Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot asa face si dupa drumuri lungi
    -dupa 180 KM a stat 2 zile nepornita si a pornit ca in 3 pistoane si martorul ABS sa aprins
    -am citit tot aici pe forum ca martorul abs se aprinde cand curentul de pornire scade pt. cateva momente sub 10 v

    Comment


    • Ady draga , ma depaseste . In situatia ta te-ar ajutaq un tester care monitorizeaza mai multi parametri ai bateriei . Daca bateria este in perfecta stare , o vizita la sevice ar ajuta . Pornirea in 3 cilindri are de regula alte cauze , nu bateria cu capacitate redusa .

      Comment


      • Originally posted by adi xxl View Post
        -dupa ce sta mai mult de o zi nepornita porneste balbait si ramane pt.cateva secunde
        senzorul de ABS aprins
        -aveti idee cam cat o sa mai tina acumulatorul asta ?
        Nu pot sa-ti spun exact cat o dureze starea asta; ce pot sa spun e ca trebuie sa-ti cumperi alta baterie.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Cred ca pierdeti prea mult timp cu lucrarea asta de doctorat. Tata s-a dus in Vitan si a luat Rombat Cyclon 62Ah 510a cu 150 lei (montaj si masurat incarcarea alternatorului incluse). Un plin costa 220-230 lei si ii dai de mai multe ori pe luna. 150 lei la fiecare doi ani nici nu mai conteaza.

          Eu am un Exide Premium 53Ah 540a si face 2 ani in ianuarie 2018. La primul semn de pornire greoaie o inlocuiesc fara nicio urma regret. Pana acum "a dat motorul peste cap" chiar si la -20 grade, ceea ce nu pot spune despre Varta de dinainte, care la temperaturi sub 0 grade invartea anemic, inca din primul an de folosinta.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • @adi xxl Avand in vedere ca ne apropiem de sfarsitul lunii decembrie iar temperaturile minime sunt negative cumpara de indata o baterie (nici nu mai conteaza de care). Risti sa ramai blocat undeva, cu costuri si mai ales neplaceri mari. Adica masina poate sa porneasca dimineata cand pleci de acasa (mai greu sau mai usor) si sa ai parte ulterior de o moarte subita cand vrei sa te intorci inapoi. Cine stie cand si unde se poate intampla.

            @iancuMIC
            Eu chiar Vitan nu as recomanda, dar este un punct de vedere strict personal. Pentru Rombat in Bucuresti recomand doar cele doua centre din Bucuresti. In primul rand Tenet de pe linia de centura, langa Jilava iar in al doilea rand cel de pe linia tramvaiului 41, la intersectie cu Cheiul Dambovitei (al doilea are program si sambata dar eu recomand totusi primul). Detalii pe site-ul www.rombat.ro.
            Last edited by abc; 15 December 2017, 20:14.

            Comment


            • Abc, în legătură cu centrele Rombat din București, ai informații referitoare la stocul lor de baterii? Au vechime de câteva luni sau mai puțin?

              Comment


              • Nu am astfel de informatii, doar banuiesc ca sunt proaspete si stiu ca sunt aduse direct din fabrica.
                Centrul de pe Sos. de Centura functioneaza si ca depozit. Acolo sunt aduse bateriile de la Bistrita si distribuite catre vanzatorii din Bucuresti, Ilfov si judetele limitrofe. Rulajul este destul de mare. Bateriile sunt pastrate in conditii corespunzatoare. Deasemenea ele suporta un singur transport Bistrita - Bucuresti, facut de Rombat. Se evita posibilele probleme ulterioare (manevrare necorespunzatoare la transport si descarcare-incarcare precum si depozitarea in conditii improprii).

                Comment


                • Eiii, asa da baieti . Bateriile din depozitele respective au maximum cateva saptamani . Daca sunteti norocosi puteti gasi una cu o vechime de cateva zile . Procesul de descarcare deja inceput din momentul formatarii nu a apucat sa avanseze . Sulfatarea placilor este direct proportionala cu timpul in care bateria ramane descarcata . Niciun vanzator sau importator nu vor
                  reancarca bateriile aflate in custodia lor. De preferat , pentru a-i prelungi viata este bine sa o tineti mereu incarcata suta la suta . Daca circulati rar cu masina , gasiti-va timp sa porniti masina saptamanal pentru a rerancarca bateria .

                  Comment


                  • Daca circulati rar cu masina, vindeti-o! Masina, nu bateria.
                    Cat despre vechimea bateriilor, decat un Rombat produs de 1 luna, mai bine o Varta Silver produsa de 1 an
                    Am avut o Varta care a tinut 9 ani.
                    O Caranda care a tinut 7 ani.
                    Rombat care a tinut cel mai mult s-a oprit la 5 ani. Ala care era echipare de uzina la Logan.
                    Last edited by mr.K; 16 December 2017, 19:48.

                    Comment


                    • .

                      Am pe Logan baterie de 40 Ah, ce ziceti daca pun una 55 Ah se poate intampla ceva rau? Am avut un golf 3 variant 1,4, avea alternator de 70 Ah parca si bateria de 100 Ah( asa am luat-o si eu).si din toamna 2013 pana asta vara nu a existat sa nu porneasca , nu am avut probleme cu electromotorul....s-a descarcat doar o data pentru ca am uitat plafoniera aprinsa de sambata dimineata pana luni seara

                      Comment


                      • Nu se intampla nimic rau, daca pui de 55Ah.
                        La ce model te-ai orientat?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • .

                          Nu m-am hotărât încă. Ce am acum cred ca e original,nu da semne de oboseală....
                          Last edited by IancuMIC; 16 December 2017, 21:54. Reason: Fara quote ultimului post.

                          Comment


                          • Originally posted by mihai_90 View Post
                            Am pe Logan baterie de 40 Ah, ce ziceti daca pun una 55 Ah se poate intampla ceva rau? Am avut un golf 3 variant 1,4, avea alternator de 70 Ah parca si bateria de 100 Ah( asa am luat-o si eu).si din toamna 2013 pana asta vara nu a existat sa nu porneasca , nu am avut probleme cu electromotorul....s-a descarcat doar o data pentru ca am uitat plafoniera aprinsa de sambata dimineata pana luni seara
                            Dacă ai mașina din 2013 bateria e acoperită de celebrul ots(caută pe forum) și se schimbă gratis de reprezentanță
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Confirm ce spune colegul Torquemada..la servici am schimbat iarna trecuta pe garantie 3 bucati (la 3 Loganuri diferite) ce au murit subit..desigur,masinile sunt din acelasi lot, 2013, maretele baterii de 40 , parca erau de Matiz..

                              Comment


                              • Stiti ceva despre bateriile Moll?
                                http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google