Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 77sky View Post
    Asadar...un coleg de pe alt forum imi spune ca...a fost fabricata in 2016 iunie (?!?!?)
    In magazin, au ramas f surprinsi, nu le venea sa creada ca nu mi-au incercat si in stare de functionare.

    Varta predata in magazin, are destinatia Autonet Satu-Mare (ca le cer la ei la sediu, nu le mai testeaza in service-uri, au avut probleme de...producatori!)...
    Si acum sa scriu si deznodamantul.
    Recapitulare, pe scurt:
    In ziua urmatoare achizitiei, la verificare, fisa de test releva 87% SOH si 656 A (en).
    ACM predat in garantie luni, 5.02.2018, Pe 6.02.2018 magazinul intocmeste fisa de retur.
    Ii sun in data de 19.02.2018 (data de 12.02.2018 apare drept ziua testelor la Autonet; ei nu m-au apelat...) si pe 20.02.2018 ma prezint la magazin. Mi se preda un set de documente prin care ei dovedesc incercarea ACM la test sever. Masor si eu, raman surprins (nu am pozat atunci ecranul). Nu am avut nici un argument prin care sa refuz piesa.
    Nu l-am folosit pe auto (ei recomanda, dupa cum observati-incarcarea inainte de utilizare)
    A stat pe redresor 4 ore (asistat, Lidl). Sunt 2 masuratori in atasament-inainte si dupa incarcare.
    Era cu totul alta baterie: prima data, in magazin, V era de cca 12.55. La preluare, de cca 12.8 (asta in conditiile in care fusese testata, cum sustin ei)
    Dupa mine, refuz sa cred ca ei doar au testat-o; nici un parametru nu indica descarcarea acesteia, presupun ca a fost si "regenerata"
    Data de fabricatie: sub ACM se vede clar luna si anul de fabricatie, asadar e o baterie "proaspata"
    Nu consider ca aparatul din service-ul autorizat de Autonet era chiar atat de prost, inclusiv V era un martor al starii sale

    E de monitorizat, in timp. Imi propun sa-l tratez in sezon rece si cu incarcari asistate, date fiind si drumurile mele scurte (4-7km, la work).

    Inchei si prin adresa multumiri colegului # IancuMIC, datorita posturilor sale am asimilat cunostinte despre parametri de care habar nu aveam, ma refer aici la masuratorile postate periodic si invatarea semnificatiei acestora. Am ramas foarte surprins cand tehnician cu ani de vechime in domeniu, care se ocupa predilect de ACM (vanzare, service, garantii) nu stia ce inseamna SOH...
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 9 March 2018, 20:24.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • 12.8 nu este o tensiune de baterie care necesită încărcare. Autonet zice că nu a încărcat-o dar la tine după test a ajuns încărcată iar raportul de testare indică faptul că ea era încărcată la Autonet .... cineva a încărcat bateria... . Redresorul LIDL refuză să încarce baterii de 12.8V.

      Comment


      • Asta spun si eu: dupa test, nu arata ca...dupa test
        Da, redresorul l-am urmarit cu mare interes, f des in acel interval de incarcare, a incarcat cca 3.5-max 4 ore, chiar daca aparatul indica 12.8 si SOC 98%
        Sunt date reale, pentru mine reprezinta o curiozitate tehnica acest fenomen.
        Marea ciuda este ca nu am avut in momentul preluarii initiale din magazin-aparatul actual.
        Acum nu m-as duce sa cumpar un acm, fara aceasta scula.
        Nu este profi, dar releva indicatori pretiosi!
        Last edited by 77sky; 10 March 2018, 12:13. Reason: Interes, nu intentie :)
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • nu refuza. refuza sa incarce baterii cu mai putin de 7V.
          eu am incarcat-o de la 12,9v. dureaza mult (vreo 3 zile si ceva) dar o incarca.
          am setat redresorul pe incarcare de iarna (14,7V) si a dus-o pana la 14,3, dupa care mi-am pierdut rabdarea. poate nici nu mai intra in ea.

          Originally posted by gecmc94 View Post
          Redresorul LIDL refuză să încarce baterii de 12.8V.
          ...........
          Last edited by B997NDL; 9 March 2018, 20:44. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • la mine a refuzat...tinut vreo 3 zile non stop nu a vrut si pace sa incarce... de asta l-am si laudat la vremea aia ca e de kko... era lemn indiferent ce selectam...

            Comment


            • Dacă bateria are 12.8, al meu refuză să o încarce. Și mi se pare normal pentru că este "plină". Dacă îi scade tensiunea cam sub 12.7 (dacă îmi aduc bine aminte), apoi o încarcă prin ceea ce se numește "încărcare flotantă". Dacă îmi aduc bine aminte, de la cam 12.62 sau 63 reîncepe "încărcarea de absorbție" și îi bagă 14.1 V cu un curent din ce în ce mai mic.

              Comment


              • n-a inceput sa incarce imediat, dar a doua zi dupa-amiaza avea deja 13,1 si a mers in vreo doua zile si jumatate pana la 14,3. prospectul zicea ca in pozitia de iarna (fulgul de zapada)
                o incarca pana la 14,7, si credeam ca e pe duca, daca a mers doar pana 14,3.
                cand am luat-o, a venit acasa sa mi-o si monteze, verifice, si nu mai stiu cat avea, dar mai mult de 12,9.
                Last edited by B997NDL; 10 March 2018, 00:25.

                Comment


                • Valoare Incarcare Baterie

                  buna ziua.am o nelamurire in privinta valorii de incarcare a bateriei.logan 1.6 8v.am testat masina cu interfata obd 2 si am vazut ca valoarea de incarcare a bateriei este 13,7 v fara consumatori.chiar si cu motorul turat nu sare de aceasta valoare.am zis ca poate interfata are abatere si am testat cu aparat special de verificat incarcarea si starea bateriei.aceeasi valoare de 13,7.daca aprind si faza scurta si a/c pe treapta 2 scade sub 13v.cu toate astea,nu se aprinde nimic in bord,porneste fara probleme iar bateria se mentine in parametrii.este posibil ca releul de incarcare sa fie calibrat din constructie la aceasta valoare?

                  Comment


                  • Eu as masura cu un multimetru, direct la borne.
                    Inchis deschis diversi consumatori seriosi: rezistenta luneta-dezaburire, ventilator habitaclu, "faza lunga", etc...
                    Stat cateva secunde si observat reactia. Relanti, mai ales-dar si turat usor, cca 2500-3000
                    13 V, daca ar fi la borne, este critic. Indiferent de tipul de consumatori nu ar trebui sa scada sub un minim acceptat de cca 13.8. Ideal 14.0-14.4V
                    Daca sunt valori sub cele precizate mai sus, apare fenomenul de sulfatare, scurtarea vietii ACM.
                    Asadar, f indicat, un aparat BUN (am facut teste cu diverse aparate, verificate metrologic si sunt unele valori-diferenta intre ele, mici, dar sunt; nu mai vorbesc de unele banale...)
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • tensiunea este masurata la bornele bateriei cu aparat calibrat corespunzator verificat si pe alta masina.tensiunea la borne fara consumatori la ralanti este 13,7v.turat motorul la 2500 am aceeasi tensiune.dupa pornirea fazei scurte si a/c pe treapta 2 tensiunea scade sub 13v la bornele bateriei.am si la suport pahar priza suplimentara cu leduri de stare a incarcarii bateriei si acolo imi trece de la verde fara consumatori la galben si chiar portocaliu.

                      Comment


                      • Se demonteaza alternatorul si se masoara diodele din puntea trifazata; probabil o dioda defecta.
                        Cu aceasta ocazie se verifica starea periilor si se inlocuiesc daca este cazul (se pot inlocui si separat fara sa schimbi intreg regulatorul).
                        Succes.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Salut,

                          Azi a cedat bateria la masina tatalui meu Dacia Logan 1.4 mpi an 2005.
                          Va rog o recomandare, bugetul pentru achizitie este de 250 lei.

                          Trimis de pe al meu LG-K120 folosind Tapatalk

                          Comment


                          • uite aici... livrare si montaj gratuit in bucuresti. ii suni si vin acasa in aceeasi zi, iti monteaza bateria si iti dau garantie.



                            Originally posted by florin84 View Post
                            Salut,

                            Azi a cedat bateria la masina tatalui meu Dacia Logan 1.4 mpi an 2005.
                            sper ca esti din bucuresti. vezi mai sus.
                            Last edited by B997NDL; 23 June 2018, 06:48. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Din pacate nu sunt din Bucuresti, sunt din Oradea.
                              M-am uitat pe site-uri si cred ca o sa alegem dintre astea doua:
                              ROMBAT PREMIER 60 Ah pret 269 lei.
                              EXIDE EXCELL EB620 60 Ah pret 247 lei.

                              Trimis de pe al meu LG-K120 folosind Tapatalk

                              Comment


                              • As alege Exide.La fosta masina am ales acum cativa ani Banner.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google