Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Archangel80 View Post
    Eu ii recomandam lui citronelu...daca nu are SS nu ii trebuie cu AGM. Pt ce sa scoti 600-700 lei aiurea.
    Normal,ca nu lui recomandam,doar celor cu SS.Desi poate alege variantele non AGM de la Banner sau Exide.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • Originally posted by micutzu666 View Post
      variantele non AGM de la Banner
      dar care e gama lor de top? ca vad ca au curent de descarcare la rece cam mic in comparatie cu capacitatea bateriei si sunt si mai scumpe decat exide, care stau mai bine.



      Comment


      • La Lidl am vazut un powerbank pentru pornire auto de 8000A.
        Frumos, compact, util, mai putin pretul, parca era 240 de lei. La banii astia, te duci si cumperi alta baterie de undeva, cu "ia-ma nene".

        Comment


        • asa ma gandeam si eu, altfel ar fi foarte util.

          Comment


          • Va imaginati cum se stocheaza 8000A?
            Poate 8000mA.
            Last edited by IancuMIC; 16 November 2017, 21:34.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • 8000A1 e numele lui.

              Curent are asa:
              -8000mAh- 3.2 V
              -4000mAh-5V
              -2000mAh-12V
              N-au si astia un blegfraidei, sa-l dea cu 100 de lei.

              Pe emag sunt de 14000mA, da-s 400 si ceva de lei.
              Last edited by mr.K; 16 November 2017, 21:41.

              Comment


              • Asta e altceva; nu avea cum sa fie de 8000A si sa fie destinat pornirii unui automobil.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Când citești mecanic vezi 8000A nu UPBS 8000 A1



                  E power bank cu funcție pornire motor, maxim 20 porniri 2L benzină - util când rămâi fără baterie "in the middle of f*****g nowhere"
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Ei, acum sa nu facem un caz din asta; oricine poate gresi, mai ales daca nu esti acomodat cu marimile astea.
                    ...
                    Referitor la produs, eu n-as lua asa ceva; asa cum s-a mai spus, prefer o baterie, permanet in parametri.
                    Avand in vedere ca bateriile pica in mod neasteptat, fara niciun simptom prealabil, (element mort, legaturi dintre acestia intrerupte), nu stiu cat te poate ajuta power bank ul ala, care e util doar in cazul bateriilor descarcate.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Când citești mecanic vezi 8000A nu UPBS 8000 A1



                      E power bank cu funcție pornire motor, maxim 20 porniri 2L benzină - util când rămâi fără baterie "in the middle of f*****g nowhere"
                      Asa e, citisem mecanic, in magazin, o eticheta. Ce sa faci, nu-s ca tine sa citesc tot ambalajul, ma mai grabesc, am o viata...
                      Oricum, bravo bo$$, esti o valoare pentru forum, nimic nu iti scapa.
                      Tine-o tot asa!
                      Last edited by mr.K; 17 November 2017, 14:42.

                      Comment


                      • Pe sistemul că bateria pică, mașina trebuie dotată:
                        -1 baterie de rezervă
                        -1 generator pe benzină + canistră de 20L
                        -1 starter (robot de pornire)
                        și lista poate continua

                        Starterele de buzunar sunt pentru ajutor punctual, ce faci cu niște cabluri de curent dacă nu ai de unde lua curent?

                        La nivel de gadget sunt și mini panourile solare (format maxim A3/2x A4 ce se pot întinde la lunetă sau pe bord) , suficiente pentru a pune înapoi ce consumă o alarmă în stand-by.

                        Eu când vreau să cumpăr mă informez, nu merg cu turma, bos (cu un s, din latină)
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Eu când vreau să cumpăr mă informez, nu merg cu turma, bos (cu un s, din latină)
                          Boss ( cu 2 de s, pentru Romanica), io nu voiam sa cumpar, m-am uitat de curiozitate, plus ca am vrut doar sa dau o informatie, ca sa aiba cei ca tine ce critica.

                          Comment


                          • am revenit. imi pare rau dar nu mai gasesc hartiuta cu testul sa atasez poza. la fel si cu certificatul, cel mai probabil le-a aruncat tata pe undeva.
                            repet patania: am cumparat baterie rombat premier si la test a iesit ca alternatorul da 14.4v cu toti consumatorii porniti iar tipii de acolo nu au vrut sa imi dea garantie ca cica e prea putin cat da alternatorul.
                            concluzia: ma tai pe vene ca nu am garantie la baterie. (not)
                            daca cumva dau intamplator mai incolo peste vreo hartie atasez eu pozele, daca nu, imi pare rau si sper sa ma credeti ca n-am primit garantie la baterie.
                            Semințele acelaș gust are.

                            Comment


                            • Lasa, nu te chinui.
                              Am luat si eu acum 2 luni un Rombat d'ala ieftin pentru forash, crezi ca mai stiu unde e garantia?

                              Comment


                              • azi am dus masina femeii iar la tara, dupa ce a stat degeaba in parcare.
                                baterie varta silver 61Ah cumparata acum 3 ani si vreo 4-5 luni.
                                in peste trei ani, dupa cum se vede mai sus, masina a fost pornita de maxim 15-20 de ori, facandu-se maxim 10 drumuri de cca 50km, restul pornirilor fiind lasata la ralanti cca 30 min. pentru "revergorare".
                                azi m-am dus cu cablurile si cu redresorul la mine. motorul a pornit fara probleme la prima cheie, dupa atata timp. bravo rombat !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google