Salut!
Mi-am cumparat in 3 Decembrie un Logan Ambition 1.4 din 12/2007 (vopsea gri metalizata, servo frana si directie, 4 geamuri electrice, abs, 2 airbag-uri, oglinzi electrice) cu suma de 3400 Euro, iar taxa era platita si nerecuperata. Fiind un incepator absolut, am cateva intrebari:
1. Cam care este consumul la Logan 1.4 pe timp de iarna? Aseara am pus ceva benzina, apoi am mai mers maximum 1 KM pana acasa. De dimineata am pornit-o, am lasat motorul pornit vreo 7-8 minute pana a coborat si mama, sa fie cald in masina, si am mers sa zic 1,5 KM, am oprit 10 minute, apoi am mers iar 1,5 KM si am oprit definitiv. Inainte sa plec m-am uitat in modul test si imi arata in bord ca am 15 Litri de benzina. Cand m-am intors, am repetat treaba si am vazut ca imi arata 12 L. Am ramas putin pe ganduri. Ok, 3 Litri pentru 3 KM?! Da, am stat pe loc 8 minute, a fost pornita caldura pe maxim in treapta 2, dar 3 Litri? E vreo eroare sau tre' sa caut vreo problema? Ma gandesc ca poate erau 15.1 sau 15.0 Litri (cred ca daca sunt 15.4 sau 15.9 el tot 15 afiseaza) si acum sa mai fie 12.9, asa ar ar fi consumul mai mic, cam 1-1.2 Litri/3 Km maxim. Nu stiu cum sa pun intreabarea, dar cred ca ati inteles.
2. Voi cand schimbati a 4-a? Adica mi s-a zis ca pot merge linistit cu a 3-a pana in 60-65 la ora, ca motorul nu sare de 3000 ture si e ok asa. Fiind incepator merg cu 50-60. Intr-adevar, la 55 la ora in a 3-a motorul sta pe la 2700 de ture. E bine asa? Poate de aici consuma asa mult? Adica eu merg cu 1-a pana pe la 5-7 la ora, apoi cu a 2-a pana pe la 20 si apoi cu a 3-a intre 20 si ceva si maxim 60. Cel care m-a sfatuit sa merg asa are un Hyundai Accent din 2008/9, cu motor diesel 1.5 cu 110 CP.
Mi-am cumparat in 3 Decembrie un Logan Ambition 1.4 din 12/2007 (vopsea gri metalizata, servo frana si directie, 4 geamuri electrice, abs, 2 airbag-uri, oglinzi electrice) cu suma de 3400 Euro, iar taxa era platita si nerecuperata. Fiind un incepator absolut, am cateva intrebari:
1. Cam care este consumul la Logan 1.4 pe timp de iarna? Aseara am pus ceva benzina, apoi am mai mers maximum 1 KM pana acasa. De dimineata am pornit-o, am lasat motorul pornit vreo 7-8 minute pana a coborat si mama, sa fie cald in masina, si am mers sa zic 1,5 KM, am oprit 10 minute, apoi am mers iar 1,5 KM si am oprit definitiv. Inainte sa plec m-am uitat in modul test si imi arata in bord ca am 15 Litri de benzina. Cand m-am intors, am repetat treaba si am vazut ca imi arata 12 L. Am ramas putin pe ganduri. Ok, 3 Litri pentru 3 KM?! Da, am stat pe loc 8 minute, a fost pornita caldura pe maxim in treapta 2, dar 3 Litri? E vreo eroare sau tre' sa caut vreo problema? Ma gandesc ca poate erau 15.1 sau 15.0 Litri (cred ca daca sunt 15.4 sau 15.9 el tot 15 afiseaza) si acum sa mai fie 12.9, asa ar ar fi consumul mai mic, cam 1-1.2 Litri/3 Km maxim. Nu stiu cum sa pun intreabarea, dar cred ca ati inteles.
2. Voi cand schimbati a 4-a? Adica mi s-a zis ca pot merge linistit cu a 3-a pana in 60-65 la ora, ca motorul nu sare de 3000 ture si e ok asa. Fiind incepator merg cu 50-60. Intr-adevar, la 55 la ora in a 3-a motorul sta pe la 2700 de ture. E bine asa? Poate de aici consuma asa mult? Adica eu merg cu 1-a pana pe la 5-7 la ora, apoi cu a 2-a pana pe la 20 si apoi cu a 3-a intre 20 si ceva si maxim 60. Cel care m-a sfatuit sa merg asa are un Hyundai Accent din 2008/9, cu motor diesel 1.5 cu 110 CP.
Comment