Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi la c(i)ora militari era pe raft un rombat fara capace si cu bornele sulfatate...am vrut sa fac o poza dar era pititta prin spate, trebuia sa fac rocada p'acolo si ma lua spondiloza.
    Si tocmai ziceam cand mai dau p'acolo sa iau barabule, cucumberi si d'ale gatului, sa trantesc si un rombat, ca al meu are 7 ani dar cine stie ce bomba iau, mai bine raman cu bomba mea...
    Oricum, tot rombat iau cand o fi.
    Keyboard error or no keyboard present.
    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

    Comment


    • La tine cred ca merge una de 50 55 ah. E si mai ieftina decat una de 70 ah.
      Toata lumea se plinge ca nu are memorie, dar nimeni nu se vaita ca nu are logica.

      Comment


      • ca veni vorba de poze din cora militari

        @ slim daddy ce ti-am zis ca ai facut o afacere buna?! la pret sa nu uiti sa aduni si taxa

        deci vreo 505 lei cu taxa varta

        Originally posted by lungan View Post
        Azi la c(i)ora militari era pe raft un rombat fara capace si cu bornele sulfatate...am vrut sa fac o poza dar era pititta prin spate, trebuia sa fac rocada p'acolo si ma lua spondiloza.
        Si tocmai ziceam cand mai dau p'acolo sa iau barabule, cucumberi si d'ale gatului, sa trantesc si un rombat, ca al meu are 7 ani dar cine stie ce bomba iau, mai bine raman cu bomba mea...
        Oricum, tot rombat iau cand o fi.
        muuult mai bine iei varta cu 245 lei de 70 Ah de unde stie slim_daddy tu ai vazut preturile din cora?!

        Originally posted by mario_09 View Post
        varta are 3 culori la acumulatoare ce culoare are asta la 245
        e black

        la fel cu cea din poze
        Attached Files
        Last edited by darksid3; 23 December 2011, 20:47.

        Comment


        • taxa o platesti daca nu dai bateria veche la schimb!!! eu asa stiu ca doar nu pune varta taxa cum vrea ea!

          Comment


          • nu conteaza. taxa e doar 38 lei. restul e bateria

            de la 245 la 467.. e diferenta maaare. acum imi pare rau ca masina mea e din 2009 si vad ca nu da semne de oboseala bateria, pt ca pierd asa o afacere buna ma bate gandul s-o schimb oricum si s-o dau pe cea veche unui prieten taximetrist cu o solenza foarte hingherita. nimic nu-i cumpara cauciucurile lui de iarna sunt slik-uri
            Last edited by B997NDL; 23 December 2011, 22:37. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Am o baterie Varta D24 62 cu 480 din 2005 o tin in casa. Mentionez ca bateria nu a fost folosita niciodata. Stie cineva o mai pot folosi? Daca DA cat trebuie sa o tin pe redresor. Va multumesc

              Comment


              • Probabil nu mai este buna. Daca tensiunea scade sub 10.5V procesul de sulfatare este foarte accentuat.
                sigpic

                Comment


                • Pune bateria la incarcat prin intermediul unui redresor cu asistare si control incarcare; in momentul indicarii incarcare maxima, daca ai posibilitatea verifica densitatea, ar trebui sa ai~1.28.si 13.5-14v.Daca dupa cateva zile se pastreaza oarecum aceiasi densitate si 13.5v, atunci se poate incerca punerea pe masina si verificare cum se comporta la pornire.
                  Slabe sanse de revigorare, dar merita incercarea.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Vin si eu cu problema mea acum dupa 4 ani Loganul nu a mai vrut sa porneasca, ma asteptam sa ma lase pentru ca de ceva vreme bateria dadea ceva semne, a invartit de 2 ori motorul apoi a murit definitiv.
                    Ochiul "magic" este verde ca in prima zi oare daca o pun pe redresor rezolv ceva ori trebuie sa cumpar alta ? Bateria actuala este Rombat Calciu 60A.
                    Nu stiu ce sa aleg, Rombat Premier sau Varta Black...Stima
                    Logan/Fluence

                    Comment


                    • Asa zis-ul ochi maggic e uneori mincinos.Daca nu ai folosit masina cateva zile poti incerca o reancarcare; in alte conditii, iti trebuie alta baterie.
                      Bateriile Rombat s-au dovedit destul de fiabile (vezi cazuri ale useril;or care le-au folosit mai bine de 5 ani).Un Premier de 55-60Ah ar fi cred cea mai buna optiune.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Vre-o 3 zile a stat nepornita si in vara tata a dat curent in vre-o 2 randuri unui vecin sa porneasca un tractor, ma gandesc ca acolo a omorat-o. Stima
                        Logan/Fluence

                        Comment


                        • Actul de caritate facut de tatal tau se pare ca a grabit sfarsitul bateriei; iarna e perioada cand se sting cele mai multe din baterii. Incearca si reincarcarea, desi sunt sceptic, mai ales dupa acea din urma informatie
                          Premier, sunt varful de gama de la Rombat; poti alege si modele mai uzitate.
                          Last edited by IancuMIC; 27 December 2011, 11:49.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Multumesc pt raspunsuri, o pun la incarcat si apoi pe masina, va tin la curent cu ce am facut

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Pune bateria la incarcat prin intermediul unui redresor cu asistare si control incarcare; in momentul indicarii incarcare maxima, daca ai posibilitatea verifica densitatea, ar trebui sa ai~1.28.si 13.5-14v.Daca dupa cateva zile se pastreaza oarecum aceiasi densitate si 13.5v, atunci se poate incerca punerea pe masina si verificare cum se comporta la pornire.
                              Slabe sanse de revigorare, dar merita incercarea.
                              La sfirsit de incarcare,cu statia au redresorul conectat,tensiunea la bornele bateriei trebuie sa fie 16,5v(2,75v/element). Dupa citeva zile(de pauza),nu are cum sa existe la bornele unei baterii tensiunea de 13,5 dar ar trebui sa fie 12,8v. P.S.-in tehnica nu se poate polemiza,ci doar,argumenta.

                              Comment


                              • Am vazut sursa inspiratiei tale si anume;

                                Nu vrei totusi sa facem apel mai putin la... goagle si sa vorbim din experienta.
                                Nu stii cum se chema ce faci tu?
                                Last edited by IancuMIC; 27 December 2011, 14:13.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google