Fum Albastru 1.5 Dci Cand Motorul Este Rece.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Albastru 1.5 Dci Cand Motorul Este Rece.

    Salut, am tot cautat pe forum un subiect asemanator, dar nu am gasit nimic concludent.
    Masina mea scoate fum albastru, decat atunci cand motorul este RECE. Schimbul de ulei l-am facut pe 3 ianuarie a.c. , iar de atunci cred ca am completat.. aprox 3 litri in 3.000km . Dupa ce se incalzeste si apa se ridica la 2 linii, nu mai scoate gram de fum albastru. O turez la maxim, scoate foaarte putin fum negru. S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Mentionez ca acum 2-3 zile inainte de ITP am fost la un mecanic care a depistat ca un furtun de la turbo nu era etansat bine si am pierdut si pe acolo ceva ulei, dar nicidecum 3 l .. Astept orice sugestie din partea dumneavoastra, multumesc.
    EDIT : fabricatie 2006 , 61.000 km - S-a mers foarte mult cu ea in oras, in Bucuresti, condusa de un domn in varsta (poate are vreo importanta stilul de condus).
    Last edited by excentric; 18 March 2014, 11:03. Reason: Update

  • #2
    Ma poate ajuta cineva ?!

    Comment


    • #3
      Masoara compresiile la rece si apoi la cald, verifica starea turbinei.
      De ajutat te ajuta un mecanic competent, e greu de segmentat un motor la distanta.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #4
        verifica turbina.pierzi ulei din cauza turbinei care ajunge in motor si arde.sa fie de la segmenti nu cred pentru ca nu am vazut motor sa se duca asa de repede.mergi intr-un service bun nu la frizeri.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Am exact aceiasi problema,1.5 dci/2006,sa ma anunti si pe mine daca gasesti cauza.
          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

          Comment


          • #6
            Update : Am fost la verificare.. In prima instanta mi-a zis ca ar putea fi de la segmenti uzati, insa dupa constatare 3 din 4 injectoare sunt cam pe moarte.. Supapele de retur terminate, iar pt cumparare si schimbarea lor mai bine cumpar alte injectoare ( Are cineva si alta solutie ?? ). Ma gandesc sa pun 10w40 in masina, poate mai trage de timp putin sa imi revin cu banii.

            Comment


            • #7
              La 61 000 de km sa ai injectoarele praf deja ? cat de subturat mergi cu masina aia ?

              Comment


              • #8
                Nu are legatura cu subturarea. Poate prea putin.
                Cele mai frecvente cazuri sunt: filtre de motorina care nu respecta cerintele producatorului, motorina cu surprize, schimbul de filtre la alte intervale, mai laaargi.

                Vorbesc din 2 cazuri concrete, unul cu injectoare picate cca 60 kkm si altul tot pe acolo.
                Motivul, in aceste cazuri? Filtre de motorina "buuune"

                Si ii avertizasem inainte, culmea!
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  A fost masina unui om in varsta (in prezent 65 de ani) politist de meserie, probabil iubitor deslusit al legii .. S`a mers cu ea 85 % in Bucuresti , de multe ori intr`a 4a cu 60 .. eu o am din decembrie, am mai scos`o la drumuri pentru curatat, dar e ceva cam tarziu.. Cauza la mine o reprezinta supapele de retur din injector, care nu mai creeaza suficienta presiune, iar aceasta uzura se face in timp..

                  Comment


                  • #10
                    Pentru stilul ala de mers si rulajul ala era mai sanatos un motor de benzina.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by excentric View Post
                      Update : Am fost la verificare.. In prima instanta mi-a zis ca ar putea fi de la segmenti uzati, insa dupa constatare 3 din 4 injectoare sunt cam pe moarte.. Supapele de retur terminate, iar pt cumparare si schimbarea lor mai bine cumpar alte injectoare ( Are cineva si alta solutie ?? ). Ma gandesc sa pun 10w40 in masina, poate mai trage de timp putin sa imi revin cu banii.

                      mai dal naibi de lighean.hai sa zicem ca injectoarele is pe moarte ca am vazut si la 40 mii duse.dar la 61 mii km sa fie nevoie de segmentare?pai ce motor e ala?sigur are 61 mii km?au vazut aia turbina?au masurat compreia de le-a dat lor segmenti uzati?
                      Last edited by margelatu; 24 March 2014, 14:07.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Nu au verificat compresia intrucat au zis ca problema injectoarelor este mai mare si trebuie rezolvata prima. Pana fac rost de bani, merg asa cu mila Domnului. Completez ulei si ma rog sa ma mai tina injectoarele pana la sfarsitul lunii aprilie. E o problema daca o sa incep sa completez cu un ulei mai gros, 10w40 tot Castrol , dar care nu e full sintetic ?! Momentan folosesc 5w40 full sintetic. O sa revin cu informatii in cel mai scurt timp.

                        Comment


                        • #13
                          Nu fa bors acolo.. incearca sa pui acelasi ulei! ;)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by excentric View Post
                            dupa constatare 3 din 4 injectoare sunt cam pe moarte.. Supapele de retur terminate, iar pt cumparare si schimbarea lor mai bine cumpar alte injectoare ( Are cineva si alta solutie ?? ).
                            Da, repara-le la un atelier specializat. Te va costa putin.
                            Nu vad totusi legatura intre fumul albastru si injectoare. Banuiesc ca daca nu le verificai nici nu aflai.



                            Originally posted by excentric View Post
                            Ma gandesc sa pun 10w40 in masina, poate mai trage de timp putin sa imi revin cu banii.
                            Poti incerca, dar nu-i nici o afacere

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by excentric View Post
                              S`a mers cu ea 85 % in Bucuresti , de multe ori intr`a 4a cu 60 ..
                              eee, asta-i o problema... hodorogii se cred soferi buni domne, cu carnet de pe vremea lui ceausescu. dar surpriza: havar nu au sa apese corect pe acele pedale; daca stergi de praf o masina, nu inseamna ca ai grija de ea.

                              PS: nu vreau sa se considere reclama dar, la Serus pe bd.Timisoara au mecanici buni. ce intrebare capcana am pus eu, mi-a dat un raspuns demn de inginer din domeniul mecanic...
                              PS2: un coleg de la serviciu a avut aceeasi buba cu un ford focus: rezultatul era de la turbina.
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google