Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai ca sparg eu recordul cu Rombat Calciu 60 Ah - Septembrie 2004, mai exact data livrarii fiind septembrie, data fabricatiei fiind undeva prin august 2004. Nu da semne de oboseala si e posibil sa ies si din iarna asta cu ea.

    Comment


    • @ham04: shit, m-ai luat: a mea e din 22 octombrie 2004...still going strong

      Comment


      • Nu pooot sa creeed!Cine mai zice ca vrea baterii Varta?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • @ham04 si @mariusnicolae, ati completat vreodata cu apa distilata? Sa nu spuneti ca nu v-ati atins de ele!
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • şi bănuiesc că mai au un garaj şi fără alte jucării de genu subwofere,HU-URI mai deştepte xenoane ,alarme

            Comment


            • Originally posted by vitriol View Post
              @ham04 si @mariusnicolae, ati completat vreodata cu apa distilata? Sa nu spuneti ca nu v-ati atins de ele!
              Am desfacut vara trecuta capacul sa ma uit daca e nevoie sa completez, si nu era nevoie, era nivelul peste placute, dar am pus asa cate un pic de apa distilata sa fie acolo Eu sunt multumit ca m-a tinut pana acum, pt ca nu am un stil de mers prielnic bateriei. Sunt saptamani in care pornesc masina odata si cele mai multe drumuri cu ea se rezuma la cativa km in zona.

              Nu am garaj pt ea, si intr-adevar ea e stock, nu am subwoofere, amplificatoare, statie si alti consumatori.

              Comment


              • cand a picat bateria am incercat sa scot capacele sa completez cu apa si sa o pun pe redresor, dar nu am reusit sa le scot. aveau forma unui ventilator pentru radiator.. rombat premier are o eticheta care le acopera. ma voi uita la ea cand ii va veni timpul.
                sigpic

                Comment


                • La bateriile "fara intretinere" consumul de apa este foarte redus.Capacele acelea nu sunt facute spre a fi scoase in mod uzual ca la bateriile de mare capacitate(150-180Ah) la care se completeaza periodic nivelul.
                  La aceste baterii(fara intretinere),consumul de apa este proportional cu durata de viata(foarte rare exceptii,datorate de obicei defectelor de fabricatie).
                  Cazurile colegilor expuse mai sus vin sa sustina, in mod practic, ceea ce am afirmat in acet thread in legatura cu bateriile fara intretinere.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                    cand a picat bateria am incercat sa scot capacele sa completez cu apa si sa o pun pe redresor, dar nu am reusit sa le scot. aveau forma unui ventilator pentru radiator.. rombat premier are o eticheta care le acopera. ma voi uita la ea cand ii va veni timpul.
                    Capacele alea cu filet, necesita un instrument special care se gaseste in service-uri. In mod normal, nu ai voie sa umbli tu la baterie. Daca citeai cateva pagini mai in spate, ai fi vazut ce am folosit pentru a desface capacele astea.

                    @IancuMic: Esti cumva berbec? La zodie ma refer...iar ajungem la ce spune Garantia? Eu ma mir de ce mai schimbi uleiul de motor, oricum motoarele astea mananca foarte putin, poti merge garantat 50.000 km sau 3 ani, fara revizie.
                    Viata unei baterii tine de multe variabile, nu strict de nivelul electrolitului.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Nu am umblat niciodata la baterie, sincer nici eu nu ma asteptam sa ma tina atat. Ma asteptam sa tina vreo 4 ani, iar de atunci am mereu pusi deoparte banuti pentru alta baterie, insa nici nu iau alta pana nu vad exact cat duce asta. Cand o sa pice, pur si simpu iau alta si pe asta o dau la centrul de reciclare. Parerea mea e ca daca o baterie tine 3-4 ani,si-a scos banii si nu mai are rost sa o mai resuscitezi.
                      In rest e stock, dupa cum zicea si colegul @ham04, nu am pus nimic suplimentar pe ea si nici nu am descarcat-o vreodata complet, sa nu mai porneasca masina.
                      Garaj.......hmmm, as vrea eu , dar decat sa rugineasca in garaj, mai bine se pastreaza in parcarea blocului.
                      Tatal meu are garaj, are dacia 1310 care a fost la mine si are tot rombat calciu, care face 6 ani in ianuarie.
                      Urmatoarea baterie CLAR tot rombat va fi, raportul calitate/performante este imbatabil.

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Ce tip de baterie e asta care te-a tinut 6 ani?
                        rombat calciu doar atata stiu ca nu se vede mai multe detali,habar am cati amperi are)

                        Originally posted by $$ilvviu View Post
                        Rombatul de 45Ah de pe loganul lui taica-miu din 2005 intra in a 7-a iarna si inca nu da semne de oboseala, masina facand zilnic 2 drumuri scurte, de 2-3 km de acasa pana la serviciu.
                        Sa nu te astepti ca da semne inainte cade pur si simplu.Asa am patit cu masina de la serviciu.

                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Nu pooot sa creeed!Cine mai zice ca vrea baterii Varta?
                        Je dar o sa iau tot un rombat,multumesc petru sfaturi

                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Daniel a intuit urmatoarea mea intrebare;de ce sa schimbi ceva care merge(cazul de fata; a mers)
                        Daca ar fi de recomandat,desi sunt mai scumpe.Premier sau Tornada.
                        poate asa sa inteles nu o sa o schimb pana nu isi sa duhul
                        Last edited by tica; 30 November 2011, 16:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • rombat calciu doar atata stiu ca nu se vede mai multe detali,habar am cati amperi are)
                          Probabil 60Ah, daca ai si AC. Asa se montau acum 6 ani.

                          Comment


                          • Originally posted by tavinush View Post
                            astazi am avut curiozitatea si am desfacut a mea baterie rombat calciu fara intretinere, 70 A. pot sa va spun ca numai un element parea sa mai aiba tot lichidul. restul erau mult sub nivel, dintre care vreo 3 elementi aveau nivelul sub placile de plumb cativa milimetri. am procedat la completarea cu apa distilata. am consumat vreo 150 de ml apa. intr-adevar nu am completat asa cum se faceau si pe forum recomandari cu 20 de mm deasupra placilor dar totusi zic ca e un pas. o sa incerc sa masor mai tarziu tensiunea si "va tin la curent" ;))
                            revin la postul anterior........ am masurat azi dimineata dupa 50 de km de mers cu masina si am 12.7-12.8V cu motorul oprit si 14.4 V cu motorul pornit la relanti si fara consumatori in ambele cazuri. pacat ca nu am masurat si inainte sa completez cu apa. rog pe cineva care completeaza cu apa sa masoare inainte si dupa sa vedem rezultatul.
                            Last edited by tavinush; 30 November 2011, 20:15.

                            Comment


                            • Daca dupa o zi-doua cu temperaturi mai scazute, ramane in jurul a12.5v, E BINE.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Probabil 60Ah, daca ai si AC. Asa se montau acum 6 ani.
                                Are si AC,dar cand trebuie sa sa o schimb trebuie sa cumpar tot una de 60ah sau pot sa pun si una mai mica gen 50ah nu am subufer am o alarma si o instalatie xenon de 35W care cred ca nu are consum asa mare pt ca o am de peste 3ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google