Zgomot Infundat (clonc) Dupa Ce Pornesc De Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Infundat (clonc) Dupa Ce Pornesc De Pe Loc

    Salut! Am un logan 1.4 are 85000 km si de aproximativ o saptamana am urmatoarea problema:
    La pornire, cuplez treapta 1 si dupa 1-2 metri aud un zgomot infundat, un fel de "clonc", ca si cum ar cupla ceva dar cu intarziere. La fel se intampla si la marsarier si cand rulez cu viteze mici, gen ambuteiaje. Face asa o singura data, apoi nu se repeta figura pana nu pornesc din nou. Ce poate fi? (clipocit de benzina sigur nu e ca am testat si cu rezervorul full si cu el aproape gol).

  • #2
    Bieletele antiruliu, vreun suport motor, bieleta antirasturnare.
    Tu stii cum se aude exact. De la cloncanit la clipocit de benzina in rezervor e cale lunga.
    Capetele de bara le-ai schimbat vreodata? Dar amortizoarele? Pot fi si ele sursa zgomotului.
    La 85k cam incep sa pice destule de pe trenul de rulare.
    Last edited by mr.K; 14 November 2013, 16:03.

    Comment


    • #3
      Am schimbat capetele de bara la 60.000, amortizoarele nu le-am schimbat niciodata. Cel mai recent am schimbat bieleta antirasturnare si bratul drept (cu tot cu bucse), asta de vreo 1500 km. Si acum ma gandesc mai bine ca acest zgomot a aparut cam la o saptamana dupa acest schimb de piese. Cel mai bine il reproduc in garaj - pornesc, bag marsariere, apoi rulez incet cam 1 metru si "clonc" , ca si cum s-ar aseza ceva sau s-ar cupla ceva. La fel si in treapta 1. Daca nu opresc masina si continui sa rulez, pot merge nonstop fara niciun zgomot. Acest zgomot apare (nu de fiecare data insa) in primul metru dupa pornire de pe loc. Cand pornesc mai turat nu il mai aud... Initial ma gandeam la timonerie, la ambreiaj, dar acestea s-ar manifesta si in alte conditii.

      Comment


      • #4
        Salut! Un zgomot asemanator am avut si eu la plecarea de pe loc
        A fost de la un pivot Am 160000 Km

        Comment


        • #5
          Asa facea si la tine, dupa ce rulai putin?

          Comment


          • #6
            verifica pivotii de la bascule, asa imi facea si mie.
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #7
              cel bine e sa faci un control de rampa. inainte sa te apuci sa schimbi piese care nu necesita schimbare.

              Comment


              • #8
                Cel mai bine mergi la o statie ITP, platesti 30 de lei si iti verifica pe stand tot trenul de rulare, inclusiv franarea.
                Asa, pe rampa ce faci, tragi de roti? Nu se compara cu talerele de la ITP.

                Comment


                • #9
                  Nu toate statiile ITP au asa ceva.pentru verificarea trenului de rulare,doar pentru frane restul se verifica cu mana.
                  "light up the darkness" Bob Marley

                  Comment


                  • #10
                    Cand ai nevoie, gasesti. Daca nu gasesti, te multumesti sa tragi cu mana/levierul de roti.

                    Comment


                    • #11
                      aceiasi problema o am si eu aceleasi simtome la un logan 1,4 cu 37mi km.se aude de o luna in continu doar cand plec de pe loc dimineata la munca

                      Comment


                      • #12
                        daca e in drum drept cu rotile drepte, este bieleta sau pivotu
                        daca e cu rotile bracate maxim, este planetara
                        ​​​​​​

                        Comment


                        • #13
                          Planetare care sa pice la 37k doar pe la Dacia 1310 am auzit, deci nu cred ca e de la planetare, daca masina nu a fost lovita.

                          Comment


                          • #14
                            A naibii ca nu mai face. Am tras de ea in toate directiile, am smucit cu scart, virat, opriri - porniri bruste, nu mai inteleg ce naiba se intampla. Mi-e imposibil sa cred ca s-a rezolvat. S-o fi "asezat" ceva care pocnea? Inca nu am apucat sa ajung la service, dar daca mai aud ceva nu mai astept...

                            Comment


                            • #15
                              posibil un pivot sa fie neuns?
                              asa am patit cu unul, jos facea, cand am ridicat masina nu mai facea si nici nu a mai facut de atunci.
                              explicatia cea mai plauzibila - era un pivot neuns, s-a schimbat pozitia, a luat unsoare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google