Chiar n-am inteles ce legatura ar avea cu ce vorbeam noi. Din cate stiu, ultimile discutii se refereau la canistra de carbon; da asa e cand postezi la plesneala, fara sa urmaresti cursul discutiei.
Nedumeriri De Incepator
Collapse
X
-
Intrebare Pentru Cunoscatori
Salut, intrebarea mea poate sa para prosteasca, dar a starnit multe discutii si contraziceri la locul meu de munca... unu dintre colegii mei sustine ca masina lui un peugeot expert 2007 nu are bujii, acum eu nu stiu de vre-un motor diesel care sa functioneze fara bujii, poate cei care se pricep ma pot lamurii si pe mine daca am gresit sau nu, trebuie sa-mi cer eu scuze colegului sau el mie. Multumesc.
Comment
-
puteai sa dai o cautare pe google si avei raspunsul ,tehnic vorbind toate motoarele diesel inclusiv cele de pe camioane au bujii incandescente daca la aste te referi ,o simpla cautare pe google te duce aici http://www.pieseauto.ro/bujii-incand...eugeot/expert/
Comment
-
valentin2005, ai adus vorba de tehnică, sunt motoare diesel care au siguranță electrică dispusă pe admisie, unele au rezistențe electrice în blocul motor. Acum să îți spun ce motoare nu știu. Ca și principiu sunt aceleași și la rezistențele electrice și la bujiile incandescente, care apropo le punem numi și rezistențe, ca asta sunt de fapt în interior.
Asemeni ție și eu am găsit că motoarele de pe Peugeot Expert 2007 (Expert Tepee) șunt cu bujii „clasice” incandescente.
Comment
-
Revin cu o intrebare ce nu are legatura cu Dacia Logan, ci mai degraba cu o problema a forumului.
Mi-am pus si eu ca tot omul un avatar, rezolutie 250x170 si marime 40 KB, deci nu depasesc specificatiile de 300x300 si 640 KB si cu toate astea... nu merge! Nu se vede atunci cand postez. Aveti idee de ce?MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
Comment
-
Ai bifat acolo?Attached FilessigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
-
Salutare!
Revin cu niste intrebari de incepator:
1. La pornirea motorului, mai este necesar sa tii apasat ambreiajul? Am auzit ca astfel porneste mai usor si ar tine bateria mai mult. Din 2007 am carnetul, nu am condus prea mult (max. 10.000), dar nu procedat niciodata asa nici pe Logan, nici pe Fiesta sau Touran.
2. La parcare, este necesar sa mai lasi masina in viteza? Eu am lasat-o mereu in neutru si cu frana de mana trasa.
3. Este vreun adevar in faptul ca masina trebuie alergata din cand in cand, ca altfel se invata puturoasa? Repet, am condus Logan, Fiesta si Touran in limita a 100 KM/H si la turatie pana in 3000, adica la cat statea ea in voia ei la acea viteza.MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
Comment
-
MITURIIII....
1.Te invata la scoala sa tii piciorul pe ambreaiaj.......idea debraierii placii de presiune in momentul pornirii...benific pt cutie (poate) intr-un viitor. Nu are o asa mare importanta.
2.Depinde cum te inveti. In afara (ex. Franta), se lasa anumea masinile asa, pentru a putea fi impinse, in momentul iesirii/intrarii din parcare....
3. Idea e sa nu mergi subturat, chiar si atunci cand esti gol sau incarcat....in rest e f bine mersul pe care il practici. De vrei sa ii dai cateva bonusuri.....nu strica, mai cureti catalizatorul si eventual filtrul de particule *(care are) din cand in cand.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Recomandarile mele.
1. Deculpati transmisia inainte de pornire; acest obicei odata dobandit, il vei transforma in obisnuinta.
2. Opriti motorul, trageti frana de mana (de stationare parca-i spune nu?), dupa care introduceti treapta cea mai mica. In cazul in care procedati invers, transmisia va fi accea care "tine" masina si nu frana de parcare.
3. Mersul subturat are consecinte dintre cele mai nefaste la motoarele diesel si in mod cu totul special la cele echipate cu filtru de particule; la benzinar, conteaza din ce in ce mai putin.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Multumesc pentru explicatii!
Sunt atatia "doctori" intr-ale automobilisticii, incat nu mai stii ce sa crezi. Multi dintre ei nici macar nu au masini sau conduc ocazional vreo rabla si extrapoleaza experienta lor si pentru alte marci.MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
Comment
-
Va salut, colegi forumisti!
In ultima vreme am un sunet ceva gen suierat-huruit de rulment de undeva din zona motorului. Nu stiu ce ar putea fi, caci masina ruleaza perfect, nu trage stanga-dreapta, nu bate, nu troncane, a fost intretinuta.
Se aude in mers, dar si stand pe loc, nu se aude tare, ci abia perceptibil, dar se aude. Vine de undeva din partea stanga a motorului, cum te uiti la masina.
Distributia a fost schimbata acum vreo 4 ani, cand masina avea nici 4 ani si 35.000, acum are 7 ani si 52.000 km.MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
Comment
Comment