If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ptr marvis dak mergi asa daia consuma mult...incearca sa simti un pic motorul si totul va veni de la sine cum trebuie sa la schimbi si depinde si de vai dealuri etc
ptr spd3dy cel mai probabil sunt placutele de frana ...probabil s-au tocit si din cauza asta se aude un scartait freaca fier pe fier adic placuta pe disc
Last edited by gaby ovidiu; 4 March 2015, 21:42.
Reason: Automerged Doublepost
Am nevoie de ajutorul vostru in urmatoarea chestiune.
De ceva vreme am o problema cu un sunet ascutit, metalic, ce pare sa se auda de la roata fata dreapta.
Se aude in mers, atat la viteze mici, cat si la viteze mari. Uneori sunt zile in care nu se aude deloc, in altele apare destul de des. Se aude atat in linie dreapta, cat si la curbe, dar niciodata cand fac manevre prin parcare, deci doar de la o anumita viteza inainte. Am pus mana pe roata si nu e mai calda decat celelalte. Am desfacut roata, insa totul pare ok acolo. Placutele sunt bine asezate, pistonasele sunt ok la locul lor, nu este prinsa nici o piatra, nimic. Capatul de bara nu are joc, nici planetarele. Am ridicat-o pe cric si am invartit cat de repede am putut si nu s-a auzit nimic... Mister total!
ai schimbat placutele in ultimul timp? am avut un set care din cand in cand le apuca fluieratul. in mers, in linie dreapta. cumva cadeau pe discuri si atingeau foarte usor.
Placutele au fost schimbate acum 2 ani, poate chiar 3. Oricum, ochiometric, se prezinta la aproximativ 50% din "carne". Stau destul de ferm in locasurile lor, nu par sa atinga discul, care e uniform tocit.
Salutari confrati Loganisti
Daca tot exista acest thread (pt incepatori), subsemnatul va posta si el implicit tot aici
Poveste / context pe scurt :
Am un Logan 2005 , 1.6 MPI, ~43.000 km , masina tinuta doar in garaj pana in iarna lu 2013 (am renuntat pt ca era prohibitiv costul si nimeni nu folosea masina, deci...) - este foarte ingrijita, bla , bla
Problema ar fi urmatoarea :
ultima revizie a fost la ~31.000 in 2010 !
Sapt.aceasta voi face revizia de 40+k KM - insa am ales sa schimb doar
-filtre
-ulei
-placute frana fata
Din ce am citit in manualul / cartea de intretinere, consumabilele ori le schimbi la nr de KM ori la perioada.
Ar trebui sa ma uit si la alte variabile ? Lichid de racire, lichid de frana, distributie etc etc ?
Orice sfat - binevenit !
Aveti idee daca siliconul tip gasket rosu se poate vopsi? Am un aparat metalic care are doua muchii mai indepartate. Vreau sa le umplu cu silicon dintr-asta si apoi sa vopsesi rostul respectiv.
Este o cutie ce ascunde un tablou de comanda, deci nu se incinge. O latura este formata din doua table prinse cam ca scandurile unei dusumele, avand un luft maricel. Initial am acoperit cu chit si am vopsit peste, dar a crapat cu timpul din cauza vibratiilor (tot aparatul vibreaza usor, dar constant). De aceea m-am gandit la siliconul gasket rosu, ca este atat elastic, cat si suficient de tare incat sa-si mentina forma.
Vopseaua nu este elastica, exact cum am eu probleme la masina cu masticul vopsit, crapa! Prinde capetele cu o fasie de tabla, sudura in puncte, pop nituri, smirghel, chit, vopsire, asta este solutia din pacate.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Ca sa nu ne plictisim, revin cu o noua intrebare: se poate pune WD40 in praguri si-n usi pe post de ulei ars? Ataca cumva vopseaua? Ca m-as gandi sa dau cu WD40 in usi ca o protectie impotriva ruginei, pana curge prin acele gaurele de eliminat apa din usi.
Acum cativa ani in urma, in reprezentantele Dacia si nu numai, se ceruiau pe interior praguri, portiere stalpi, etc.
Ceara speciala este adusa in stare fluida dupa care este pulverizata in locurile dorite.
Solenza veche a fost tratata astfel din fabrica si s-a cunoscut, am avut rugina doar la oalele din portbagaj, unde este un viciu de fabricatie la acest model si nu numai.
La Dacia veche, dupa ce treceam ITP-ul, astupam gaurile din praguri, portiere, lonjeroane, bagam ulei T90 (ieftin) peste tot si mergeam asa vreo doua saptamani. Toate astea pe timp de vara si fara ploi.
Daca se intampla sa ploua ... dadeam repede afara toate dopurile.
WD40 este bun pentru altceva.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment