Originally posted by 77sky
View Post
Recapitulare, pe scurt:
In ziua urmatoare achizitiei, la verificare, fisa de test releva 87% SOH si 656 A (en).
ACM predat in garantie luni, 5.02.2018, Pe 6.02.2018 magazinul intocmeste fisa de retur.
Ii sun in data de 19.02.2018 (data de 12.02.2018 apare drept ziua testelor la Autonet; ei nu m-au apelat...) si pe 20.02.2018 ma prezint la magazin. Mi se preda un set de documente prin care ei dovedesc incercarea ACM la test sever. Masor si eu, raman surprins (nu am pozat atunci ecranul). Nu am avut nici un argument prin care sa refuz piesa.
Nu l-am folosit pe auto (ei recomanda, dupa cum observati-incarcarea inainte de utilizare)
A stat pe redresor 4 ore (asistat, Lidl). Sunt 2 masuratori in atasament-inainte si dupa incarcare.
Era cu totul alta baterie: prima data, in magazin, V era de cca 12.55. La preluare, de cca 12.8 (asta in conditiile in care fusese testata, cum sustin ei)
Dupa mine, refuz sa cred ca ei doar au testat-o; nici un parametru nu indica descarcarea acesteia, presupun ca a fost si "regenerata"
Data de fabricatie: sub ACM se vede clar luna si anul de fabricatie, asadar e o baterie "proaspata"
Nu consider ca aparatul din service-ul autorizat de Autonet era chiar atat de prost, inclusiv V era un martor al starii sale
E de monitorizat, in timp. Imi propun sa-l tratez in sezon rece si cu incarcari asistate, date fiind si drumurile mele scurte (4-7km, la work).
Inchei si prin adresa multumiri colegului # IancuMIC, datorita posturilor sale am asimilat cunostinte despre parametri de care habar nu aveam, ma refer aici la masuratorile postate periodic si invatarea semnificatiei acestora. Am ramas foarte surprins cand tehnician cu ani de vechime in domeniu, care se ocupa predilect de ACM (vanzare, service, garantii) nu stia ce inseamna SOH...
Comment