Modelele Dacia Vor Avea Si Motoare De Un Litru

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modelele Dacia Vor Avea Si Motoare De Un Litru

    Dacia va extinde gama de motorizări cu un propulsor pe benzină de un litru, disponibil deja pe Sandero şi Logan vândute în Brazilia, sub marca Renault, iar anumite modele vor fi echipate cu sistem de climatizare automat şi cutie de viteze automată.

    Propulsorul, care are patru cilindri în linie, dezvoltă o putere de 76 CP alimentat cu benzină şi de 77 CP alimentat cu alcool şi are un consum de 5,5 litri de benzină (8,4 litri de alcool) pentru 100 de kilometri parcurşi în afara localităţii şi de 7,4 litri de benzină (11,5 litri de alcool) pentru 100 de kilometri parcurşi în oraş.

    Acest motor poate face ca Sandero şi Logan să ai aibe o viteză maximă de 160 de km/h (161 km/h în cazul în care se foloseşte alcool), demarajul de la 0 la 100 km/h realizându-se în puţin peste 14 secunde.

    Performanţele motorului de un litru montat pe Sandero şi Logan vândute în Brazilia sunt apropiate de cele ale motorului de 1,4 litri montat pe aceleaşi modele disponibile în România. Propulsorul de 1,4 litri oferă o accelerare de la 0 la 100 km/h în 13 secunde, viteza maximă fiind de 160 km/h pentru Sandero şi de 162 km/h pentru Logan.

    Consumul motorului de 1,4 litri este mai mare în comparaţie cu a celui de un litru, pentru parcurgerea a 100 de kilometri în oraş fiind necesari 9,4 litri de benzină. În afara localităţii valorile de consum sunt similare pentru ambele motoare. Avantajele unui motorului mai mic ar fi legate şi de plata unor taxe mai mici către stat şi cote mai mici la asigurări.

    Motorul de un litru este montat şi pe Renault Clio Campus (vechea generaţie a modelului Clio) şi pe Renault Clio Symbol. În oferta pentru piaţa braziliană, toate modelele Renault sunt echipate cu motoare pe benzină adaptate să funcţioneze şi cu alcool, variantele diesel nefiind disponibile.

    Contactat de MEDIAFAX şi întrebat când vor fi introduse motorizările de 1,6 litri cu 16 valve pe Sandero, motorul pe benzină de 1 litru şi cutia de viteze automată pe modelele Dacia, vicepreşedintele companiei Constantin Stroe a spus că orice constructor auto se pregăteşte, pentru a nu fi luat prin surprindere de reacţiile pieţei.

    Sursa: Mediafax
    Attached Files

  • #2
    In loc sa puna motoare mai puternice astia pun motoare mai mici....Damn....Lume nebuna de tot

    Comment


    • #3
      Naspa....10 caractere offfff

      Comment


      • #4
        Mai baieti, voi credeti ca masini cu motoare mari se vor vinde mai bine? La Logan ma refer, in special?
        @laur: ce e asa naspa? Faptul ca au introdus un motor de 1 litru ce dezvolta 76 cai?
        Vad ca toti vreti motoare mari pe Logan, dar stiti ca daca ar pune, nu ati da banii in veci nu?

        Comment


        • #5
          Eu personal cred ca macar un diesel de 2l turbo cu intercooler de 100cp ar merge perfect pe logan

          Comment


          • #6
            Nu va cumpara nimeni asa ceva.
            Iar 2 l diesel de 100 cai mult prea depasit. ( cum sa-ti cumperi masina cu motor de 2000 cmc, 100 cai, sa platesti taxe f mari, cand exista pe piata modele de 1.5 105 cai....Hai mai baieti, ce logica aveti?)
            Actual motoarele de 2 l diesel ajung pe la 150 cai ( cele din gama renault).
            Dar loganul este masina "mica", deci nu va avea asa ceva niciodata.
            Motorul de 1.6 133 e ok.
            Eu mi-as fi luat cu motor de 1 l, taxe mici, consum mic, performante asemanatoare cu cel de 1.4.
            Parerea mea este ca se merita, si se va vinde bine.
            Voi sa nu credeti ca Renault arunca la plezneala orice motor...Au departament de marketing bine dezvoltat, si stiu exact ce vor marea majoritate a cumparatorilor.
            Acum ca exista cativa care cred ca un motor de 2l diesel ar fi pretabil, e o exceptie, insa marea majoritate doresc motoare mici performante.

            Comment


            • #7
              Am zis de 2 si 100 ca sa nu consume...1.6 de133 este un motor sugrumat...Si cat despre cine ar cumpara....Pai sa vedem...Eu...A si cam toti care cumpara opeluri de 2 litri din 1900 toamna (asta pentru inceput)
              Daca vrei motor de 1 litri....Cumparati agila sau un stillo

              Comment


              • #8
                Mie imi este groaza in depasiri cu 1.4,dar cu un motor de un litru ce vrei sa fac??
                Sa fim seriosi.
                Sa cumpere cine este interesat!!!

                Comment


                • #9
                  Cum spuneam: Renault are o strategie de marketing f bine pusa la punct.
                  Modelul Logan se adreseaza unei anumite categorii de cumparatori: aceia care doresc o masina ieftina atat ca achizitie, cat si ca intretinere.
                  Deci un motor de cilindree mica, dar la fel de performant precum un 1.4 e o alegere f buna.
                  Dar exista si o categorie de cumparatori care doresc motoare mai performante, deci se adopta 1.6 133.
                  -e sugramat, insa satisface si nevoia de putere a unor cumparatori.
                  Deci uite: si motor mare si unul mic.
                  O strategie excelenta.
                  PS1: sa vedeti pretul la cel de 133 cai, sa vezi cum parca ai vrea altceva. Deci motoare diesel mari, la preturi decente, nu se va intampla.
                  PS2: tu andrei si cei care cumpara opel din 1900 toamna sunteti prea putini
                  PS3: @red_alin: tie iti e groaza in depasiri, pt ca nu corelezi puterea masini, cu tipul de depasire.
                  Last edited by Cezar; 7 August 2008, 01:07.

                  Comment


                  • #10
                    Ca si putere, este Ok motorul de 1L...Din pacate nu scrie nimic de cuplul care il dezvolta...Probabil mai mic decat cel dezvoltat de 1.4!Intradevar...La prima vedere pare cam submotorizat!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Stiu ca suntem putin dar....Sunt destuii care cumpara 1.6 cu 16 supape...Sunt destui care cumpara dci-ul de 85....Cred ca ar fii clienti si pentru unul de 2 litri si pt unul de 1 litru




                      PS:motorul de 1l cred ca ar merge mai bine pe Sandero decat pe Logan
                      Last edited by Andrei21us; 7 August 2008, 01:13.

                      Comment


                      • #12
                        Pai asta spun: exista si clienti pt motoare mari dar si pt cele mici.
                        Cele mici sunt mai ieftin de implementat, si cererea la tipul asta de masina, sunt mai mari.
                        2l e cam mare totusi, insa un 1.5 105 e suficient, si destul de verosimila introducerea lui.
                        Sunt unuii care ar vrea motorul de 2.0 dci 150 cai....Dar e totusi masina mica ( la categorie cel putin). Ar putea pune in motor mare, insa costurile ar fi f mari.
                        ps: daca scoate suta in 14, indiferent de cuplu, motorul de 1.0 e mai performant decat motorul de 1.4 16v de pe golf

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cezar View Post
                          Cum spuneam: Renault are o strategie de marketing f bine pusa la punct.
                          Modelul Logan se adreseaza unei anumite categorii de cumparatori: aceia care doresc o masina ieftina atat ca achizitie, cat si ca intretinere.
                          Deci un motor de cilindree mica, dar la fel de performant precum un 1.4 e o alegere f buna.
                          Dar exista si o categorie de cumparatori care doresc motoare mai performante, deci se adopta 1.6 133.
                          -e sugramat, insa satisface si nevoia de putere a unor cumparatori.
                          Deci uite: si motor mare si unul mic.
                          O strategie excelenta.
                          PS1: sa vedeti pretul la cel de 133 cai, sa vezi cum parca ai vrea altceva. Deci motoare diesel mari, la preturi decente, nu se va intampla.
                          PS2: tu andrei si cei care cumpara opel din 1900 toamna sunteti prea putini
                          PS3: @red_alin: tie iti e groaza in depasiri, pt ca nu corelezi puterea masini, cu tipul de depasire.
                          Stai linistit,chiar vroiam sa iti spun ca incerc inainte sa corelez puterea masinii cu tipul de depasire,iar de cele mai multe ori nu reusesc!!
                          Orice ai zice parerea mea este ca motorul de 1.4 e putin cam mic pentru Logan,de 1litru nu mai vorbesc desi se zice ca va face cat un motor de 1.4.

                          Comment


                          • #14
                            75 de cai la o masina de o tona si un pic (in unele cazuri chiar sub o tona) este o motorizare decenta!Vezi la Golf sau Skoda, masini substantial mai grele cu motoare de 1.4 75-80 de cai si sa vezi ce feeling ai la depasireNu mai mentionez Polo cu motor de 1.2 55 de cai si care prinde suta in acelasi timp ca un Volvo FH12
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Mai corect ar fi : asteptam prea multe de la o motorizare mica. De aceea avem de unde alege: 1.6 16 v. Dci 85, ca sa nu-ti mai tzatzaie fundul in depasiri.
                              Dar acelea sunt mai scumpe.
                              SI ne intoarcem la vechea noastra dilema ( a romanului in general): de ce nu pune Dacia, motoare la 2l, la pret de 1.4?
                              PS: aline tu de ce ai luat motorizarea de 1.4? presupun ca din acelasi motiv ca si mine, si anume: finante reduse. Sg diferenta e ca eu stiu la ce sa ma astept de la motorul asta, stiu ca e puturos, stiu ca nu are cuplu suficient.
                              Acum daca mi s-ar da ocazia, l-as alege pe cel de 1.0.
                              Motivele ar fi:- consum redus
                              - performante asemanatoare cu cel de 1.4
                              - taxe mici.
                              Vreau masina mai fasneata, imi iau dci 85 sau 16 v . (preferabil dieselul care e mai placut la condus)
                              Last edited by Cezar; 7 August 2008, 01:26.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google