If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu tot pe Rombat voi merge. In medie, ultimele doua Rombat pe Logan L1 1.6MPI, m-au tinut 5 ani. Acum, a treia are 2 ani si vreo 60000km si inca merge bine.
La L2 sigur tot pe Rombat voi merge dupa ce cedeaza originala, dar daca tine 4-5 ani probabil voi schimba masina inainte.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Acum, fiecare cu experientele lui; de aici si alegerile ulterioare. Nu facem lobby pentru o marca sau alta, doar ne expunem parerile si experientele; netrucate.
Pe benzinar am mers in continuare cu Rombat; ultima e inca la tara dupa 5 ani fara cateva zile de servici, asteapta sa intre la treba pe o sursa de rezerva.
La tractoras am decis sa experimentez cu un Exide de 64Ah, tot preventiv inlocuita; incepuse sa apara mesajul de avertizare low battery, dupa ce tineam radio si usile deschise mai mult de 15minute.
La Rombat am 3 ani fara griji, la Exide, doar 2 cu verificarea incarcarii din 6 in 6 luni si mai scumpa cu 50 de lei. Sa vedem daca merita.
Sper sa am posibilitatea sa postez periodic cum se vor prezenta cele doua baterii, avand in vedere ca sunt cumparate cam in acelasi timp.( o luna diferenta.)
Inca nu am luat. Am pornit masina cu ajutorul cuiva. Si am mers mai mult ieri si azi pentru a o incarca. Golful a stat de miercurea trecuta in parcare, aproape 7 zile. Ieri am vrut sa plec cu ea. De fapt sotia. Am gasit sub capota dormind si un pui de pisic. Am pus pe seama lui, ca mi-a stricat ceva pe acolo. Dar e de la baterie. Am pornit instant pe bateria unui amic.
Oscilez intre Bosch S3 70Ah sau Bosch S4 72 Ah. Cred ca merge si amperaj mai mic fiind motor pe benzina.
Prietenul meu imi zicea sa nu o schimb, dar ma gandesc ca vine iarna. Am factura sa o duc la garantie? Stiu ca voi avea probleme cu ea la iarna. Mai mult ca sigur.
Ma duc la masina sa vad factura si ce zice de garantie.
Te duci la Popescu in parcare la Centrul de garantii Rombat, pana la ora 17. (Dl. Damian)
Daca e doar descarcata, va trebui sa platesti reincarcarea.
Succes.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Nici eu nu recomand Rombat, asta dupa ce am patit eu ca dupa 2 ani sa am probleme la pornire. Chiar as fi spus ca sunt eu mai ghinionist dar acelasi lucru a patit si o ruda apropiata cu o baterie tot Rombat si care a picat tot fix la 2 ani. Poate premierul sa fie ceva mai reusit dar si asa pretul creste vertiginos si la fel de bine te poti îndrepta catre alte baterii premium.Asadar am optat pentru Varta Black , suficienta pentru 1.4 mpi si deocamdata mai bine de un an merge fara probleme.
Iar ca baterie premium recomand Exide, am avut in trecut o barerie pe o dacie break , baterie ce m-a tinut in jur de 7 ani si stiti cum erau pornirile la bătrâna dacie 1310...
Varta Black, face partre din gama entry level( un low cost cu alte cuvinte); diferenta intre un black si un premier, vorbind de bani, este de ...40 de lei.
La Varta mai adauga si garantia de doar 2 ani si cel putin 50 de lei pentru verificari periodice. Fara indoiala Varta e peste Rombat, vorbind de intreg portofoliu ( la cele de truck, Rombatul e praf), dar la gama de top firma, de la Bistrita poate concura cu producatorul german. Parerea mea.
Ce nu inteleg eu la producatorii astia renumiti, este garantia de doar 2 ani si obligativitatea verificarilor din 6 in 6 luni. . Pai daca esti asa tare de ce nu dai 3 ani garantie, macar la gama de top?
Cand cumperi un Cyclon de 55Ah cu 160 de lei, iti mai faci vise?
...
Din ce vad, unele probleme nu sunt tratate corect de utilizatori; nu-si cunosc drepturile si nu se folosesc de ele, dar prefera sa puna etichete, cand colo e vorba de necunoastere sau ...lene.
Last edited by IancuMIC; 14 September 2018, 08:12.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Eu ma refer la diferenta intre baterii in aceeasi gama de pret. Da, una rombat entry level de 160 lei ma aștept sa tina macar 3-4 ani nu ca dupa 2 ani abia sa.mi mai invarta motorul. ( si am testat.o si pe alta masina ca sa elimin orice problema de natura electrica plus incarcata pe redresor ...).
Se pare ca bateriile Rombat nu mai sunt ceea ce au fost candva si asta o spun din experiența.
Nciodata nu mi.am batut capul cu garantia la o baterie , consider ca minim doi ani nu ar trebui sa fie vreo problemă indiferent de marca.
Eu ma refer la diferenta intre baterii in aceeasi gama de pret
Pai, da; Varta silver 63Ah 320lei, garantie 2 ani, (citind review urile iti vine sa nu mai cumperi) Premier 65Ah 277 lei, 3 ani garantie (review uri bune)
Eu nu stiu cat de bune sunt aceste "premier" si nici cele "Silver" , spun din propria experienta fix în legătură cu cele low cost si asemanatoare ca pret.
Bateria Rombat cylon a cedat exact dupa 2 ani, daca Varta trece si aceasta iarna (si ceva imi spune ca mi.e greu de crezut ca nu o va face) deja egaleaza "performanta" Rombatului...
Ps:Cazuri nefericite de baterii cu probleme se pot gasi la ambii producatori dar sansele ca sa nimerești una mai ales la o firma de top cum e Varta, sunt mai reduse.
cei care au dat o stea-doua pentru varta le-au cumparat din alta parte, nu stiu de scriau pe emag despre asta.
sunt curios daca au verificat cat a stat bateria pe raft in magazinele de unde le-au cumparat. asta face diferenta.
cert e ca mie bateria rombat premier de 65 Ah mi-a facut figuri dupa un an jumate. nu stiu daca ies din iarna cu ea (are 2 ani jumate)
Mie nu mi-a tinut un rombat mai mult de 1 an, fie de la masina zero km fie proaspata inlocuita din magazin, toate parca erau impuscate in cap, acum a pornit, peste 5 minute nici plafoniera nu o mai aprindea. Ce garantie, povesti, la taxi iau un coleg sa ma duca sa cumpar baterie noua imediat, sta clientul dupa mine e asta-i ! Regim de taxi nu de plimbare. Cel putin la taxi rombat nu-i place.
La masinile noi garantia bateriei este aceiasi cu garantia masinii; eu n-am auzit de baterii de prima echipare care sa tina doar un an.
Povesti cu care...cresti.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Eu la bateria Logan-ului fabricat in 2007 care a avut garantie standard de 18 luni fara limita de kilometri am avut garantie 12 luni dar nu mai mult de 60 000 Km. Bateria a tinut 7 ani.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment