Smuceste Si Troseste

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Smuceste Si Troseste

    Va salut cine imi poate spune de la ce imi smuceste cand schimb treptele si eliberez ambreiajul?si cad sunt in a 2a si a 3a cand decelerez si accelerez se misca schimbtorul si smuceste!mentionez ca ambreiajul este schimbat si antirasturnare este schimbata de 2 luni!mi-a spus un mecanic sa schimb si tampoul de la motor ca s-aa lasat de tot acel fier pe cauciucul ala si ca ar fi dus!dar poate sa smuceasca si din cauza asata??? SI altceva cand plec dupa loc in forta si eliberez repede ambreiajul se aude un bubuit(trosnit) !ce poate sa fie??

  • #2
    salut vezi tampoanele mototrului si bieleta antirasturnare care face legatura intre cutia de vit. si sasiu

    Comment


    • #3
      Re

      Pai e schimbata bieleta antibalans dar asta e treaba vreau sa stiu daca poate sa smuceasca din cauza tamponului d sus d la motor pt ca este lasat d tot!si mai este acekt tampon de sub baterie are vreo lagatura?mai tare ma sperie acel bubuit cand plec fortat dupa loc..

      Comment


      • #4
        nimeni?

        nu se pronunta nimeni??

        Comment


        • #5
          Chiar tu spui ca ai tampoanele obosite si continui sa ceri alte pareri. Schimba tampoanele si pregateste-te sa schimbi iarasi bieleta antibalans. Chiar daca ai schimbat-o de curand e oarte posibil ca toata balabaneala aia a motorului sa-ti fi bulit repejor piesa noua.
          E nevoie de mai multe explicatii?

          Comment


          • #6
            Originally posted by CeDeBe-L View Post
            Chiar tu spui ca ai tampoanele obosite si continui sa ceri alte pareri. Schimba tampoanele si pregateste-te sa schimbi iarasi bieleta antibalans. Chiar daca ai schimbat-o de curand e oarte posibil ca toata balabaneala aia a motorului sa-ti fi bulit repejor piesa noua.
            E nevoie de mai multe explicatii?
            ms dar ma intereseaza de ce face acel zgomot cand o fortez la plecare ca cineva mi-a zis ca este cutia uzata si deaia face asa si asta ma cam sperie!

            si tamponu ala de sub baterie se schimba poate sa dauneze??ca acela nu mi se pare sa arate ca ar fi uzat!
            Last edited by geoadi; 7 April 2014, 12:37. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              - tampoanele motorului amortizeaza socurile transmise in caroserie. Asta e rostul lor;
              - tu ai un tampon stricat.
              Last edited by vitriol; 7 April 2014, 14:55.

              Comment


              • #8
                Originally posted by dr_p View Post
                - tampoanele motorului amortizeaza socurile transmise in caroserie. Asta e rostul lor;
                - tu ai un tampon stricat.
                si tamponul ala de sus de la motor la ce pret ar fi??adica ma intereseaza sa pun ceva mai bun nu sa il schimb iar dupa 3-4 luni

                asta cum vi se pare??
                Last edited by vitriol; 7 April 2014, 14:56. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  cam ieftin pentru a fi de "origine"... sa ne zici si noua de unde ai luat si un pret...
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • #10
                    Re

                    Pai asta e ca nu stiu de unde sa iau ceva bunicel si calitativ si ca pret, ma gandeam sa iau de la dezmembrari ceva de origine.
                    Last edited by 77sky; 8 April 2014, 08:15.

                    Comment


                    • #11
                      pai tare mi-e frica sa nu fie terminate si alea din dezmembrari... euro3 nu se mai fabrica de ceva vreme, deci s-ar putea sa-l iei distrus gata...si la mine a zis mecanicul sa pun bani deoparte pentru tamponul de sus, dar singurele inconveniente sunt: la ralanti se transmite vibratia motorului in caroserie (dar finut, nu ceva de speriat) si dupa 3500 rpm se intampla acelas lucru dar ceva mai deranjant decat la ralanti...
                      Last edited by popavlm; 8 April 2014, 07:14.
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • #12
                        am rezolvat

                        Am cumparat tampon de origine de la dezmembrari 100 lei de pe o masina din 2008 deci va anunt cu incredere ca se potriveste si de euro 4 daca il luati cu tot cu suportul de aluminiu care se prinde pe motor!am luat ceva foarte bun si s-au rezolvat vibratiile!va multumesc pentru pareri!

                        Comment


                        • #13
                          Problema rezolvata, asa ca inchidem.
                          Last edited by IancuMIC; 12 April 2014, 17:33.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google