Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi am dat jos bateria si am curatat suportul, bornele si clestii de prindere...aveam floare d'aia de la ce a sulfatat bateria p'acolo.
    Suportul era ruginit, iar bucati de vopsea erau lipite pe platoul de sub baterie...am dat cu o perie de sarma, cu o perie normala, cu o carpa, cu spray de inlaturare rugina si cu un spray degresant si la sfarsit am aplicat doua straturi de vopsea cauciucata gen teroson.
    Nu a iesit chiar sexy, dar cel putin mi-am luat niste pitici de pe creier
    Am intampinat ceva probleme la remontarea furtunului de sub tava aia de plastic, in sensul ca nu mai vroia sa intre in gaoace
    Acuma, la remontarea bateriei am pierdut doar ceasu din bord si a trebuit sa reintroduc codul de la casetofon, restul datelor au ramas.
    Cea mai tare faza a fost ca la punerea contactului aveam 4 linii la benzina (!!!) in loc de doua cate aveam la demontare si temperatura la motor era la doua linii...adica s-a racit motorul in soarele ala infernal de pe balta, dar a crescut benzina in rezervor )
    Pana acasa, cat mai m-am plimbat, a mai scazut o linie, ramanand trei, deci nu a fost pacaleala...bravo, mai vreau d'astea.
    Din pacate n-am facut poza la bord inainte, dar ma puteti crede pe cuvant

    P.S : in ultimile doua poze apar niste zone cam de 8mm - un cm de rugina pe muchia capotei, pe care le-am observat la sfarsit...bogda-proste, sa fie primit
    Attached Files
    Keyboard error or no keyboard present.
    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

    Comment


    • Originally posted by omu_negru View Post
      ..........am o crapatura de vreo 5 cm in baterie, de la care sa scurs tot acidul, de la un element din margina bateriei(e asa de 2 ani)......................

      Pune te rog si o poza, pare spectaculos.

      Originally posted by lungan View Post
      Azi am dat jos bateria si am curatat suportul, bornele si clestii de prindere...aveam floare d'aia de la ce a sulfatat bateria p'acolo.
      ..................................
      Urat ce ai avut acolo.
      De cat timp e bateria si cand ai curatat bornele ultima data?

      Eu preventiv i-am dat cu vaselina si vad ca este ok (are 4 ierni trecute).
      Last edited by Octavian; 26 July 2011, 18:38. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by bogdandochita View Post
        am cumparat baterie noua in 2010 septembrie si sunt sigur ca cel putin 3-4 ani ma duce ....
        Exact pe atunci mi-am luat si eu

        Cheers !
        Nu conteaza unde ajungi .. ci calatoria pana acolo ..

        Comment


        • @Octavian :

          Azi a fost prima data in 6 ani si o luna de cand am masina si implicit bateria originala, cand am curatat bornele sau am scos bateria.
          Mai curatam la un moment dat saptamanal bateria de creta aia, dar superficial, pe la suprafata asa, cu o perie, fara a da jos bornele...dupa un timp nu a mai facut floare, dar paradeala deja era facuta, iar azi am "comis-o" si am racait pe acolo cat/cum am putut.
          Desi apreciez dorinta de viata a bateriei si faptul ca nu se da batuta, totusi nu apreciez ca imi strica mustaria p'acolo
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • sal la mine este ledul negru dar de pornit porneste si pe baterie spune fara intretinere asta e un semn k vrea alta noua??? am lasato o data cu becurile aprise si s-a inegrit ledul care de obicei era verde imi trebuie una noua si daca da ce sa iau ?????
            Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

            Comment


            • asa cum s-a mai spus, daca bateria nu este veche (3.5 ani cam care e media) verifica nivelul electrolitului si daca e cazul completeaza cu apa distilata pana la un nivel cu 1 cm deasupra elementilor. succes!
              sigpic

              Comment


              • Rombat - calciu, 70 A. Iulie 2008 - pana in prezent. Am 47.000 km, fara probleme cu ea pana acum. Mentionez ca bateria e fabricata in februarie 2008, masina a stat pe stoc in fabrica pana in iulie cand am cumparat-o. E 1.5 dci - 85 cp. Totusi, iarna trecuta pe gerurile alea a pornit mai greu dar la prima cheie.

                Comment


                • super multumit. bateria a fost pe masina

                  super multumit. bateria rombat calciu de 60 A, a fost pe masina din mai 2005 pana acum 2 saptamani. deci m-a tinut peste 6 ani (1.4 mpi, 70.000 km)
                  Last edited by bebco2010; 10 August 2011, 22:42. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • eu am bateria originala de 50ah de 4 ani si inca mai porneste sa vad iarna asta

                    Comment


                    • azi mi-a crapat si mie bateria....dupa exact 5 ani si 2 zile la 85000 km...rombat calciu...bateria cu care a venit din fabrica
                      My ride

                      Comment


                      • Am bateria din ianuarie 2006 si inca nu a dat semne de oboseala.Rombat calciu (60.000 km)

                        Comment


                        • Astazi mi-a facut surpriza neplacuta o baterie Rombat Calciu 70A la un Sandero dupa 3 ani de la achizitie. Cand am dat la cheie nu invarte demarorul, lumina pe bord scade in intensitate. Nici semnalizarile nu mai functioneaza cand se inchide centralizat masina. Se inchid tamburusii din interior firav la jumatate. Bateria a murit dintr-o data.

                          Masina nu am avut probleme tehnice cu ea, are 34.000 km in momentul de fata, bine intretinuta. Am intrebat un expert la Rombat si mi-a spus ca aceste baterii cu Calciu mor dintr-o data, chiar daca ledul ei este verde, bateria pierde din putere.

                          Cauzele care au condus la moartea bateriei au fost pornirile dese zilnice si parcurgerea unor distante mici. Astfel alternatorul care incarca in parametrii nu a putut incarca suficient bateria. Am avut norocul ca am optat pentru varianta de 70Ah, care are o putere mai mare. Nu am incarcat-o niciodata in 3 ani, nu am umblat la contacte care sunt impecabile, nu am dat-o jos de pe masina si nici nu i-am verificat nivelul apei vreodata.

                          In acest weekend o voi incarca 24 de ore pentru a putea misca masina la centrul Rombat. De data aceasta voi opta pentru un Premier de 70Ah la pret 300 lei tva inclus. Plimbarile scurte vor continua, pornirile dese la fel, mi se pare o optiune mult mai buna decat Calciu care este mai ieftina cu 60 de lei.

                          Comment


                          • Si eu ma numar printre cei cu baterie Rombat Calciu 62Ah, iulie 2006. Are 63.000 km, in principiu drumuri zilnice pana la munca si inapoi (cam 5-10 minute). Deci, drumuri scurte si dese prin oras.
                            A mai fost descarcata la 2 zile dupa ce am luat masina (lumini uitate aprinse) dar si de doua ori in august 2009, ultima oara avea 9V cand am pus aparatul de masura pe ea. Nu am folosit niciodata redresor, deci ... a rezistat eroic, si sper sa mai tina si iarna asta

                            Unui coleg cu masina din martie2006 i-a murit bateria la fel de subit anul trecut, tot in vara.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Asta e nasol la bateriile Rombat, majoritatea mor fara nici un anunt.

                              Comment


                              • rombat calciu 70A din 2006 fara probleme inca porneste masina la prima cheie (sa vedem si iarna asta daca mai duce).
                                in rest multumit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google