silver, cand curentul de descarcare la rece are aceleasi cifre cu capacitatea bateriei.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Din ce stiu, modelul ala pentru Reno, e facut de Varta; pe dCi e musai 195.
Adica asta:Last edited by IancuMIC; 4 February 2018, 19:40.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Asadar...un coleg de pe alt forum imi spune ca...a fost fabricata in 2016 iunie (?!?!?)
In magazin, au ramas f surprinsi, nu le venea sa creada ca nu mi-au incercat si in stare de functionare.
Ce nu inteleg: producatorii recomanda, in conditii de depozitare => incarcarea (6 luni Rombat), 2 luni Varta (anexat din recomandarile lor), dar Autonet specifica in CG faptul ca intre 6 si 12 luni poate sta neincarcata...(atasata fila)
Nu ar fi trebuit sa se supuna conditiilor producatorului ?
In cazul acesta e limpede de ce s-a ajuns aici, neincarcata la timp
Eu sunt convins de ce s-a intamplat: nu supravegheaza nimeni ACM in depozite, care piesa a fost prima intrata, sa o livrezi tot prima (FIFO), stare de incarcare, temperatura mediului ambiant (da, cunosc foarte bine si disponibilitatea de amperaj, in functie de temperatura exterioara...). Sa pui la incarcat sute de buc. etc. Cel putin mi-e greu sa cred...
M-a pus pe ganduri si realizez de ce se plang multi de baterii, diversi producatori, ca nu rezista decat x timp (exceptand defectele interne, foarte mici, procentual, defectiunile instalatiilor electrice, neexploatarea conforma si altele) Nu mai vorbesc de ce aparate sunt uzitate, daca e corect instruit personalul si altele!
Asta in raport cu bateriile de prima echipare!
Extrem de putini clienti mici stiu sa interpreteze parametrii tehnici-corect si sa realizeze daca au, sau nu...un produs confom cu specificatiile producatorului.
Si asta e valabil cu multe alte produse pe care le consumam, utilizam.
De aceea avem o tara cu "atatea posibilitati"- Legea permisiva, cumparatori indulgenti si multe altele...
Acum...am bateria veche in suport (mi-a pornit calda masina, ffff greu), o alta de sprijin in dreapta fata, nu stiu cat timp - apropos - scoasa de la incarcat are dupa 48 de ore 13 V (!) si Varta noua, dimineata---sub 12.6 in conditiile in care am rulat cu ea.
Varta predata in magazin, are destinatia Autonet Satu-Mare (ca le cer la ei la sediu, nu le mai testeaza in service-uri, au avut probleme de...producatori!) ete scart! Conditii depozitare ce nu respecta indicatiile producatorului.
Sunt tare curios ce deznodamant va fi.
Sper sa nu mi se predea piesa cumparata (ca ar fi de fapt, buna...) ca pregatesc dovezile si pentru alte "organisme"Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
A spus clar ca bateriia aia de 135Ah, o are in dreapta fata; la picioarele pasagerului.
@pukyman
Eu vorbeam despre bateriile fabricate sub logo ul Renault; nu cred ca sunt Rombat.
Ce nu am ghicit, ca tot n-am inteles?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Verificare ACM auto work
Montata 15.05.2014, tare mi-as dori sa decifreze cineva semnficatia batch-ului de fabricatie (an, luna de productie)
Rulaje extrem de scurte - 90% din parcurs este de cca 1.5 kg. Stop, plecare inapoi cu motor cald. Mai sunt si drumuri de cca 25-30 km, dar rare (poate unul pe saptamana).
Are rulaj total de cca 18 kkm
Da, capacul superior este murdar, va fi curatat!
Asadar...stare excelenta, tinand cont de detaliile de mai sus!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment