Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La prima vedere colegul are Logan I , a postat în secțiunea de Logan I, informațiile de Logan II nu se aplică.

    1) 90mA pe Uch e normal la Logan I, cu contact luat, mașină încuiată, pentru că rămâne aclanșat releul de +temporizat 30 min (norme europene să ai lumină în portbagaj, lumină care vine din + temporizat).
    2) care radio, original /aftermarket ?
    3) la GPL e "normal", depinde de marcă și tipul de instalare
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Da, Logan I face-lift, radio-CD aftermarket (un Pioneer), instalația GPL (STAG 200) iar sig. UCH este "Alimentare generală", conform cărții mașinii. Dacă o scot moare semnalizarea, plafoniera, închiderea centralizată, temporizarea ștergătoarelor și, probabil, altele pe care nu le-am descoperit. Oricum, ăștia 90 mAh m-i se par cam mulți. Pe certificatul de garanție al bateriei - Rombat Cyclon - scrie că trebuie să ai un consum max. de 60 mAh. Înseamnă ca pierdem garanția din clipa în care punem bateria pe mașină.

      Comment


      • Originally posted by valioglu View Post
        E mult. Sigur ai masurat bine?

        Comment


        • Trebuie să măsori curentul în standby după 35minute de la închiderea unei uși, atunci trebuie să te încadrezi în max. 50mA (mașina cu alarmă și tracker GPS).

          Corect e Înseamnă ca pierd garanția din clipa în care punem bateria pe mașina mea, că la tine e problema, marea majoritatea a Loganurilor I ph1 și ph2 nu trec de 25mA cu cea mai proastă (a se citi consumatoare) alarmă.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by pistritu View Post
            Pentru care are consumatori mari recomand upgrade la alternator cu mai mulți Amperi, ca prima faza(se poate adapta de la Renault la prindere, mufa aferenta alternatorului nou se poate pune pe firele masinii) . Este greșit o baterie de amperaj mult mai mare, nu va fi in stare alternatorul actual sa o incarce și se va sulfata prematur.
            Mai era cineva care in locul bateriei originale de 65 Ah dorea sa monteze una de 85 Ah (isi pusese ditamai instalatia audio)
            Deocamdata atat bateria cat si alternatorul masinii mele sunt OK (si sper sa mai ”duca” tinand cont si ca sunt de prim montaj, plus ca am grija de\cu ele), iar daca va trebui sa le inlocuiesc o voi face cu unele avand aceleasi caracteristici, nu am adaugat (modificat) consumatori iar ”electrica si electronica” este conforma.

            PS: am postat aici detalii despre bateria de pe masina mea (cu S&S) si alternator pentru ca pe acest topic s-a discutat si despre acumulatori pe Logan2, chiar si pe Megane sau VW (iar in sectiunea de Logan2 nu am gasit un topic dedicat).
            Toate cele bune!

            Comment


            • [QUOTE=t0rquemada;n3658251]Trebuie să măsori curentul în standby după 35minute de la închiderea unei uși, atunci trebuie să te încadrezi în max. 50mA (mașina cu alarmă și tracker GPS).

              Cred că ai vrut să spui: 35 secunde de la închiderea unei uși.
              Și când am facut afirmația cu pierderea garanției bateriilor m-am referit la ce ai zis mai sus: 1) 90mA pe Uch e normal la Logan I, cu contact luat, mașină încuiată, pentru că rămâne aclanșat releul de +temporizat 30 min (norme europene să ai lumină în portbagaj, lumină care vine din + temporizat)
              Și eu cred că acel consum de 180 mA este mult prea mare. Am câteva bănuieli: alarma, modulul de ridicare automata a geamurilor, vreun fir cu izolația ciupită (acum câțiva ani am avut o reparație mai serioasă pe partea stângă - aripă, stâlp, prag). Oricum, aștept sugestii!
              Last edited by gabrielg67; 24 January 2021, 10:35.

              Comment



              • Am scris destul de clar 35 minute (ăia 90mA se transformă în 5mA), nu mă crezi lași plafoniera pornită forțat (), închizi ușile, încui mașina din cheia cu butoane (dacă ai) și cronometrează când se stinge plafoniera ! După revii cu rezultatul.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment



                • P.S. Când ceri ajutorul dai toate detaliile, noi trebuie să ghicim că mașina are dotări: alarmă 15-20mA, modulele de geam* (dacă sunt de la ciprishor sau mariannn nu depăseșc 0,5mA în sleep) proaste/cablate aiurea + alte modificări nespeficicate (subwoofer), dar nu are cum să fie 35 minute, că eu nu am citit forumul de la apariția Logan I ca să aflu că plafoniera e alimentată 30minute.

                  Pe partea stângă există mufa R2 prin care trec senzorii de uși (o usă spate deschisă face exact ce am spus eu, adică plafonieră aprinsă 30min simultan cu lumina din portbagaj aprinsă) dar ar trebuie să avertizeze alarma la armare că ai o ușă deschisă (asta dacă alarma a fost montată/configurată corect).

                  *ca să nu existe comentarii am 4 module, față și spate de la cei 2știu exact ce fac ele.

                  Succesuri.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • În primul rând, mulțumesc pentru precizări!
                    Apoi, faza cu ușa sau plafoniera deschisă cade. Alarma anunță ușa deschisă și, în ultima vreme, chiar aștept cele 15-20 de secunde până când temporizarea stinge plafoniera. Deci, nu se pune problema că am uitat-o deschisă. Chiar și așa, plafonierele (am două+portbagajul) nu ar consuma mai mult de 50 mAh (am înlocuit becurile cu leduri) timp de cele 30 minute cât ține a 2-a temporizare de care spui.
                    Radio-CD este solo, fără amplificatoare, subwoofere sau alte prostii, montat într-un service, nu este trecut prin +contact.
                    Alarma și modulul geamuri sunt cumpărate/montate în Vitan, târg.
                    Last edited by gabrielg67; 24 January 2021, 12:26.

                    Comment


                    • P.S. Scuză-mă dar, era cam aiurea să bag un post de 800 de cuvinte cu toate detaliile, inclusiv culoarea mașinii. De aceea se cheamă forum, discutăm, întrebăm, răspundem... Pentru orice amănunt intrabă-mă și îți răspund sau, de asemenea, întreb și, dacă cineva știe răspunsul, îmi răspunde.

                      Comment


                      • Se pare că nu întelegi, plafoniera primește un +temporizat (via un releu din uch) și o masă (dată tot de uch), Masa devine + și îți face fade la plafoniera cu bec(leduri), dar +temporizat rămâne prezent prin acel releu din uch 30 de minute !

                        Alarma și modulul geamuri sunt cumpărate/montate în Vitan, târg = No comment.



                        Tocmai pentru că e forum trebuie respectate niște , detaliile nu le cer eu ci Regulamentul (pct.11) bifat la înregistrarea pe forum și pe care nu-l citește nimeni.
                        2 of 2 <
                        ***REGULAMENT***

                        Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
                        Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

                        11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • gabrielg67 trebuia sa le montezi la el si astfel scapai de orice problema!

                          Comment


                          • Se poate monta acumulator de la 40 la 55Ah. Daca mergi mult în oraș e bine sa pui de 40-40 și ceva sa se încarce repede. Daca mergi mai mult afara poți pune 50-55Ah. Eu după 4 ani inca o am pe aia din fabrica de 45Ah.
                            .

                            Comment


                            • Pentru consumatori mari recomand trecerea de la baterie standard pb-acid clasic la AGM de maxim 70Ah , optim 60Ah.
                              Rezistenta interna a bateriei AGM , cea care dicteaza amperajul absorbit/timp functionare motor este net superior , adica, daca la un acc clasic avem in jur de 5 mili ohmi la un AGM avem aproximativ 3 mili ohmi ceea ce traducem intr-un timp de recuperare energie pierduta redus la 40%
                              AGM nu este asa supus sulfatarii vs pb-acid clasic - moartea lenta a bateriei, sulfatarea
                              Rezista la foarte multe cicluri incarcare/descarcare plus nu sufera la descarcare masiva .
                              Au un proces de autoregenerare , daca descarci bateria dand in nestire la demaror , lasi 30 minute , ea este instare sa recupereze energie pentru inca o pornire .
                              Nu au probleme de pierdere amperaj la -30 grade Cfata de clasice
                              Se incarca foarte bine si frumos pe sistemul clasic de incarcare tip logan 1
                              Pretul de achizitie a scazut fata de acum cativa ani iar fiabilitatea fata de clasice este net superioara .

                              Folosesc asa ceva de aproximativ 2 ani pe 1.6 mpi 8v - am uitat ca masina are si baterie .
                              Firme recomandate : Varta, Exide, Yuasa, TAB, Banner - pe autokarma sunt mereu promotii foarte tentante la astfel de acumulatori .

                              Comment


                              • Caranda Suprema bac rosu, este varful lor de gama. Recomand cine vrea baterie plumb acid.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google