Originally posted by lord_wader
View Post
Pornire Greoaie La Prima Cheie Dimineata !
Collapse
X
-
Eu zic ca sunt bujjile de vina si nu injectoarele ,totusi sunt 10 k nu de la 20 k in sus unde cam pe atunci incep sa pice(injectoarele) si in plus iti mergea motorul prost tot timpul.
Schimba doar bujiile si o sa vezi ca am dreptate.
E foarte posibil ca din cele 4 bujii sa mai ai doar doua perfect functionale si de aici pornirea dificila dimineata cand este frig.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Pai daca nici nu a invartit iti spun sigur ca bateria o ai terminata , incearca cu o alta baterie buna sa vezi daca iti pleaca din prima , daca nu pleaca din prima sunt si bujjile stricate.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by Abija91 View PostCat te-a costat un injector reparat , sau in total cat te-a ajuns daca ai zis ca le ai pe toate 4 ?
Tu incearca ce a zis si colegul, porneste cu alta baterie sau ia direct curent de la un prieten, apoi mai vezi tu.
Comment
-
- si eu am patit la fel ca tine. La prima cheie nu pornea desi nu aveam probleme cu bateria. A facut figuri si cand a fost cald afar. Am zis ca e pompa de injectie, dar cand m-am uitat sub capota aveam furtunul de alimentare sectionat. Nu te baga in injectoare inca, verifica bujiile incandescente daca o face doar la frig, uite-te la furtun (poate s-o fi fisurat si al tau - in cazul in care face doar la prima pornire). Dupa ai pune-o pe tester si daca e pompa de injectie poti sa puui o supapa de sens cu 50 de lei si o mai duci cativa ani buni. Nu te arunca la chestii scumpe din primasigpic
Comment
-
Am avut aceiasi problema.
Am gasit un mecanic bun care mi-a curatat toti senzorii de la motor...etc, si mia dat un pont sa schimb furnizorul de combustibil, alimentam numai de la Petrom, dupa ce am inceput sa alimentez de la Rompetrol , i-a luat cu mana , ianinte pornea greu , iar cand o lua facea niste batai la motor si scotea un fum negru desi este benzina. Bafta.
Comment
-
suna a bujii cu baterie moarta. lasa masina peste noapte si dimineata inainte sa pornesti pune multimetrul pe bornele la baterie si vezi ce valori ai. in princiu daca ai sub 11V dupa o singura noapte, daca este cu intretinere o salvezi, posibil, daca nu este cu intretinere ii dai foc si iei alta. daca masina are 100.000 km, vezi in cartea de service ce scrie si cand au fost schimbate ultima data bujiile. ele tin cam 30.000 km ( daca gresesc nu aruncati cu pietre ). iti recomand bujii de origine sau daca nu origine at beru sau denso. in principiu cele de origine tot de beru sunt facute
Comment
Comment