Lichidul se cheama apa distilata
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Nu te juca, am incarcatorul plin!
Am zis ca atunci nu stiam despre asta si m'am bazat pe un prieten. El mi'a zis ca in sticla e elctrolit. Orice ar fi fost, cert e ca nu am mai avut probleme la pornire de atunci. Si am trecut fara probleme de iarna 2009-2010, pornind la prima cheie la temperaturi de -23*C.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
In mod absolut normal se completeaza strict cu apa distilata, nu electrolit.
Asta la bateriile de acumulatori banale.
Totusi, daca tindem la perfectiune, masuram nivelul aciditatii in bateria de ac.
Abia atunci se poate completa cu electrolit, care este un amestec de apa distilata si acid sulfuric (sunt rarissime cazurile in care se cere...).
Sincer, nu isi are rostul in a completa cu electrolitLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Salut
Eu am intrebat pe cineva de la uzina(inginer)si a zis ca e ok de 75.
Capacitatea(amperajul) e mai mare,voltajul e acelesi-in fine
La mine merge de 1 an si ceva si e ok,nici nu ar avea cm sa nu fie deoarece e rombat premier de 75ah
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Cat timp dimensiunile fizice ale bateriei se afla in limitele normale ale montarii pe masina, e ok. NU se recomanda o baterie cu o capacitate mai mica de 30% din nevoile autoturismului respectiv. La un Logan benzinar (oricare dintre cele 4 tipuri de motorizari) inseamna 45-75Ah, iar la un diesel (Tot Logan) intre 62-75Ah. De regula motoarele diesel au nevoie de mai mult curent la pornire. Puteti verifica si site-urile producatorilor de acumulatori auto.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostIn mod absolut normal se completeaza strict cu apa distilata, nu electrolit.
Asta la bateriile de acumulatori banale.
Totusi, daca tindem la perfectiune, masuram nivelul aciditatii in bateria de ac.
Abia atunci se poate completa cu electrolit, care este un amestec de apa distilata si acid sulfuric (sunt rarissime cazurile in care se cere...).
Sincer, nu isi are rostul in a completa cu electrolit
De completat cel mai bine este cu ELECTROLIT, la completarea cu apa distilata bateria trebuie pusa pe redresor si incarcata complet. Asa poate sa tina intre 5-7 ani.Last edited by lau; 25 September 2010, 21:30.
Comment
-
De acord cu tine, partial (la faza cu incarcarea completa dupa completare cu apa distilata).
Insa, la completarea cu electrolit se va altera nivelul aciditatii de buna functionare (asa cum au precizat si alti colegi, acidul din baterie nu se evapora). Practic creste cota de acid sulfuric din baterie, ducand la sulfatarea rapida.
Ma repet: se masoara nivelul aciditatii si dupa aceea completam cu ce trebe...
Ce gresesc aici?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by lau View PostDaca desfaci cu tupeu dopurile de vizitare de la baterie (la cea "fara intretinere") dupa un an de folosire o sa vezi ca electrolitul este sub nivel si acopera placile aproximativ 5-10 mm.
De completat cel mai bine este cu ELECTROLIT, la completarea cu apa distilata bateria trebuie pusa pe redresor si incarcata complet. Asa poate sa tina intre 5-7 ani.
Dar daca tot e fara intretinere, eu m-am multumit doar sa arunc o privire acolo, fara a completa ceva. Si a tinut tot 5 ani. Si nu cred ca tinea 7 daca mai puneam in completare niste zeama.
Comment
Comment