arcuri eibach si amortizoare stock?
Tinuta de drum diferita dci vs mpi
Collapse
X
-
Originally posted by aleXpeed View PostPoate si datorita cuplului, dci-ul merge mult mai frumos la viteze normale si e mai placuta la condus fata de un benzinar, directia electrica care este mai precisa decat cea clasica, la fel si lipsa servo-directiei in unele cazuri, este foarte precisa.
Asa simteam diferentele intre dci 85 si 1.4 MPI GPL cu servo-directie si A/C.
Alt aspect, Loganurile chele mi-au placut dintotdeauna in felul in care se misca pe sosea, motiv pentru care am dat jos servo', aer, 1.4, am urcat un 1.6 16v, cheala... pana si lui tata care nu e cu fuga ii place mult mai mult decat dci-ul pe care il tot lauda).
edit: 1.6 16v este mult mai greu fata de un MPI.Last edited by margelatu; 21 March 2014, 17:19.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postiar dci-ul are bara stabilizatoare, care am inteles ca mpi-urile n-o mai au de mult. puteti arcuri H&R pe un dci si un power box sau o resoftare, si vedeti ce iese.
Comment
-
-
Nu e nici o diferenta la tinuta de drum intre dci si mpi cat timp sunt toate in parametri.
Poate cuplul iti da o senzatie, dar asta n-are legatura cu tinuta de drum.
In fc de uzura telescoapelor se pot face diferente intre a fi barca pe un viraj luat mai brusc si a fi cat de cat ferma pe acel viraj.
Eu spre ex am bulit un telescop - stanga (l-am indoit intr-o bordura luata la 100/h) am inlocuit numai telescopul bulit, diferentele la drum nu sunt notabile, doar cand iau un viraj strans in forta, daca e pe dreapta sta mai ferm si daca il iau pe stanga (unde pune presiune pe telescopu vechi) e mai barca.
O alta diferenta e la franare de urgenta (la franare usoara nu se observa) acolo vezi clar ca telescoapele nu sunt echilibrate, are tendinta (nu exagerata) de a se duce botu spre telescopul mai uzat , e si normal (nu e de la frane).
La condus de om normal la cap nu iti dai seama ca un telescop e relativ nou si unul e mai uzat (defapt nu e foarte uzat, am vazut altele mai barca).
Comment
-
Daca discutam strict despre tinuta de drum, sigur ca intre masinile logan nu e nici o diferenta, fie ca e diesel sau benzinar. Nici macar diferenta mica de greutate, nu cred sa fie ceva sesizabil, in acest sens; vorbim deci despre masini noi, apartinand aceluiasi model, care au acelasi tip de anvelope. Daca ar fi vorba de suspensie diferita, intre cele doua motorizari, atunci cu siguranta lucrurile vor sta altfel. Diferentele care se inregistreaza functie de motorizare, nu au legatura cu acel comportament rutier daca vreti; stabilitate, manevrabilitate, aderenta.Last edited by IancuMIC; 22 March 2014, 12:53.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Permiteti-mi sa-mi dau si eu cu parerea, ca fost posesor de 1.5 dCi, actual posesor de 1.2. SIGUR intre aceste doua variante exista diferenta privind tinuta de drum !!! Datorita motorului mai greu dieselul se "aseaza" mai bine pe drum... 1.2-ul "topaie" mai mult. Diferente exista si la demaraj, dar si la frinare, unde iar dieselul mi s-a parut mai ..."serios". Benzinarul are tendinta de a topai la demaraje mai "in forta" , iar la frinare intra mai repede ABS-ul ... asta nu prea imi explic de ce (poate din cauza discurilor de frinare diferite : ventilate vs. simple). Dar poate sunt numai niste impresii subiective ... desi nu cred ; chiar si tabla la vechiul Logan (2007) mi s-a parut a fi mai teapana - cel de acum cam suna a conserva ...Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
-
Eu am spus aterior ca am condus benzina 1.4 dCi 1.5 cu kilometri relativ aceiasi (cam 5000) si diferenta se vede. dCi-ul sta mai asezat pe sosea si eu zic ca acele 100 de kg sunt cele raspunzatoare (plus nu am stiu de bara stabilizatoare). Diferenta este din punctul meu de vedere. Nu super notabil dar se simte.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postiar dci-ul are bara stabilizatoare, care am inteles ca mpi-urile n-o mai au de mult. puteti arcuri H&R pe un dci si un power box sau o resoftare, si vedeti ce iese.
Caseta de directie electrica este aceeasi.
Masina mea are in carte 1174 kg. Sa zicem ca real are vreo 1130kg. Un diesel are cam tot pe acolo sau mai putin. Senzatia dieselului e de la cuplu, si chiar si asa tot in urma unui 16v ramane atat la 0-100, cat si in viteze superioare unde e limitat.Last edited by Archangel80; 23 March 2014, 10:07.
Comment
Comment