Daca gauresti tamburul pt o ventilare eficineta, trebuie sa dai gaurile pe partea unde apasa sabotii. Prin gaurire, nu scade rezistaenta materialului? Daca-l gauresti lateral, nu ai racire calumea gandeste-te la ansamblul tambur-fuzeta ca la un sistem cu supapa de sens, unde bagi foarte usor caldura dar nu prea ai pe unde s-o evacuezi. E mult fier care odata incalzit, se raceste mai greu ca un disc ce se incalzeste pe 10% din suprafata si restul e liber in aer, pe cand la tambur, suprafata de frecare e 30-40% sau mai mult si masa termica e mai mare.
Logan Cu ESP Si SRS In Dotarile Optionale,posibil ?
Collapse
X
-
@paultaxi: Ia zi-ne tu care ar fi criteriile alea, daca tot ai amintit de ele.
Comment
-
Dar nu spune nimeni sa ai racire ca la disc ci doar o racire suplimentara. Bineinteles ca fantele nu se vor face pe parte unde calca sabotii ci pe lateral. Se baga aer rece putin fortat in interior si se racesc cat de cat si sabotii. Chestia este ca d.P.D.V. Al costurilor nu mi se pare ceva nemaipomenit si cred ca s-ar justifica si tehnic.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by Seba View PostFranele pe tamburi sunt mai ieftine? Tu ai idee de procesul de fabricatie al discului si al tamburului? Cam cat material si cum se trateaza unul si celalalt....Si ce uzuri suporta unul si celalat...Sau ne dam cu parerea? Iti zic eu ca focusul de 115 cai din 2007 are tamburi pe spate, skoda octavia tour are tamburi la 102 CP si 1300 de kile...Arata-mi o masina de clasa mica low-cost care are discuri pe spate...
Comment
-
Hahahaaa), dupa 2 ani jumate ai scris ca ai vazut Cielo cu discuri pe spate. Cielo ala avea discuri puse de proprietar, nu au existat Cielo din fabrica cu discuri pe spate, doar tamburi. Seba se referea strict la masini standard scoase de pe portile fabricii.
Comment
Comment