Va salut cine imi poate spune de la ce imi smuceste cand schimb treptele si eliberez ambreiajul?si cad sunt in a 2a si a 3a cand decelerez si accelerez se misca schimbtorul si smuceste!mentionez ca ambreiajul este schimbat si antirasturnare este schimbata de 2 luni!mi-a spus un mecanic sa schimb si tampoul de la motor ca s-aa lasat de tot acel fier pe cauciucul ala si ca ar fi dus!dar poate sa smuceasca si din cauza asata??? SI altceva cand plec dupa loc in forta si eliberez repede ambreiajul se aude un bubuit(trosnit) !ce poate sa fie??
Smuceste Si Troseste
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re
Pai e schimbata bieleta antibalans dar asta e treaba vreau sa stiu daca poate sa smuceasca din cauza tamponului d sus d la motor pt ca este lasat d tot!si mai este acekt tampon de sub baterie are vreo lagatura?mai tare ma sperie acel bubuit cand plec fortat dupa loc..
Comment
-
Chiar tu spui ca ai tampoanele obosite si continui sa ceri alte pareri. Schimba tampoanele si pregateste-te sa schimbi iarasi bieleta antibalans. Chiar daca ai schimbat-o de curand e oarte posibil ca toata balabaneala aia a motorului sa-ti fi bulit repejor piesa noua.
E nevoie de mai multe explicatii?
Comment
-
Originally posted by CeDeBe-L View PostChiar tu spui ca ai tampoanele obosite si continui sa ceri alte pareri. Schimba tampoanele si pregateste-te sa schimbi iarasi bieleta antibalans. Chiar daca ai schimbat-o de curand e oarte posibil ca toata balabaneala aia a motorului sa-ti fi bulit repejor piesa noua.
E nevoie de mai multe explicatii?
si tamponu ala de sub baterie se schimba poate sa dauneze??ca acela nu mi se pare sa arate ca ar fi uzat!
Comment
-
Originally posted by dr_p View Post- tampoanele motorului amortizeaza socurile transmise in caroserie. Asta e rostul lor;
- tu ai un tampon stricat.
asta cum vi se pare??
Comment
-
pai tare mi-e frica sa nu fie terminate si alea din dezmembrari... euro3 nu se mai fabrica de ceva vreme, deci s-ar putea sa-l iei distrus gata...si la mine a zis mecanicul sa pun bani deoparte pentru tamponul de sus, dar singurele inconveniente sunt: la ralanti se transmite vibratia motorului in caroserie (dar finut, nu ceva de speriat) si dupa 3500 rpm se intampla acelas lucru dar ceva mai deranjant decat la ralanti...Last edited by popavlm; 8 April 2014, 07:14.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
am rezolvat
Am cumparat tampon de origine de la dezmembrari 100 lei de pe o masina din 2008 deci va anunt cu incredere ca se potriveste si de euro 4 daca il luati cu tot cu suportul de aluminiu care se prinde pe motor!am luat ceva foarte bun si s-au rezolvat vibratiile!va multumesc pentru pareri!
Comment
Comment