Hai ca sparg eu recordul cu Rombat Calciu 60 Ah - Septembrie 2004, mai exact data livrarii fiind septembrie, data fabricatiei fiind undeva prin august 2004. Nu da semne de oboseala si e posibil sa ies si din iarna asta cu ea.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Originally posted by vitriol View Post@ham04 si @mariusnicolae, ati completat vreodata cu apa distilata? Sa nu spuneti ca nu v-ati atins de ele!
Nu am garaj pt ea, si intr-adevar ea e stock, nu am subwoofere, amplificatoare, statie si alti consumatori.
Comment
-
La bateriile "fara intretinere" consumul de apa este foarte redus.Capacele acelea nu sunt facute spre a fi scoase in mod uzual ca la bateriile de mare capacitate(150-180Ah) la care se completeaza periodic nivelul.
La aceste baterii(fara intretinere),consumul de apa este proportional cu durata de viata(foarte rare exceptii,datorate de obicei defectelor de fabricatie).
Cazurile colegilor expuse mai sus vin sa sustina, in mod practic, ceea ce am afirmat in acet thread in legatura cu bateriile fara intretinere.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by bogdan_1984 View Postcand a picat bateria am incercat sa scot capacele sa completez cu apa si sa o pun pe redresor, dar nu am reusit sa le scot. aveau forma unui ventilator pentru radiator.. rombat premier are o eticheta care le acopera. ma voi uita la ea cand ii va veni timpul.
@IancuMic: Esti cumva berbec? La zodie ma refer...iar ajungem la ce spune Garantia? Eu ma mir de ce mai schimbi uleiul de motor, oricum motoarele astea mananca foarte putin, poti merge garantat 50.000 km sau 3 ani, fara revizie.
Viata unei baterii tine de multe variabile, nu strict de nivelul electrolitului.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Nu am umblat niciodata la baterie, sincer nici eu nu ma asteptam sa ma tina atat. Ma asteptam sa tina vreo 4 ani, iar de atunci am mereu pusi deoparte banuti pentru alta baterie, insa nici nu iau alta pana nu vad exact cat duce asta. Cand o sa pice, pur si simpu iau alta si pe asta o dau la centrul de reciclare. Parerea mea e ca daca o baterie tine 3-4 ani,si-a scos banii si nu mai are rost sa o mai resuscitezi.
In rest e stock, dupa cum zicea si colegul @ham04, nu am pus nimic suplimentar pe ea si nici nu am descarcat-o vreodata complet, sa nu mai porneasca masina.
Garaj.......hmmm, as vrea eu , dar decat sa rugineasca in garaj, mai bine se pastreaza in parcarea blocului.
Tatal meu are garaj, are dacia 1310 care a fost la mine si are tot rombat calciu, care face 6 ani in ianuarie.
Urmatoarea baterie CLAR tot rombat va fi, raportul calitate/performante este imbatabil.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostCe tip de baterie e asta care te-a tinut 6 ani?
Originally posted by $$ilvviu View PostRombatul de 45Ah de pe loganul lui taica-miu din 2005 intra in a 7-a iarna si inca nu da semne de oboseala, masina facand zilnic 2 drumuri scurte, de 2-3 km de acasa pana la serviciu.
Originally posted by IancuMIC View PostNu pooot sa creeed!Cine mai zice ca vrea baterii Varta?
Originally posted by IancuMIC View PostDaniel a intuit urmatoarea mea intrebare;de ce sa schimbi ceva care merge(cazul de fata; a mers)
Daca ar fi de recomandat,desi sunt mai scumpe.Premier sau Tornada.
Comment
-
Originally posted by tavinush View Postastazi am avut curiozitatea si am desfacut a mea baterie rombat calciu fara intretinere, 70 A. pot sa va spun ca numai un element parea sa mai aiba tot lichidul. restul erau mult sub nivel, dintre care vreo 3 elementi aveau nivelul sub placile de plumb cativa milimetri. am procedat la completarea cu apa distilata. am consumat vreo 150 de ml apa. intr-adevar nu am completat asa cum se faceau si pe forum recomandari cu 20 de mm deasupra placilor dar totusi zic ca e un pas. o sa incerc sa masor mai tarziu tensiunea si "va tin la curent" ;))Last edited by tavinush; 30 November 2011, 20:15.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostProbabil 60Ah, daca ai si AC. Asa se montau acum 6 ani.
Comment
Comment