Nedumeriri De Incepator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ptr marvis dak mergi asa daia consuma mult...incearca sa simti un pic motorul si totul va veni de la sine cum trebuie sa la schimbi si depinde si de vai dealuri etc

    ptr spd3dy cel mai probabil sunt placutele de frana ...probabil s-au tocit si din cauza asta se aude un scartait freaca fier pe fier adic placuta pe disc
    Last edited by gaby ovidiu; 4 March 2015, 21:42. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      Salutare!

      Am nevoie de ajutorul vostru in urmatoarea chestiune.
      De ceva vreme am o problema cu un sunet ascutit, metalic, ce pare sa se auda de la roata fata dreapta.
      Se aude in mers, atat la viteze mici, cat si la viteze mari. Uneori sunt zile in care nu se aude deloc, in altele apare destul de des. Se aude atat in linie dreapta, cat si la curbe, dar niciodata cand fac manevre prin parcare, deci doar de la o anumita viteza inainte. Am pus mana pe roata si nu e mai calda decat celelalte. Am desfacut roata, insa totul pare ok acolo. Placutele sunt bine asezate, pistonasele sunt ok la locul lor, nu este prinsa nici o piatra, nimic. Capatul de bara nu are joc, nici planetarele. Am ridicat-o pe cric si am invartit cat de repede am putut si nu s-a auzit nimic... Mister total!
      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

      Comment


      • #78
        ai schimbat placutele in ultimul timp? am avut un set care din cand in cand le apuca fluieratul. in mers, in linie dreapta. cumva cadeau pe discuri si atingeau foarte usor.

        Comment


        • #79
          Placutele au fost schimbate acum 2 ani, poate chiar 3. Oricum, ochiometric, se prezinta la aproximativ 50% din "carne". Stau destul de ferm in locasurile lor, nu par sa atinga discul, care e uniform tocit.
          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

          Comment


          • #80
            New entry cu Logan

            Salutari confrati Loganisti
            Daca tot exista acest thread (pt incepatori), subsemnatul va posta si el implicit tot aici

            Poveste / context pe scurt :
            Am un Logan 2005 , 1.6 MPI, ~43.000 km , masina tinuta doar in garaj pana in iarna lu 2013 (am renuntat pt ca era prohibitiv costul si nimeni nu folosea masina, deci...) - este foarte ingrijita, bla , bla

            Problema ar fi urmatoarea :
            ultima revizie a fost la ~31.000 in 2010 !
            Sapt.aceasta voi face revizia de 40+k KM - insa am ales sa schimb doar
            -filtre
            -ulei
            -placute frana fata

            Din ce am citit in manualul / cartea de intretinere, consumabilele ori le schimbi la nr de KM ori la perioada.
            Ar trebui sa ma uit si la alte variabile ? Lichid de racire, lichid de frana, distributie etc etc ?
            Orice sfat - binevenit !

            Cu multumiri

            Comment


            • #81
              Sa verifici cureaua distributiei sa fie intr-o stare buna fara crapaturi.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #82
                Originally posted by aleXpeed View Post
                Sa verifici cureaua distributiei sa fie intr-o stare buna fara crapaturi.
                Ok, am notat.
                In rest - alte repere? Lichidul de frana nu "expira" ? Conteaza doar nivelul din vas? Nu stiu - intreb

                Comment


                • #83
                  Hello!

                  Aveti idee daca siliconul tip gasket rosu se poate vopsi? Am un aparat metalic care are doua muchii mai indepartate. Vreau sa le umplu cu silicon dintr-asta si apoi sa vopsesi rostul respectiv.
                  MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                  Comment


                  • #84
                    Nu se poate vopsi.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #85
                      Ce fel de aparat?

                      Daca nu e vorba de ceva care functioneaza la temperaturi inalte, poti folosi un silicon acrilic - acesta se poate vopsi.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #86
                        Este o cutie ce ascunde un tablou de comanda, deci nu se incinge. O latura este formata din doua table prinse cam ca scandurile unei dusumele, avand un luft maricel. Initial am acoperit cu chit si am vopsit peste, dar a crapat cu timpul din cauza vibratiilor (tot aparatul vibreaza usor, dar constant). De aceea m-am gandit la siliconul gasket rosu, ca este atat elastic, cat si suficient de tare incat sa-si mentina forma.
                        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                        Comment


                        • #87
                          Vopseaua nu este elastica, exact cum am eu probleme la masina cu masticul vopsit, crapa! Prinde capetele cu o fasie de tabla, sudura in puncte, pop nituri, smirghel, chit, vopsire, asta este solutia din pacate.

                          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #88
                            Ca sa nu ne plictisim, revin cu o noua intrebare: se poate pune WD40 in praguri si-n usi pe post de ulei ars? Ataca cumva vopseaua? Ca m-as gandi sa dau cu WD40 in usi ca o protectie impotriva ruginei, pana curge prin acele gaurele de eliminat apa din usi.
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment


                            • #89
                              Eu folosesc produsul de mai jos, e disponibil in praktiker
                              https://www.nigrin.de/en/anwendungen...rotection.html

                              Comment


                              • #90
                                Acum cativa ani in urma, in reprezentantele Dacia si nu numai, se ceruiau pe interior praguri, portiere stalpi, etc.
                                Ceara speciala este adusa in stare fluida dupa care este pulverizata in locurile dorite.
                                Solenza veche a fost tratata astfel din fabrica si s-a cunoscut, am avut rugina doar la oalele din portbagaj, unde este un viciu de fabricatie la acest model si nu numai.
                                La Dacia veche, dupa ce treceam ITP-ul, astupam gaurile din praguri, portiere, lonjeroane, bagam ulei T90 (ieftin) peste tot si mergeam asa vreo doua saptamani. Toate astea pe timp de vara si fara ploi.
                                Daca se intampla sa ploua ... dadeam repede afara toate dopurile.
                                WD40 este bun pentru altceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google