina.
pentru logan 1 pot sa pun pe pauza o vreme topicul asta, pana incepe sa faca figuri sau sa o schimb. bafta celorlalti colegi care-si cauta baterii, din partea mea, rombat premier isi merita banii (pret sub 300 de lei cu bateria veche la schimb)Last edited by grigu32; 15 November 2017, 23:55.Semințele acelaș gust are.
Comment
-
vineri ajung acasa in baia mare la masina. promit ca daca gasesc hartia si cu testul unde mi-a iesit mie 14.4 si hartia cu garantia bateriei daca nu cumva a aruncat-o tata, le postez aici. mie asa mi-a spus la telefon tata, 14.8v trebuie sa aiba la incarcare iar loganul meu scoate 14.4v si l-au trimis sa-si repare alternatorul sau sa-l schimbe, una din doua, iar garantia e in aer, n-am primit-oSemințele acelaș gust are.
Comment
-
Mda.
Baterie cumparata recent, la firma; Rombat Premier 75Ah.
Tensiune masurata cu ocazia prezentarii la Centrul Rombat Galati; 14v.
Apropo; am certificatul de garantie in fata; tensiunea recomandata este de 14-14,4V.Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by citronelu View PostBateria originala a masinii (Rombat Calciu 40Ah) e pe duca.
Dupa 3 ani jumate de la achizitie, azi am stat cu luminile intermitente pornite 30 de minute si am ramas fara baterie.
Motorul este 0,9TCe.
Recomandati o baterie similara dpdv al capacitatii (40Ah), sau ceva mai mare (50-55Ah)?
M-as orienta tot spre un Rombat dar as mai vrea sa stiu daca palierul ceva mai scump (Tornada sau Premier) merita in fata entry level-ului Cyclon.
Eu ti-as recomanda Bosch de 56Ah. Bineinteles ca pot gresi....Last edited by Archangel80; 16 November 2017, 14:54.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostMda.
Baterie cumparata recent, la firma; Rombat Premier 75Ah.
Tensiune masurata cu ocazia prezentarii la Centrul Rombat Galati; 14v.
Apropo; am certificatul de garantie in fata; tensiunea recomandata este de 14-14,4V.
eu acuma am vorbit cu tata la telefon si a zis ca aia la care a masurat tensiunea a zis ca nu imi poate da garantia la baterie. inseamna ca ar fi trebuit sa primesc si eu garantia conform certificatului.
stiu sigur ca am in masina hartia de la aparatul de masurat tensiunea si scria 14.4v. ori is prosti astia din baia mare, ori au avut nevoie de ceva supliment sa citeasca mai bine ce scria pe hartie, poate au citit 13.4v si daca le ofeream eu un "supliment alimentar" citeau 14.4 si imi dadeau garantia.
revin vineri seara dupa ce ajung la masina si gasesc hartiile. nu mi se pare normal ca pe certificat sa scrie una si sa-si bata joc de client un cretin ca asa are el chef. daca scrie intre 14 si 14.4 iar eu am 14.4 atunci sa-mi dea naibii garantia aia chiar daca nu o sa merg din 6 in 6 luni la verificat )Last edited by grigu32; 16 November 2017, 15:32.Semințele acelaș gust are.
Comment
Comment