Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in noiembrie 2010 a muirt bateria originala,Rombat calciu de 55 si am schimbat-o cu un Rombat Premier de 55 Ah care sper sa tina cel putin tot atata

    sigpic

    Comment


    • 5-6 iunie 2006 - 17 februarie 2011 ==> atat a tinut Rombatul de 72 Ah, cel pus pe masina din semnatura din fabrica(inca vreo 3 luni si facea 5 ani). Nu am verificat-o niciodata, nu am completat niciodata nimic si chiar daca din cei ~ 65.500 km parcursi cu masina majoritatea sunt facuti la drum lung pe autostrazi sau in orice caz in afara oraselor, cat circul cu ea in oras(zilnic) drumurile pe care le fac aici sunt in 90% din cazuri foarte scurte.

      A murit brusc, fara nici un semn mai inainte: pornea fara probleme si atunci cand era foarte frig(spre -20) si totul a fost ok pana aseara. Am plecat de la servici am ajuns acasa sa iau ceva si apoi sa plec mai departe unde-mi propusesem; am stat vreo 15 minute sus apoi am revenit la masina.
      Pun contactul, nevasta apuca sa deschida vreo 20 cm geamul din dreapta apoi dau sa pornesc...cand sa pornesc pauza, au inceput toate beculete/indicatorii din bord sa clipoceasca in toate felurile si cam asta a fost.
      Am chemat un prieten si-am pornit-o de la masina lui, apoi am facut vreo 20 km in speranta ca se va incarca putin cat sa o pot porni si astazi dimineata.
      Dimineata pauza, facea la fel ca aseara adica atunci cand puneam contactul incepeau sa clipoceasca becurile.
      Pana la urma azi am lasat-o "pe bara" pana am venit de la servici apoi am pornit-o tot cu ajutorul cablurilor de la o alta masinai si data fiind ora tarzie am mers la Norauto din Militari de unde-am luat o baterie productie proprie Norauto(facuta in Franta as far as I know si dupa ce scria pe ea) de 70 Ah, garantie 3 ani care-a fost 302 RON + 15 lei montat la ei(daca aveam torx sau cum ii spune sa desfac surubul de fixare luam una din cora/carrefour/real&co si o montam eu ca nu dura decat 5 minute dar cum nu aveam am preferat sa rezolv tot acolo).
      Ca o mica paranteza mi-a placut ca s-au miscat foarte repede cei de la Norauto chiar daca eu am intrat pe usa magazinului la 19:55 programul lor fiind pana la 20:00. M-au pus sa duc masina in spate unde au service-ul si cat a completat hartiile cel de la magazin si-am facut eu plata, in service deja terminasera treaba asa ca nu a trebuit sa astept nimic in plus(am ajuns la Norauto si am luat acest tip de baterie facut de ei la recomandarea lui tata-socru care este multumit de o astfel de baterie pana acum).
      Toata "afacerea" a fost 317 lei(baterie + montat) si a durat fix 10 minute de cand am intrat la ei si pana am scos masina din service.
      Last edited by god; 19 February 2011, 00:18.
      ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
      Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

      Comment


      • cati ani tine bateria la logan?

        eu am loganul din iulie 2005 si pana in prezent merge adica porneste din prima

        Comment


        • am masina din iulie 2006 , baterie rombat de 60Ah si in ianuarie a picat brusc , exact cum sa tot spus de mai multi posesori. Am 43 000Km, aproximativ 4 ani jumate ma tinut , mai mult ce poti cere.

          Comment


          • Chiar asa. Ia un Rombat sau Caranda, nu da nu stiu cate milioane pe o baterie de fite, ai motor de 1.4.

            Comment


            • Masina mea face in acest an 6 ani si este cu bateria originala Rombat si nu a dat pana acum semne ca m-ar lasa...intradevar masina are putini Km insa eu zic ca si-a facut treaba...aaa...si este de 60 Ah...
              Last edited by simiboy; 1 March 2011, 01:11.
              Race me 2 tha` hill . . .

              Comment


              • Stai linistit, nu da semne, odata pica si aia e...
                sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                Comment


                • CALCIU 70 A m-a tinut 4 ani, intr-o dimineata geroasa nu a mai pornit, am repornit-o cu clesti de la o alta masina. m-a mai tinut 10 luni de atunci, pana intr-o saptamana in care se simtea ca porneste mai puturos, intr_o dimineata nu a mai pornit neam, mi-am bagat picioarele si am schimbat-o cu una CALCIU de 72 A. deci m-a tinut aproape 5 ani impinsa de la spate
                  sigpic

                  Comment


                  • Eu de vre'o 2 saptamani cand vreau sa pornesc , in momentul cand invarte electromotorul se stinge radioul, inainte nu aveam nici o problema de felul acesta. Acum ma astept sa ma lase si pe mine din moment in moment. Poate, cine stie ma mai tine pana la toamna, o sa fiu pregatit.
                    ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                    Comment


                    • Daca ai radioul original al masinii, este normal sa se stinga in momentul pornirii... asa fac toate. Poate pana acuma nu ai observat.
                      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                      Comment


                      • Nu, este un Sony si pana acum nu facea asa, oricum ma astept sa ma lase bateria si din cauza asta nu ma gandesc la altceva!
                        ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                        Comment


                        • Salutare baieti ! Bateria mea e din mai 2005.A inceput sa scuipe niste acid din ea de cateva zile dar inca porneste la prima cheie fara probleme. I-a ajuns si ei 6 ani aproape....
                          Pasionat auto & gadgets

                          Comment


                          • In Iulie face 5 ani -(acum am 129.000 km) si nu da semne de oboseala ! Bateria este originala de 50 A, neublata la ea , m-a lasat de 2 ori din cauza mea , lasat pornit casetofonul vreo 6 ore si ventilatorul pe treapta 1 ! Deci super multumit !

                            Comment


                            • >>>

                              martie 2008 pana in prezent. Baterie originala de 55 si inca e cu indicatoru pe verde. nu am avut probleme niciodata
                              Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment


                              • A mea e din iulie 2006. Sper sa o duc la 5 ani.
                                A fost descarcata din prima zi de cand am luat masina (lasata cu farurile aprinse), pornita la cabluri a doua zi.
                                A mai fost descarcata (tot faruri) de vreo 2 ori de atunci, ultima oara mai avea vreo 9,5V...
                                Nu am pus-o niciodata pe redresor, inca mai merge, dar da semne de oboseala. Adica dupa doua ore cu pozitiile aprinse nu mai are curent destul de pornire . La toamna cred ca o schimb (daca mai duce pana atunci).
                                PS. E rombat de 62Ah
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google