@andreyi la un acumulator e mai important cum a fost exploatat chiar daca e relativ nou. daca acel acumulator e tinut sub 10,5V se produce sulfatarea, adica distrugerea iremediabila. o proba de 24 ore nu spune mult, iar daca vrei sa o verifici, o incarci, pui un consumator cunoscut si vezi cat poti trage din ea. la fel e bine de stiut e ca o baterie uzata se incarca intr-un timp mai scurt decat o baterie buna. poti face o comparatie cu o baterie noua
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Si bateria mea are 5 ani si vreo 3 luni dar in toamna asta sigur o schimb pentru ca deja m-a lasat de vreo 2 ori pana acum...tot pe Rombat o sa mergE-Mail: vanzari[at]pro-line[dot]ro
Orange: 0749 122 266 Vodafone: 0723 227 156
Cosmote: 0765 193 587
Comment
-
Originally posted by thedude View PostAm si eu o intrebare baieti
Weekendul trecut am schimbat bateria Rombat stock de 60Ah cu una nou de 62Ah. Zilele astea cand am fost pana la Brasov am vazut ca mi se tot reseta computeru de bord. Ma refer la Litri consumati, consum mediu, la pornire cred, pentru ca inainte de oprirea motorului valorile erau diferite de zero. Am chiptuning de la Dimsport.
Noua baterie poate sa nu fie potrivita sau nu are legatura? Aveti cunostinta despre asa ceva cumva?!
Va multumesc
Comment
-
si a mea de 4 ani si jumatate a crapat luni seara am ajuns la un amic acasa si cind sa plec de la el surprizaaaa nu a mai vrut sa porneasca si drept urmare marti de dimineata am luat alta caranda de 75 de amperi calciu -calciu si cum am pus-o a pornit la prima cheie
Comment
-
Originally posted by alex.gama17 View Postla fel ca tine patesc si eu. in momentul cand ascult muzica tare cu motorul oprit, m-i se reseteaza computerul de bord, adica numai litri cons, consumul, etc, nu si ceasul. tin sa precizez ca am statie audio fara condensator de 2 ani, bateria este originala a masinii si masina este din iunie 2005, bateria merge fara probleme, sa vedem iarna asta cum se comporta... revenind la problema ta cred ca ai un contact pe la baterie sau altundeva prost.
Comment
-
Problema voastra se rezolva prin inlocuirea cablurilor de masa de la borna la sasiu si de la motor la sasiu cu unele mai groase.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Pare-se ca face figuri totusi. Azi iar s-a resetat!
Originally posted by Soran View PostProblema voastra se rezolva prin inlocuirea cablurilor de masa de la borna la sasiu si de la motor la sasiu cu unele mai groase.
Mersi
Comment
-
Ia tot ce ai avut, daca esti multumit de cea veche. La 1.4 cat ai tu, chiar si cu AC, ajunge ceva de 60-70 Ah. Preturi bune sunt la Rombat Calciu sau Caranda Calciu, aproximatov 180-230 lei. EU zic sa nu te bagi la Bosch, pica mai repede decat alea 2 care ti le-am zis. Un buget mai mare iti lasa alegeri multiple, Varta, Tudor .......Last edited by mr.K; 20 September 2010, 12:46.
Comment
-
Eu am completat cu apa distilata Rombat 62Ah din fabrica. Dupa 3 ani nivelul electrolitului scazuse sub semn (se vedeau putin grilele). Dupa ce am completat, ochiul magic s-a facut negru (era verde) apoi dupa ce-am mers cu masina cateva zile, ochiul s-a facut din nou verde. Unele baterii sunt perfect capsulate...la alea n-ai ce sa mai completezi.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by cris_iasi View PostIa tot ce ai avut, daca esti multumit de cea veche. La 1.4 cat ai tu, chiar si cu AC, ajunge ceva de 60-70 Ah. Preturi bune sunt la Rombat Calciu sau Caranda Calciu, aproximatov 180-230 lei. EU zic sa nu te bagi la Bosch, pica mai repede decat alea 2 care ti le-am zis. Un buget mai mare iti lasa alegeri multiple, Varta, Tudor .......
Comment
Comment