in noiembrie 2010 a muirt bateria originala,Rombat calciu de 55 si am schimbat-o cu un Rombat Premier de 55 Ah care sper sa tina cel putin tot atata
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
5-6 iunie 2006 - 17 februarie 2011 ==> atat a tinut Rombatul de 72 Ah, cel pus pe masina din semnatura din fabrica(inca vreo 3 luni si facea 5 ani). Nu am verificat-o niciodata, nu am completat niciodata nimic si chiar daca din cei ~ 65.500 km parcursi cu masina majoritatea sunt facuti la drum lung pe autostrazi sau in orice caz in afara oraselor, cat circul cu ea in oras(zilnic) drumurile pe care le fac aici sunt in 90% din cazuri foarte scurte.
A murit brusc, fara nici un semn mai inainte: pornea fara probleme si atunci cand era foarte frig(spre -20) si totul a fost ok pana aseara. Am plecat de la servici am ajuns acasa sa iau ceva si apoi sa plec mai departe unde-mi propusesem; am stat vreo 15 minute sus apoi am revenit la masina.
Pun contactul, nevasta apuca sa deschida vreo 20 cm geamul din dreapta apoi dau sa pornesc...cand sa pornesc pauza, au inceput toate beculete/indicatorii din bord sa clipoceasca in toate felurile si cam asta a fost.
Am chemat un prieten si-am pornit-o de la masina lui, apoi am facut vreo 20 km in speranta ca se va incarca putin cat sa o pot porni si astazi dimineata.
Dimineata pauza, facea la fel ca aseara adica atunci cand puneam contactul incepeau sa clipoceasca becurile.
Pana la urma azi am lasat-o "pe bara" pana am venit de la servici apoi am pornit-o tot cu ajutorul cablurilor de la o alta masinai si data fiind ora tarzie am mers la Norauto din Militari de unde-am luat o baterie productie proprie Norauto(facuta in Franta as far as I know si dupa ce scria pe ea) de 70 Ah, garantie 3 ani care-a fost 302 RON + 15 lei montat la ei(daca aveam torx sau cum ii spune sa desfac surubul de fixare luam una din cora/carrefour/real&co si o montam eu ca nu dura decat 5 minute dar cum nu aveam am preferat sa rezolv tot acolo).
Ca o mica paranteza mi-a placut ca s-au miscat foarte repede cei de la Norauto chiar daca eu am intrat pe usa magazinului la 19:55 programul lor fiind pana la 20:00. M-au pus sa duc masina in spate unde au service-ul si cat a completat hartiile cel de la magazin si-am facut eu plata, in service deja terminasera treaba asa ca nu a trebuit sa astept nimic in plus(am ajuns la Norauto si am luat acest tip de baterie facut de ei la recomandarea lui tata-socru care este multumit de o astfel de baterie pana acum).
Toata "afacerea" a fost 317 lei(baterie + montat) si a durat fix 10 minute de cand am intrat la ei si pana am scos masina din service.Last edited by god; 19 February 2011, 00:18.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
-
CALCIU 70 A m-a tinut 4 ani, intr-o dimineata geroasa nu a mai pornit, am repornit-o cu clesti de la o alta masina. m-a mai tinut 10 luni de atunci, pana intr-o saptamana in care se simtea ca porneste mai puturos, intr_o dimineata nu a mai pornit neam, mi-am bagat picioarele si am schimbat-o cu una CALCIU de 72 A. deci m-a tinut aproape 5 ani impinsa de la spatesigpic
Comment
-
Eu de vre'o 2 saptamani cand vreau sa pornesc , in momentul cand invarte electromotorul se stinge radioul, inainte nu aveam nici o problema de felul acesta. Acum ma astept sa ma lase si pe mine din moment in moment. Poate, cine stie ma mai tine pana la toamna, o sa fiu pregatit.''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.
Comment
-
A mea e din iulie 2006. Sper sa o duc la 5 ani.
A fost descarcata din prima zi de cand am luat masina (lasata cu farurile aprinse), pornita la cabluri a doua zi.
A mai fost descarcata (tot faruri) de vreo 2 ori de atunci, ultima oara mai avea vreo 9,5V...
Nu am pus-o niciodata pe redresor, inca mai merge, dar da semne de oboseala. Adica dupa doua ore cu pozitiile aprinse nu mai are curent destul de pornire . La toamna cred ca o schimb (daca mai duce pana atunci).
PS. E rombat de 62Ah
Comment
Comment