If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am avut Caranda care a tinut 7 ani, baterie cumparata la viteza de pe raftul unei benzinarii, va dati seama cata intretinere fac aia la o baterie de pe stoc. Nici macar nu era gama de top, ca nu aveau decat ce am cumparat, Durabila parca ii zicea....
Deci Caranda are un plus de la mine.
Pe locul 1- Varta.
Cele mai bune baterii din lume, e o sintagma utilizata doar pentru marcheting.
E foarte adevarat ca sunt unele branduri, care au oarecare traditie si au dezvoltat unele tehnici de fabricatie, ceea ce face ca produsele lor sa aiba o durata de viata mai lunga. Aici e diferenta, chimia fiind aceiasi; nimeni nu a revolutionat inca, reactiile chimice care au loc la incarcarea/descarcarea unei baterii.
1. Rombat, ramane cea mai accesibil brand atat ca distributie cat si pret; calitate contestata la unele modelele din gama entry.
2. Varta, unul din brandurile de notorietate, care a investit in dezvoltare si (probabil) acopera cel mai bine piata auto in Europa, in ceea ce priveste atat prima echipare cat si after. Multe modele sunt superioare celor de la Rombat; la bateriile pentru camioane si utilaje grele stau de asemeni foarte bine.
3.Grupul Exide este poate, unul din liderii bateriilor pe plan mondial si vorbesc aici atat de bateriile de pornire cat si de cele stationare sau de tractiune.
Printre marcile grupului amintesc: Exide, Tudor, Fulmen, Deta, Sonnak, SonnenSchein, Hagen si Centra.
De asemeni bateriile Moll, pot fi o optiune; garantia... made in germany.
...
"Sumarul" imi apartine iar observatiile sunt strict personale.
Si astazi am aceiasi parere cu mentinea ca Tudor High Tech, cu tehnologia carboon boost, e poate cea mai tare baterie de pornire.
Despre bateria asta si in general despre cele de la Exide, nu am citit review uri negative (si chiar citesc cate caeva despre baterii, in general)
Eu am "mostenit" masina cu o baterie renault hi-life de 50 ah cu 500 aen, mai are putin si face 3 ani, de cateva ori am ascultat muzica pe loc si mi-a aparut mesajul pe bord sa pornesc motorul, la ralanti, cand se aprinde luminita de pe fata de usa, cand accelerez/decelerez are o fluctuatie de tensiune, e normal ?
Aceiasi baterie am avut-o si eu pe megane 3; fiind o masina cu incarcarea asistata, niciodata sistemul nu ti-o incarca mai mult decat e programat sa o faca, adica supravietuire. Cand tineam usile deschise 5min si radioul, imi aparea mesajul portocaliu "recharge battery"
Acum fo luna am inlocuit-o cu un Exide-carboon boost. Am scapat de mesajul ala stresant.
...
Am fost la verificare incarcare baterie si implicit stampila pe Certificatul de garantie; 3 ani fara nicio verificare ulterioara (doar in cazul unor probleme)
Doar pentru bateriile Varta se cer astfel de prezentari periodice.
pe logan (taxi) am de 3 ani o baterie Bosch Blue de 64 parca. stiti cum e la taxi , aparat de taxat, lampa ,radio-cd, statie si incarcator telefon non stop. foarte multe porniri si curse mici. nici o baterie nu a tinut mai mult de 2 ani. asta e eroina. nu cred ca va duce si iarna asta ...
La mine Cyclon 55 Ah a facut 4 ani si rezista. In acte scrie durata estimata de functionare 4 ani iar garantia a fost de 2 ani. Acum stiu ca s-a marit garantia la 3 ani. Poate si functioneaza mai mult decat cele generatie mai veche.
si rombatul premier o cere. de asta nu m-am dus peste ei cand mi-a facut figuri la un an, nu mai era in garantie fiindca nu m-am dus la fiecare 6 luni la verificare. mai intereseaza-te, ca nu mai e cum stiai.
Eu cred ca tu ar trebui sa te documentezi.
Am luat acu o saptamana Premier de 65, iar acum 4 zile am fost la garantie. Am intrebat clar daca trebuie sa fac verificare la 6 luni; despre vorbim?
Tocmai ce am spus, cateva posturi mai inainte.
Am fost la verificare incarcare baterie si implicit stampila pe Certificatul de garantie; 3 ani fara nicio verificare ulterioara (doar in cazul unor probleme)
Doar pentru bateriile Varta se cer astfel de prezentari periodice.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
si mie mi-a spus clar sa ma prezint la fiecare 6 luni pe strada Dambovitei, unde e reprezentanta cea mai apropiata de mine, sa-mi masoare incarcarea.
poate la Galati fac o exceptie.
Tensiunea trebuie să fie în limitele 14 - 14,4 V. Dacă tensiunea de încărcare nu se încadrează în intervalul menționat, vă rugăm remediați deficiența.
Numai atunci când tensiunea de încărcare este corectă, se menționează în certificat și acesta devine valid. Verificarea tensiunii de încărcare se face gratuit atât la cumpărare cât și în perioada de garanție la societățile service autorizate de către Rombat și menționate în prezentul certificat. Verificați densitatea electrolitului (excepție construcțiile etanșe); dacă este sub 1,24g/cm3, bateria se va reîncărca.
În termen de 10 zile de la cumpărarea bateriei este obligatorie verificarea tensiunii de încărcare a releului electric la un service Rombat în localitățiile în care există service ROMBAT sau la un service auto în localitățiile unde nu este service ROMBAT.
vezi undeva ca se fac exceptii ? iti spun eu ca nu se fac. suna la ei, lasa ce spune un intermediar.
Pune un scan, sa vad si eu unde scrie ca trebuia sa te duci din 6 in 6 luni la verificare; scris nu vorbe.
Eu pe certificat am inscris clar; 3 ani garantie, fara vreo alta mentiune.
Ti-a picat bateria si ti-au refuzat garantia?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
@Nedelica
Ce ai bolduit tu acolo, nu implica vreo obligatie; ai inteles gresit. Certificatul de garantie, e biblia; ce spune acolo aia respecti nu ce spune, fara sa fie scris, vreun vanzator.
Skay ule, am intrat si eu pe site ul ala; e un service care comercializeaza si implicit monteaza si baterii, iar chestiunea aia cu prezentarea din 6 in 6 luni e o chestiune care tine strict de ei. Asa primim si noi de la Autonet baterii, dar certificatul de garantie este emis de acestia (au propria retea de service unde esti obligat sa le montezi), nu de producatorul de baterii(Rombat, Varta). Prin urmare, cand cumperi de la astfel de furnizori, te supui regulilor lor. Cand primim de la dealer Rombat, primim certificat emis de producator.
Aici e toata dilema.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment