Azi am dat jos bateria si am curatat suportul, bornele si clestii de prindere...aveam floare d'aia de la ce a sulfatat bateria p'acolo.
Suportul era ruginit, iar bucati de vopsea erau lipite pe platoul de sub baterie...am dat cu o perie de sarma, cu o perie normala, cu o carpa, cu spray de inlaturare rugina si cu un spray degresant si la sfarsit am aplicat doua straturi de vopsea cauciucata gen teroson.
Nu a iesit chiar sexy, dar cel putin mi-am luat niste pitici de pe creier
Am intampinat ceva probleme la remontarea furtunului de sub tava aia de plastic, in sensul ca nu mai vroia sa intre in gaoace
Acuma, la remontarea bateriei am pierdut doar ceasu din bord si a trebuit sa reintroduc codul de la casetofon, restul datelor au ramas.
Cea mai tare faza a fost ca la punerea contactului aveam 4 linii la benzina (!!!) in loc de doua cate aveam la demontare si temperatura la motor era la doua linii...adica s-a racit motorul in soarele ala infernal de pe balta, dar a crescut benzina in rezervor )
Pana acasa, cat mai m-am plimbat, a mai scazut o linie, ramanand trei, deci nu a fost pacaleala...bravo, mai vreau d'astea.
Din pacate n-am facut poza la bord inainte, dar ma puteti crede pe cuvant
P.S : in ultimile doua poze apar niste zone cam de 8mm - un cm de rugina pe muchia capotei, pe care le-am observat la sfarsit...bogda-proste, sa fie primit
Suportul era ruginit, iar bucati de vopsea erau lipite pe platoul de sub baterie...am dat cu o perie de sarma, cu o perie normala, cu o carpa, cu spray de inlaturare rugina si cu un spray degresant si la sfarsit am aplicat doua straturi de vopsea cauciucata gen teroson.
Nu a iesit chiar sexy, dar cel putin mi-am luat niste pitici de pe creier
Am intampinat ceva probleme la remontarea furtunului de sub tava aia de plastic, in sensul ca nu mai vroia sa intre in gaoace
Acuma, la remontarea bateriei am pierdut doar ceasu din bord si a trebuit sa reintroduc codul de la casetofon, restul datelor au ramas.
Cea mai tare faza a fost ca la punerea contactului aveam 4 linii la benzina (!!!) in loc de doua cate aveam la demontare si temperatura la motor era la doua linii...adica s-a racit motorul in soarele ala infernal de pe balta, dar a crescut benzina in rezervor )
Pana acasa, cat mai m-am plimbat, a mai scazut o linie, ramanand trei, deci nu a fost pacaleala...bravo, mai vreau d'astea.
Din pacate n-am facut poza la bord inainte, dar ma puteti crede pe cuvant
P.S : in ultimile doua poze apar niste zone cam de 8mm - un cm de rugina pe muchia capotei, pe care le-am observat la sfarsit...bogda-proste, sa fie primit
Comment