Azi am dat jos bateria si am curatat suportul, bornele si clestii de prindere...aveam floare d'aia de la ce a sulfatat bateria p'acolo.
Suportul era ruginit, iar bucati de vopsea erau lipite pe platoul de sub baterie...am dat cu o perie de sarma, cu o perie normala, cu o carpa, cu spray de inlaturare rugina si cu un spray degresant si la sfarsit am aplicat doua straturi de vopsea cauciucata gen teroson.
Nu a iesit chiar sexy, dar cel putin mi-am luat niste pitici de pe creier![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Am intampinat ceva probleme la remontarea furtunului de sub tava aia de plastic, in sensul ca nu mai vroia sa intre in gaoace![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Acuma, la remontarea bateriei am pierdut doar ceasu din bord si a trebuit sa reintroduc codul de la casetofon, restul datelor au ramas.
Cea mai tare faza a fost ca la punerea contactului aveam 4 linii la benzina (!!!) in loc de doua cate aveam la demontare si temperatura la motor era la doua linii...adica s-a racit motorul in soarele ala infernal de pe balta, dar a crescut benzina in rezervor
)
Pana acasa, cat mai m-am plimbat, a mai scazut o linie, ramanand trei, deci nu a fost pacaleala...bravo, mai vreau d'astea.
Din pacate n-am facut poza la bord inainte, dar ma puteti crede pe cuvant![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
P.S : in ultimile doua poze apar niste zone cam de 8mm - un cm de rugina pe muchia capotei, pe care le-am observat la sfarsit...bogda-proste, sa fie primit
Suportul era ruginit, iar bucati de vopsea erau lipite pe platoul de sub baterie...am dat cu o perie de sarma, cu o perie normala, cu o carpa, cu spray de inlaturare rugina si cu un spray degresant si la sfarsit am aplicat doua straturi de vopsea cauciucata gen teroson.
Nu a iesit chiar sexy, dar cel putin mi-am luat niste pitici de pe creier
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Am intampinat ceva probleme la remontarea furtunului de sub tava aia de plastic, in sensul ca nu mai vroia sa intre in gaoace
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Acuma, la remontarea bateriei am pierdut doar ceasu din bord si a trebuit sa reintroduc codul de la casetofon, restul datelor au ramas.
Cea mai tare faza a fost ca la punerea contactului aveam 4 linii la benzina (!!!) in loc de doua cate aveam la demontare si temperatura la motor era la doua linii...adica s-a racit motorul in soarele ala infernal de pe balta, dar a crescut benzina in rezervor
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Pana acasa, cat mai m-am plimbat, a mai scazut o linie, ramanand trei, deci nu a fost pacaleala...bravo, mai vreau d'astea.
Din pacate n-am facut poza la bord inainte, dar ma puteti crede pe cuvant
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
P.S : in ultimile doua poze apar niste zone cam de 8mm - un cm de rugina pe muchia capotei, pe care le-am observat la sfarsit...bogda-proste, sa fie primit
![Sad](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/sad.gif)
Comment