1.4 si la mine face ceva asemanator,am mers azi nu mai an suturi ,an bord nu mi sa aprins nimic
Motorul Merge Intrerupt
Collapse
X
-
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
-
an bord mi sa aprins exact cand am intrat la ei an curte ,pana atunci nu si sa recunosc facea si mai rau ,ma m dus nu mai an suturi ,dupa ce am facuto parca si dupa simteam an fund acele suturi ,tu ce parere ai de calitatea la asta noua,ei zic ca e originala si ca piesele se fac an turcia si pakistan,pe cutia de la bobina scrie made turky se vede mai sus ,mi a dat garantie 1 an,ma u pacalit sa u sa ai cred.
Comment
-
buna.am si eu logan 1.4 din 2006.tremura rau se ineaca cand apas acceleratia si da rateuri.am schimbat:bujii,fise,bobina,mpp complect,benzina,pompa benzina,tacheti.verificat injectoare.intr-un final era calculatorul.am pus alt calculator si a mers perfect.calculatorul de la masina mea mergea la fel de bine la cealalta masina.iar de aproape o luna de zile a reaparut aceasi problema la masina mea.am pus un alt calculator si merge bine.ce ar putea fi?as dori daca a mai patit cineva la fel.mecanici din arad de la VERBITA care este un mare service de loganuri,nici ei nu au dat de aceasta problema.sper sa gasesc un raspuns cat mai repede.multumesc frumos.
Comment
-
poate fi orice:
-scanteie
-compresie
-carburant
-aer
-sincronizare
Am vazut si eu cum fac mecanicii de la noi - schimba piese dupa ureche. Nu l-am vazut pe unu sa verifice din proprie initiativa scanteia , presiune carburant, fuel trim, semnale senzor volanta, semnale injectoare, compresie (macar relativa), distributia etc. Nu vreau sa generalizez, da pe unde am umblat io n-aveau nici o teaba cu diagnoza, erau schimbangii de piese. Nu e naveta spatiala, e un rahat de motor cu ardere interna, aspirat natural, da nimeni nu stie, frate, ce are... Incompetenti !
Comment
-
Originally posted by leu_box View Postda asa e.mia zis un mecanic caci poatre fi de la senzorul de detonatie.
Comment
-
si la mine aceasi problema,
mers intrerupt la peste 2000 rpm trage in suturi, mers sacadat....
am schimbat bujii (fara efect)
am pus o bobina si alte fise (magnecor) identic
am schimbat softul din cel "sport" in cel de "fabrica" - facea la fel dar nu asa agresiv.
am schimbat corpul clapeta cu totul.
am pus alta pompa
ajutor va rog, caci nu mai stiu ce sa ii mai fac !
urmatorul pas ar fi o verificare / curatare injectoare
Comment
-
diagnoza, sa te convingi ca n-ai detonatii false (senzor bulit sau fir intrerupt), apoi verificare etansare admisie, senzori de vacuum si de temperatura aer. sonda de temperatura aer trebuie sa aiba la -10 grade in jur de 9.5kiloohmi, la 25 de grade 2kohmi, la 50 de grade 810ohmi si la 80 de grade 310 ohmi. injectoarele trebuie sa aibe 12 ohmi impedanta. potentiometrul clapetei de acceleratie trebuie sa mearga liniar intre cativa ohmi si 1200ohmi. bujiile trebuie sa aiba distanta de 0.9-1mm. sonda de temperatura apa -10grade 12Kohmi, 25 grade 2.2kiloohmi, 50 de grade 810ohmi, 80 de grade 280 ohmi. in timpul diagnozei in mers, presiunea in admisie trebuie sa fie 380mbar la 1800rpm (60-65km/h) si 650mbar la 3800rpm (125-130km/h).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment