Salutare,
in primul rand vreau sa imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar nu am reusit sa gasesc explicatii pentru aceste probleme in forum.
am facut schimb cu soacra mea de masini si am luat Loganul ei 1.4 75CP (Logan I), care de afara si din spuse merge ideal, insa real nu as stii cu ce sa incep:
anumite probleme am reusit sa le rezolv: am avut probleme cu senzorul de turatie, l-am curatat ca nu mai statea pornita; am curatat si MPP-ul insa tot are o fluctuatie in turatie. Daca pornesc AC in relanti merge normal 800rpm, dupa ce am plecat, cand am oprit la un alt semafor, aud un zgomot metalic puternic ( banuiesc ca este cupla electromagnetica a compresorului, dar nu cred ca e normal sa se auda la fiecare apasare de ambreiaj pentru decuplare si cuplare pentru plecarea de pe loc ) si turatia este undeva in 600, dupa care revine in 800 incet. Fara AC are fluctuatii foarte mici, de genul de la 800 la 850, insa le simt si ma enerveaza.
v-as fi recunoscator daca mi-ati da niste sfaturi.
apelez aici fiindca astea sunt probleme pentru care la service te pun sa schimbi 2/3 din masina pana descopera cauza.
cum spuneam am si alte probleme cu ea, insa asta este cea mai agasanta.
in primul rand vreau sa imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar nu am reusit sa gasesc explicatii pentru aceste probleme in forum.
am facut schimb cu soacra mea de masini si am luat Loganul ei 1.4 75CP (Logan I), care de afara si din spuse merge ideal, insa real nu as stii cu ce sa incep:
anumite probleme am reusit sa le rezolv: am avut probleme cu senzorul de turatie, l-am curatat ca nu mai statea pornita; am curatat si MPP-ul insa tot are o fluctuatie in turatie. Daca pornesc AC in relanti merge normal 800rpm, dupa ce am plecat, cand am oprit la un alt semafor, aud un zgomot metalic puternic ( banuiesc ca este cupla electromagnetica a compresorului, dar nu cred ca e normal sa se auda la fiecare apasare de ambreiaj pentru decuplare si cuplare pentru plecarea de pe loc ) si turatia este undeva in 600, dupa care revine in 800 incet. Fara AC are fluctuatii foarte mici, de genul de la 800 la 850, insa le simt si ma enerveaza.
v-as fi recunoscator daca mi-ati da niste sfaturi.
apelez aici fiindca astea sunt probleme pentru care la service te pun sa schimbi 2/3 din masina pana descopera cauza.
cum spuneam am si alte probleme cu ea, insa asta este cea mai agasanta.