Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curent dispunibil la pornire ar mai avea suficient sa porneasca un benzinar. Problema e ca rezistenta interna e atat de mare incat la pornire tensiunea din baterie scade unde va putin peste 9v. Daca la 12,71 ai 418A, la 9v vei avea cel mult 250A; cum pe timpul pornirii, bujiile sunt alimentate, e lesne de inteles ca nu poti porni un diesel la temp. scazute.
    E timp pierdut cu redresorul in acest caz; alta baterie, prin urmare.
    Ce marca e asta care te necajeste?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Rezistența internă are două cauze, sulfatarea și coroziunea. De ce spui că e timp pierdut cu redresorul? Dacă este din cauza sulfatării, nu s-ar mai putea salva/prelungi viața? Doar că pentru a convinge redresorul Lidl să genereze pulsurile, trebuie să fie descărcată destul de bine.

      Comment


      • Am fost fidel marcii autohtone...Rombat Premier.
        Recapitulare: prima echipare-5 ani. Cumpar RP 70 Ah, care sucombeaza fara avertisment la aproape 2 ani, in interiorul termenului de garantie.
        Si asta la nici 4 ani (primita la schimb, in garantia anterioarei). Cam putin, nu?

        De aceea, atunci cand vad tipologia defectiunilor, durata mult mai mica de viata (de la mai multi utilizatori), iti cam da de gandit...
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • si mie imi face figuri rombatul premier "in varsta" de doi ani. a fost primul si ultimul rombat pentru mine, dupa cel din fabrica care a tinut 7 ani.
          de acum voi lua varta silver si te sfatuiesc sa faci la fel.

          Comment


          • Originally posted by gecmc94 View Post
            Rezistența internă are două cauze, sulfatarea și coroziunea. De ce spui că e timp pierdut cu redresorul? Dacă este din cauza sulfatării, nu s-ar mai putea salva/prelungi viața? Doar că pentru a convinge redresorul Lidl să genereze pulsurile, trebuie să fie descărcată destul de bine.
            Repet ce am tot sustinut pacilea; desulfatarea da, dar cu scule profesionale, nu cu ala de la Lidl.
            La bateria skaiului, nu faci decat sa prelungesti inevitabilul cu reincarcarea.
            ...
            Premierul meu(4 ani si 4 luni) declarat BAD cu 72% SOH, inca rezista; a avut parte de o reincarcare lenta timp de 6 ore, a ajuns la 12,8v, dar starea de sanatatea si rezistenta interna nu s-au imbunatatit.

            Porneste fara ezitare la temperaturi de -9*C; mai multe sub 0 n-am gasit pana acum in Galati.
            Last edited by IancuMIC; 29 January 2018, 21:52.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Stiu ca e compromisa, cu acel 40%, coroborat cu cele 2 incarcari anterioare.

              Ma gandeam deja la probleme specifice diesel la pornire, dar ii facusem anterior, la anumite intervale - diagnoze, plus, undeva in Mai 2017 test motorina pe retur injectoare iar rezultatul mi-a spus ca nu sunt motive de ingrijorare (undeva la cca 7-8 ml/2 minute, nivel aproximativ egal la fiecare, iar DELPHI recomanda la cca 20 ml schimbarea lor). Test la o reprezentanta D. in Bz
              Bujiile - daca una kaput, le schimb pe toate.
              Interesant este ca ochiu' magic ii de-un verde primavaratic
              O sa ii masor si solutia, asa de experiente in laborator
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • si bateria mea de prima echipare era moarta dar ochiul magic era verde.
                vorba zicalei: "ochii verzi niciodata sa nu-i crezi"

                Comment


                • "Ochiul" ala e un indicator al densitatii electrolitului si nimic mai mult; partea buna e ca in functie de culoare se poate face o analogie a nivelui de incarcare. Partea proasta e ca acesta e situat intr-unul din cele 6 compartimente ala bateriei si care nu comunica intre ele.
                  Daca un element s-a dus, sau e sulfatat iar indicatorul nu este in acel compartiment, evident ca va arata verde.
                  Cam asta e treaba
                  Concluzia; sa crezi, dar sa te informezi.
                  Last edited by IancuMIC; 27 January 2018, 23:04.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Concluzia: vrei ieftin, ia Rombat, vrei bun, ia Varta!

                    Comment


                    • culmea e ca diferenta e de doar 20-30 de lei. de aia imi venea sa ma bat, fiindca nu stiu ce am avut in cap cand am comandat rombat fara sa verific cat era un varta silver.

                      Comment


                      • Nu există și bun și ieftin. 20 de lei este doar marketingul suplimentar pe care îl face Johnson Controls pentru brandul Varta. Cel mai bun exemplu este în piața de baterii alcaline. Varta sunt la 2x prețul unor baterii comune. Și da, sunt mai bune. Parcă am mai citit pe aici de forumiști cu Varta auto care au ținut doar 2-3 ani.

                        Comment


                        • Cod fabricatie VARTA

                          Am cautat de am capiat informatia asta...
                          Mai detaliat decat asa, nici ca se putea
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 28 January 2018, 00:29.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Are o logica.
                            La Rombatn nu are vreo logica.
                            Bine, nu are vreo logica si sa cumperi Rombat cand Varta e doar cu cateva beri mai scump.

                            Comment


                            • Așa au zis și cei care și-au luat țeapă, creduli ai unui nume, Varta.
                              Ziarul financiar, cele mai importante știri online afaceri și economie, știri financiare, de ultima ora, ultimele știri online despre bani si afaceri

                              Comment


                              • Logica-nelogica... toate bateriile au hibe cum toate masinile au hibe, cum orice pe lumea asta are hibe. Eu daca am avut rombat 8 ani, nu inseamna ca orice rombat e bun 8 ani. Asa am avut caranda 2 ani, iar altii au avut caranda 7 ani. Am avut si rombat 2 saptamani, iar altii au avut rombat 7 ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google